T - MISCA-TI CURUL JOS SI FA-MI MANCARE , FIU DE CURVA !
-Acum ! Numai taci odata !!
T -Ce-ai zis ?!
-Nimic...
Cobor jos inca in pijamale ...
T - Inca n-ai scapat de porcariile alea de pijamale de la ma-ta ?
- Nu ...
T - Du-te si fa mancarea curva mica .
- Nu-s curva !
T - Ma-ta-i curva !
-Mama nu-i asa !
Tata imi trage o palma peste fata :
T -O , ba da , ii .
- Ma rog .. Ce ai vrea sa manaci ?
T - O femeie adevarata .
- Deci cartofi prajiti si oua ramane ...
T - Grabeste-te trebuie sa plec repede !
- Unde ? Pe cine mai futi si de data asta ? Un baiat o fata ? Sau faci gangbang ?
T - Te-as fute pe tine in cur , virginule , dar , n-am chef de incest si pedofilie in familia asta .
- Mnda .. ce familie ?
Tata ma ia de pijama sus in aer :
T -Daca mai scoti o vorba ajungi sa-ti astup gura si sa am parte si de un oral .
-...
Ma lasa jos .Si am continuat sa curat cartofi . Dupa ce a servit mancarea am plecat in camera mea unde m-am imbracat si mi-am aranjat parul. Ma uitam in oglinda ziceai ca-s fata .. Mic , slab , fata de copil daca aveam sani cred ca tata ma viola de mult ... Sunt nou in oras , numele meu ii Skye mama obisnuia sa-mi zica ''Sky'' care insemna cer in engleza .Mama o murit in urma unui viol .. da , a fost violata si o fost omorata atunci ... eu aveam 5 ani cand s-a intamplat asta si tata credea ca s-o prostituat ...Stau in oras de 2 saptamani si azi incep scoala ...Sper sa nu mi se intample ca-n cealalta scoala ..Sper .
Vad ceasul care indica 07:50 e timpul sa merg la scoala prima data cand ies din casa dupa ce m-am mutat , scoala nu-i foarte departe de noi trebuie sa merg pe alee in jos cativa metri si am ajuns la ea asa ca nu ma grabesc .
Ajung in scoala si ma intalnesc cu un profesor si-i explic cum ca sunt transfertat in scoala si etc. Dupa 10 minute de cautat la cancelarie profesorul ma conduce spre clasa in care eram transferat se pare ca el era dirigintele . Cand intru in clasa e foarte mare galagie baieti faceau cate prostii , fetele erau adunate la o banca dintr-un colt cred ca era un baiat aratos pentru ele , profesorul a batut in catreda :
P - Liniste ! Azi aveti un coleg nou in clasa .. Domnisoarelor va rog sa va asezati in locurile voastre ..
Fetele rosii la fata se duc la bancile lor..
P - Te rog , prezinta-te .
- Umm.. Buna , sunt Skye sau Sky cum este mai usort pentru voi , pai am 15 ani si m-am mutat recent aici acum 2 saptamani mai exact , aper sa nu va cauzez probleme ..
P - Foarte bine domisorule Skye , te rog sa iei un loc .
Ma uit prin clasa si vad un loc liber in ultima banca de la fereastra acolo ma duc . Ma uit la cer , iubesc cerul imi aduce aminte de mama , dupao bserv mazgalituri pe banca .
''Sinucide-te '' ; ''mori '' ; ''Ma-ta-i curva'' ; ''De ce mai vii la scoala ?'' ; '' nimic '' si mult mai multe ...Asta imi starneste interesul oare cine s-o aflat in banca asta ?
CITEȘTI
My bittersweet memories
Teen FictionIn aceasta poveste este vorba de adolescentul Skye si viata lui ..