hatırlatma*
-" Minseo dur sarhoşsun."+" Öpücem dedim yaa gel burayaa."
-" JUNGKOOK !!! "
.
.
{Jungkook'tan }Minseo beni öpmek için kollarıyla kendine çekerken bir anda Hoseok'un gelmesiyle aniden geri çekildi.
-" JUNGKOOK !!! " hızlı adımlarla yanımıza ulaştı.
-" Hyung yanlış anladın. Düşündüğün gibi bir şey yok."
-" Neyini yanlış anlayacağım? Kardeşim sarhoş ve sen de bundan yararlanarak onu öpmek üzereydin ! "
-" Hyung ha-.."
+" Yah abi bağırmasana zaten başım çatlıyor. Hem ben onu öpmeye çalışıyoorum.-işaret parmağını dudağının altındaki benin üzerine götürerek- hemde burdaaann."
-" Ah Minseo kabahat ben de. Uyardın da beni içmeyeyim diye ama dinlemedim. Neyse Jungkook sen de kusura bakma bi' an öyle görünce öyle anladım."
-" Sorun yok hyung. Alıştım artık yanlış anlaşılıp sonradan özür dilenmesine.."
-" Haklısın. Seokjin ile aranız bozuk mu?"
-" Bugün yine biz sahildeyken gelip bağırdı falan. Hyung onu uzun zamandır tanırım ama o eski Seokjin değil." kolunu omzuma koyarak hafifçe sıktı.
-" Sen sabret Jungkook. Elbet çıkar nedeni."
-" Sağ ol hyung. Bana güvenip gelmeme izin verdiğin için teşekkürler."
Minseo'yu göstererek onun bana çok güvendiğini söyledi. Minji de o da uyuyordu. Artık eve gitme zamanımız gelmişti galiba. Hyunga baktığımda Minji'yi kucaklamıştı. Bir Minseo'ya bir onlara bakıyordum. Abisinin yanında kucağıma almam olmazdı galiba. Belinden tutup bir kolunu omzuma attım.
Fazla zorlanıyordum ve de henüz dört beş adım atmıştık. Daha doğrusu atmıştım. Hoseok hyung arkasını dönüp zorlandığımı görünce güldü. Komik mi şimdi?
-" Jungkook onu kucağına al yoksa sabaha anca eve varacağız."
-" Tamam hyung zaten araba var sorun değil."
Dediği gibi kucağıma aldım. Bir anda kollarını boynuma sarmasıyla gözlerimi büyüttüm. Dudakları köprücük kemiğime değiyordu. Çok huylanıyordum ama belli etmemem gerek. Sonunda araba gelince hyung Minji'yi yine ön tarafa oturtmuş biz arkada kalmıştık. Minseo'yu oturur vaziyette bırakmıştım.
Dümdüz ilerliyorduk viraj dönünce Minseo kafasını cama vurdu. Bir anda atılıp kafasına baktım kanamıyordu. Hoseok hyung fren yapıp arkaya baktı. Sorun olmadığını görünce tekrar arabayı çalıştırdı. Tekrar aynı şeyin olmaması için kafasını dizlerimin üzerine koyacaktım. Dikiz aynasından baktım.
-" Hyung.." kafasıyla onayladı.
Yüzünü inceliyordum. Gerçekten kusursuzdu. Onu seviyor muyum ? Bu konu hakkında ne söylesem yalan olur gibi. Bazen onu arkadaşım olarak görüyorum bazen de hep onunla beraber olmak istiyorum. O çok naif ve düşünceli. Onun yanında kendimi başka bir hayattaymışım gibi hissediyorum.
Sevdiği biri olmadığını söylemişti o gün. Yani onu sevmem de bir sorun yoktu değil mi? O bunu hak ediyor..Sevilmeyi.
..Eve vardığımızda arabadan inip Minseo'yu kucağıma aldım. Aynı şekilde hyung da Minji'yi kucağına aldı. Anahtarla kapıyı açıp içeriye girdik.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ROOMMATE || KSJ
Fanfic" Sevgiliymişiz gibi yapsan olur mu?" . . Bazı şeyler yapmak için zorlanan kız bu durumdan kurtulmak için kaçarken sonunda hayatının anlamı olacak kişiyle tanışmayı beklemiyordu.. başlama tarihi: 22.05.2020 bitiş tarihi: 05.04.2021