3.4

892 103 184
                                    

Kapıdan sesler geliyor. Annemler olmalı. Bu gece dönmezler diye umut etmiştim ama olmuyor. Kyungsoo da duymuş olacak ki kaskatı kesiliyor.

"İşte, şimdi istesen de bana bağıramazsın. Kalkıp gidemezsin çünkü karanlık odada benimle ne yaptığını açıklayamazsın."

"Annenler odana gelecek, rezil olacağız, bırak beni, bak bırak." Çırpınıyor kollarımda. Onu daha sıkı tutuyorum.

"Sesini çıkarma ama. Bak buna devam edersen gelecekler asıl. Ayakkabın dolapta, ışığı bile açmadılar, dolapta olmasalar da göremezlerdi yani. Bak dinle." Ona doğru sokuluyorum. "Bak odalarına gittiler doğruca. Babam tuvalete gider, annem dişlerini firçalar anca. Annem masanın dağınık olduğunu anca sabaha karşı su içmeye gittiğinde görür. Yorgunum hemen uyudum sanar."

"Odana gelecek, rezil olacağız. Mahvoluruz. Sen nişanlısın."

"Annem benim odama geceleri gelmez."

"Çok alışkınsın galiba odanda birinin olmasına." Sesi çıkmasın diye bana daha da yakınlaşıp fısıldıyor, sıcacık nefesi yüzümü okşuyor. Yüzüme bir gülümsemenin yayılmasını engelleyemiyorum.
Kaşlarını çatıyor, "Gülüyor musun sen? Gülüyor musun?"

"Anneler ergen oğullarının odalarına öyle kolay kolay girmezler canım, sizde de böyle değil miydi? Uyudum sanıyordur, bu yüzden ses çıkaramazsın. Anlaştık mı?"

"Onlar uyuyana kadar kalırım, sonra giderim, daha fazla katlanamayacağım bu duruma, ayrıca bırak beni."

"Bırakmam Kyungsoo, bırakamam. Çünki arsızım."

"Komik değil, hadi, bak bırak. Jongin yiyeceksin dayağı, bırak."

"Sana arsız oldum."

"Nişanlısın sen."

"Evet, bir de bilinmeyenim var."

"Evet, bir de ben varım."

"Bir de sen varsın güzeller güzelim."

"Nişanlı olmasam, neler değişirdi? Her şey değişirdi değil mi?"

"Bir şey değişmezdi anlıyor musun? Bırak."

"Kyungsoo-ya, bak sessiz ol. Öperim yoksa seni."

"İntikam için bana bunu yapamazsın, anlıyor musun?" Gözyaşı burnundan kayıp diğer gözüne doğru yol alıyor. Ağlayan yüzünden, gözlerinden öpüyorum onu. "Ağlama bak böyle. Bir sen banasın dedim ya sana."

"Ne anlayacağım ki bundan?"

"Baekhyun beni aldatmadı." Bir süre kıpırdamıyor. Sanki Baekhyun beni aldatmadı diye hayal kırıklığına uğramış gibi bakıyor.

"Aman ne güzel şimdi sen onu aldatıyorsun ama."

"Ben de onu aldatmıyorum. Bizim öyle bir ilişkimiz yok."

"Ne yani, başkaları ile olmak sizin ilişkinizde sorun olmuyor mu?"

"Hayır."

"Pes artık. Pezevenk herif. Bak sinirim daha çok tepeme çıkıyor. Sen rahatsız olmuyorsan da ben rahatsız oluyorum ama tamam mı? Valla bağırırım, boğarım seni çıplak elle. Yaşatmam seni Jongin."

"Nişanlı falan değilim ben." diyorum Kyungsoo beni tekmeleyerek yataktan atacağı sırada.

Duruyor. "Yalanını sikeyim senin, al sikeyim yalanını. Oldu mu?"

"Onlar Chanyeol ile birbirini seviyorlar."

"Siz niye nişanlısınız o zaman?"

"Dinlemiyorsun ki penceremin güneşi. Sana söyleyemediğim öyle çok şey biriktirdim ki."

Kapım tıkırdıyor sessizce, uykuda olsam hissetmem bile. Yorganı Kyungsoo'ya tamamen örtüp yorganımın üstüne de bacağımı atıyorum ve uyuyormuş gibi yapıyorum. Kyungsoo korkudan kıpırdayamıyor bile. Annem sessizce başını kapıdan uzatıyor sanırım birkaç saniye bana baktıktan sonra sessizce kapıyı kapatıyor.

O gitse de kıpırdamıyorum bir müddet, Kyungsoo'nun kafasını yorganın altından çıkarıyorum sadece. Nefes nefese bana bakıyor.

"Gelmeyecekti hani?"

"Olmayacak her şey oluyor bu gece, ben de şaşkınım."

"Daha neler olacak başka, çıldıracağım yeminle." diyor.

"Ben biliyorum." diye fısıldıyorum kulağına doğru. Ensesinden geçen ürpertiyi hissedebiliyorum. "Ben bir şey daha biliyorum."

Uzanıyorum. Ensesini kavrıyorum sol elimde. Sağ elimle kaçamasın diye kafasını tutuyorum. "Sen çıkarırsan annem ve babam gelecek biliyorsun değil mi?"

"Bu mu olacak yani?"

"Bildiğim şey bu değil. Bildiğim şeyden sonra senin ne yapacağına göre babamlar gelecek. Merak ediyor musun?"

"Hayır." diyor benden uzaklaşırken. "İlgilenmiyorum. Yat uyu."
O benden uzaklaşırken ben onu takip ediyorum. Duvarın dibinde sıkışıyor. Bana hırçın gözleri ile bakıyor.

"Benim dünya güzelim. Ben olacağı biliyorum. Çünkü olacaktan kaçamıyorum." diyorum.

Onu o çiçek dudaklarından şap diye öpüyorum.

********
Yemin ederim bu son bana kızmayın aynı gecedeki olayı üç bölüm yapınca sıkıcı mı oldu bilemedim.... kısa kısa her gün olsun diye öyle yaptım

Eee ne desem başka bulamadım, yarına görüşürüz yavrularım derslerinize iyi çalışın, benim gibi oku şu biten şanslı insanlar varsa onlar da güzel güzel kitap okudum öperim sizi

Görüşürüzüzz

Gölge,
23.06.2020
12.27

yüreğime konan dert "kaisoo (tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin