Zaw Gyi

3.2K 135 17
                                    

ခံုေပၚမွာ ေခါင္းငုိက္စိုက္ေနသည့္ Geကို ေနာက္က ေထာက္တိုင္ ျဖင့္ ေထာက္ကာ ျပန္ မတ္ေပးလိုက္သည္..ပိတ္ေနသည့္ မ်က္ခြံ ေပၚကို ၾကည့္ကာ ရင္ထဲက တဆစ္ဆစ္နာလာသည္..ဒီမ်က္ဝန္းေလးေတြ..ၾကည္ေတာက္ေနသည့္ မ်က္ဝန္းေလးေတြကို ျမင္ခြင့္မရေတာ့ဘူး..
အရင္က ဒီမ်က္ဝန္းေလးေတြ နဲ႔ သူ႔ကို ၾကင္နာစြာ ၾကည့္ကာ ခ်စ္တယ္ဆိုသည့္ စကားကို အျမဲ ဲေေျပာတက္သူ..ခုေတာ့ မေျပာႏုိင္ေတာ့ဘူး..
ျဖဴေဖ်ာ့ကာ ​ေျခာက္ေသြ့ေနသည့္ ႏႈတ္ခမ္းေလးေပၚမွာ Lip Blamေလးကို ဖြဖြ လိမ္းေပးကာ ဖိနမ္းလိုက္သည္..

"Ge က စမနမ္းရင္ ကြၽန္ေတာ္ က နမ္းမယ္..အရင္က ကြၽန္ေတာ္စနမ္း ရင္ Ge အရမ္းေပ်ာ္တယ္မလား..ခု ဘာလို႔ ကြၽန္ေတာ့္အနမ္းေတြ ကို မတံု႔ျပန္ေတာ့တာလဲ"

ပါးျပင္ေပၚက မ်က္ရည္ေတြကို သုတ္ကာ မ်က္ႏွာ ႏုႏုေပၚ အရင္က Geလိမ္းေနက် Creamေလးကို လိမ္းေပးကာ ေပါင္ဒါေလးကို ဖြဖြတို႔ေပးလိုက္သည္..

"မိန္းမဆန္တယ္ မေျပာနဲ႔ေနာ္..ဒီေန႔က ကြၽန္ေတာ္တို႔ လက္ထပ္မွာဆိုေတာ့ Ge ေခ်ာေနမွ ျဖစ္မွာ"

ပါးျပင္ႏုႏုကို ဖိကပ္နမ္းရင္း..ႏႈတ္ခမ္းေအာက္က မွဲ႔ေလးကိုပါ ဖိနမ္းလိုက္သည္..
Geရဲ႕ လက္ဖဝါးႏုႏုကို ဆုပ္ကိုင္လိုက္ေတာ့ အရင္လိုေႏြးေထြးမေနေတာ့..

"ဒီလက္ေတြနဲ႔ ဆိုးရြားတဲ့ ကြၽန္ေတာ့္ ကို ႐ုိက္ပါဦး..Ge ေမတၱာနဲ႔ မတန္တဲ့ ကြၽန္ေတာ့္ကို ဆံုးမ ပါဦး"

"........"

"ကြၽန္ေတာ္မဆိုးေတာ့ဘူး...ကြၽန္ေတာ္ေနာင္တေတြရေနပါၿပီ..Ge မႀကိဳက္တာေတြ မလုပ္ေတာ့ဘူးေလေနာ္"

"......."

"ကြၽန္ေတာ့္ ကို ၾကည့္ပါဦး..အရင္က လိုကြၽန္ေတာ့္ကို Geရင္ခြင္ထဲ ထည့္ထားပါဦး..အရင္ကလို ကြၽန္ေတာ့္ ကို နမ္းပါဦး..ကြၽန္ေတာ့္ကို ခ်စ္တယ္လို႔ ေျပာပါဦး"

"........."

ထိုင္ေနသည့္ Geေပါင္ေပၚမွာ မ်က္ႏွာ အပ္ကာ ႐ႈိက္ႀကီဴတငင္ ငုိမိသည္..

"ကြၽန္ေတာ္ Geကို လြမ္းတယ္.."

....
လြန္ခဲ့ေသာ သံုးႏွစ္ခန္႔က...

The Day you Went AwayWhere stories live. Discover now