0.1: one shot ✔

164 33 32
                                    

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.




Seok Jin kişisi görüntülü aranıyor...

So Jung, gördüğü yazı ile iç çekti. Yaklaşık iki haftadır, sevgilisinin sesini duymuyordu. Ve bu görüntülü konuşmada, sevgilisi Jin'i soru yağmuruna tutacaktı. Tam bir senedir Busan'dan taşınıp Seul'e yerleşmişti, Seok Jin.

Jin, kendisine birkaç sene sonra geri döneceğini ve brilikte oraya yerleşeceklerinin sözünü vermiş olsa da, So Jung son zamanlardaki görüşememe sorununu Jin'in onu artık sevmediğine bağlamadan edemiyordu.

Ekranda beliren erkek ile iç çekti So Jung. "Nasılsın?" Son derece ciddi sorulmuş bu soru ile Jin kaşlarını çattı. "Kötü bir olay mı oldu sevgilim, neden ciddisin?" So Jung iç çekti. "Yaklaşık iki haftadır gerçekten kötü şeyler oluyor Jin."

Jin kaşlarını çattı. "Ne oldu? Sen iyi misin?" So Jung kafa salladı. "Ben, fiziki olarak iyiyim Jin. Ama gerçekten canım çok sıkkın." Jin gülümsedi. "O zaman bana anlat sıkıntını, seni dinliyorum." So Jung iç çekmenin ardından konuşmaya başladı.

"Bende sıkıldın mı Jin? Ya da beni artık sevmiyor musun? Bak, lütfen yalan söyleme bana." Jin gözlerini şaşkınlıkla büyüttü. "Bunu nereden çıkardın So Jung.

So Jung derin nefesini verdi dışarı. "İki haftadır seni arıyorum, sık sık. Hiçbirini açmadın. Aynı zaman da, işlerin yüzünden telefonuna bakamıyorsundur diye mail de attım. Onlara da bakmadın. Beni unuttun, benden sıkıldın diye düşünmekten alıkoyamıyorum kendimi. İki haftadır bu düşüncelerle moralim en alt seviyeye ulaşmış durumda."

Jin gülümsedi. "Sorun gerçekten bu muydu So Jung? Bu sorunu sen kendi kendine yaratmışsın." So Jung iç çekti. "Gerçekten bir şeyleri toparlamak gibi zahmetlere girme Jin. Doğrusu neyse, onu söyle lütfen." Seok Jin gülümsedi. "O zaman tüm doğruları söylüyorum So Jung?"

So Jung başıyla onayladığında Jin iç çekti. "Öncelikle telefonumu bozduğumdan dolayı iki haftadır tamirdeydi. Maillere gelirsek, onlara cevap vermiştim ancak sen farketmemişsin. Ve son olarak So Jung, seni gerçekten seviyorum. Yani ortada sıkılma, sevmemek gibi bir şey söz konusu değil." Jin iç çekip boğazını temizledi. "Son olarak sevgilim, vedalar gözleri ile sevenler içindir, çünkü kalpten sevenler hiç veda etmezlermiş."

Reckless 💢 sowon + jin ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin