Nanon'Pov
ကျနော် အခုရောက်နေတဲ့နေရာက ကျနော့်ရဲ့ ကိုယ်ပိုင်နေရာလို့ ပြောလို့ရတယ့် သူ့အိမ်ရှေ့က ပန်းခြံလေး...
ဘာလို့ ရောက်နေရတာလဲ ဆိုရင် သူခေါ်လို့
တနည်း သူနဲ့ သူ့ကောင်မလေးနဲ့ အဆင်မပြေလို့ သွားသောက်မလို့တဲ့
အဲ့တာ ကျနော့်ကို လာခေါ်ခိူင်းတာနည်းနည်း ရင်နာစရာကောင်းပေမယ့် အနည်းဆုံး ဒီလို ကျောင်းပိတ်ရက်တောင် သူ့မျက်နှာ မြင်ရပါတယ်လေ.....
သူဆိုတာ ကျနော်နဲ့ ကျောင်းနေဖက် ငယ်သူငယ်ချင်းလေး
နည်းနည်းရည်းစားရုှပ်တတ်ပေမယ့်...သူငယ်ချင်းတွေကို တအားခင်တတ်တဲ့ ကောင်လေး
Family backgroundက အရမ်းကောင်းပေမယ့် သူက မိသားစုကို မုန်းနေတာ
သူ့မိဘတွေက အရမ်းကြီးဂရုစိုက်တဲ့ထဲ မပါတော့ သူက ဆိုးတာပေါ့..
ကျနော်ရယ်Ohmရယ်ကပဲ
သူ့ကို လိုက်ထိန်းနေရတယ်
ငွေကို ရေလို့သုံးနိုင်တဲ့ သူဌေးသားပေါ့ဗျာ📞📞
Chimon: :ဟျောင့် ရောက်ပီလား
Nanon: :အေး..မြန်မြန်ဆင်းလာခဲ့ အပြင်မှာ နည်းနည်းအေးတယ်..နွေးတာ တခုခု ဝတ်ခဲ့အုန်း
Chimon: :အေးပါကွာ...မင်းကပွားလိုက်တာရောက်လာတော့ နွေးတာဝတ်ခဲ့ဆို မဝတ်ခဲ့ဘူး
ငါနော်...တကယ် စကားနားမထောင်တာကတော့...စံထားရတယ် သူက ကျနော်ထက် လပိုင်းလောက်ကြီးပေမယ့်...စိတ်က ကလေးစိတ် လူကို အရွဲ့တိုက်တာလဲ လွန်ရော အရာအားလုံးထက် သူ့ကို ဦးစားမပေးရင်လဲ ကောက်ရော...သူကျ ကောင်မလေးတွေကို ထည်လဲ တွဲပီးတော့...ကျနော်တိူ့တွေ ကျ ရည်းစားထားရင် သူ့ကို အရင် အသိပေးပါတဲ့"သွားမယ်လေ ဘာလုပ်နေတာလဲ"
"အေး သွားလေ မင်းပဲ သွားသောက်ချင်တယ်ဆို မင်းသွားချင်တဲ့ နေရာသွားပေါ့"
အဲ့တာနဲ့ ကျနော်တို့ ၂ယောက် ဘားကို ရောက်သွားကြတယ်ပေါ့ဗျာ...ဘားရောက်တော့ohmကို ခေါ်ရသေးတယ်..မဟုတ်ရင် သူ့ကို မခေါ်လို့ ဆိုပီး အဖွားကြီးလို တပတ်လောက် ပွားနေအုန်းမှာ... ကျနော် ၃ယောက်ထဲမှာ ohmက အအေးဆုံးကျနော်တို့၂ယောက်ကသွေးဆူလွယ်ပေမယ့်..ohmက အမြဲ သွေးအေးတယ်..ခေါင်းအေးအေးနဲ့ စဥ်းစားတတ်တယ် ကျနော် ၂ကောင် ပေါင်းပီးမွှေသမျှလဲ သူ ဖြေရှင်းပေးတတ်တယ် ပီးရင်တော့ ၂ပတ်လောက် နားငြီးခံရတာပေါ့ဗျာ...
YOU ARE READING
Midyear (One Shot)❤
General FictionnanonXchimon ficလေးရေးချင်လို့ idol imageပျက်အောင်လုပ်မိခဲ့ရင်လဲ ခွင့်လွှတ်ပါနော်😁