26. Bölüm

146 13 0
                                    

Merhaba Arkadaşlar. Yeni bölümle karşınızdayız. İyi okumalar.

...........

Kendimi yorgun hissettiğim için yatağa uzandım. Gözlerimi kapattım ve uykuya daldım.

Sabah uyandığımda kimse uyanmamıştı. Kalkıp duş için kıyafetler aldım ve duşa girdim.
Duş aldıktan sonra kıyafetlerimi giydim. Yemek almak için kafeteryaya gidip bir tane sandivinç ve portakal suyu alıp dışarı çıktım. Erken olduğu için bahçede çok kişi yoktu ama tek başıma kalmak istiyordum. Arka bahçeye gidiyordum. Arka bahçeye gitmiştim ki arka bahçeden gelen sesle hemen geri çekildim.
İki kişi konuşuyordu ama kim olduğunu göremedim.
Sesi dinlemeye başladım.
-senin bizle ne ilginiz var hocam.
Ekini sesiydi. Ne demek istiyordu?
-lütfen, biraz zaman geçsin her şeyi anlatacağım. Olur mu?
Ne anlatacak?
-olur ama sonra anlatıcaksın.
-tamam, yemin ederim sonra ben kendim gelip anlatacağım.
Ne anlatması gerekiyor? Müdürle ekini ne alakası var?
Konuşma bittiği için hemen geri çekilip yeni gelmiş gibi yürümeye başladım. Ekin hala orada duruyordu. Onu yeni farketmişim gibi yanına gittim.
-sen de mi buradaydın?
Evet anlamında başını salladı.
-bende tek kalmak için buraya gelmiştim.
Ayağa kalktı.
-o zaman ben gideyim sen tek kal.
Ne, beni yanlış anladı. Ah olamaz.
-yanlış anlama, ben öyle demek istemedim.
Beni dinlemedi. Gidiyorken sinirle gidip elini tutup çektim ve eski yerine oturttum. Bende yanına oturdum. Sinirle
-ben sen git diye demedim.
Dedim.
O da anlarmış gibi başını salladı.
-eski halin hiç değişmemiş.

Eskiden demi böyle yapıyordum.
Demek ki sinirli olunca istediğimi zorlada olsa yaptırıyorum.

Biraz daha konuşmadan durduk.
Sonra bana döndü. Yüzme baktı ve sarıldı. Daha ne olduğunu anlamadan konuşmaya başladı.
-lütfen, karşılık ver ihtiyacım var.
Bende sarıldım. Onun kokusunu içime çekince bir şeyler hatırlıyor gibi oldum ama tam hatırlamadım. Tek hatırladığım bir partide onun yanındaydım. Devamı yoktu. Ne partisiydi?
Bilmiyordum offff. Acaba bir okul bitme balosu muydu?
O zaman ben ekinle mi gitmiştim?
Birden kendini geri çekti. Ne oldu bakışları attım. Birden beni öptü ve ihtiyacım var deyip hemen yanımdan uzaklaştı. Daha ne olduğunu bile anlamamıştım.
Her kızı ihtiyacım var diyip öpüyor muydu bu adam?
Yani öyle bir şey yapıyorsa o gerizekalı bilsin ki ben her kız gibi değilim. Offf ne diyorum ben? İstediğini yapar, sevgilin değil, onun annesi babası da değilsin. Ne bu sahiplenmeler filan?
Offf kafayı yiyeceğim.
Neden bir şey hatırlamıyorym?
Ben ne kazası geçirdim?
Biraz daha durdum. Ağzımdan bir lokma dahi geçmemişti. Sandviçimi bahçedeki duvarın üstüne koydum. Hayvanlar yer belki o da buradaki hayvanlar normalse tabi.
Kalkıp ön bahçeye geçtim. Bahçe dolmaya başlamıştı. Etrafa bir göz attım. Karşıda kurtu görünce biraz işkillendim. O ve üç arkadaşı vardı.
Hepsi birbirinden yakışıklıydı ama ekin daha çok yakışıklı. Pardon öyle bir şey demek istemedim. Off be tamam kendimi kandırmayacağım. Ekin daha yakışıklı. Birazcık ekinden hoşlanıyor olabilirim ama minnacık.
Tamam ekinden çok hoşlandım ama kim olduğunu hatırlamadığım için ona hislerimi söylemeyeceğim.
Her neyse odaya gitmek için merdivenlere yöneldim. Bir dakika ben kut mu demiştim. Vampir okulunda kurtun ne işi var ve ben onun kurt olduğunu nereden biliyorum. Tam merdivenlerden çıkıcaktım ki bahçede ekinle ayazın bahçede öpüştüğünü gördüm. Bir şeyler hatırlıyor gibi oldum ama tam hatırlamıyorum.
Birden selinle ayaz bana döndü. Selin bana bir şeyler hatırladın mı? Diye sordu. Demek bir şeyler hatırlamış gibi olup ama tam hatırlamam bu yüzdendi. Ben hatırlayayım diye tekrar yapıyorlardı. Hatırlıyor gibi olsamda hayır hatırlamıyorum dedim. Aslında bir yerden de doğru tam hatırlamadım sadece hatırlıyor gibi oldum.
Kafeye gittim. Bir tane kızı gördüm. Görür görmez sinir oldum ama insanları görüntüsüyle yargılamamam lazım. Bir ablık aklıma balo ve telefındaki o kız ve ekinin öpüşmesi geldi ama kesik kesikti. Ben uydurmuşumdur diye kendimi kandırdım. Belkide kandırmıyordum.
Ekinden hoşlandım diye o başkasıyla öpüşmeyecek diye bir şey yok.
Offff yaaa lütfen gerçek olmasın.
Neyse yarın müdür bizi tatile yolluyormuş. Bende yeni öğrenmiştim. Acaba nereye gideceğiz?
Neyse odama gitmek için odama gittim. Ders eşyalarımı aldım ve derse gittim. Biliyordum ki müdür izin vermişti ama tek canım sıkılıyordu. Ders başlıyacaktıki yarenle bora el ele tutuşmuş sınıfa girdiler. Ah demi bunlar bana hafızam geri gelsin diye eskileri tekrar yapıyorlardı ama işe yaramıyor diyemem çünkü şuan yaren ve bora sınıfa el ele tutuşları sevgili oldukşarı aklına geldi. Zaten sevgili olduklarını biliyordum çünkü belli oluyor ama sevgili oldukları günü hatırlıyorum. Bir günün sonuna gelmiştim. Tek başıma bir gün. Aslında ekingil peşimden ayrılmıyordu da orası ayrı. Yok sana bir şey alayım mı? Masaj yapayım mı? Falan filan bügün ekine neler yaptırmadım ki, bildiğin kölem oldu. Bazen acaba ekin bana önceden kötü bir şey yapıp bana o yüzden iyi mi davranıyor gibi şeyle gelmiyor değil. Sonuçta ekin gibi yakışıklı biri beni nasıl sever ki. Bana güzel diyorlar ama inanmıyorum.
Odama gittim. Tatil 2 gündü. Müdür havuzlu bir villa tutacakmış. Neden yaptığını bilmiyordum. Belkide okul müdürü bütün öğrencilerine böyledir. Yada ekinle bir şey saklıyorlardı. Onla alakalı olabilir.
İki gün tatil olsa bile bavul hazırladım .
Sonra yatağıma uzandım. Müdür benim hafızam için tatilin iyi geleceğini düşünmüş. O yüzden tatile yolluyormuş. Neyse erken yatmalıyım yoksa sabah erken kalkamam. Kalkamazsam hazırlanamam. Hazırlanamazsam tatile geç kalırım. Geç kalırsam ekin tek kalır. Bu kısmı söylemedim sayın. Çok konuştum sanırım uyumam lazım. Gözlerimi kapattım.

...........

Merhaba arkadaşlar. Sizi seviyorum ve Yorumlarınızı bekliyorum. Bir daha ki bölümde görüşmek üzere.

Melez İkizler Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin