final.

1.8K 82 26
                                    

Jennie

Düşünün ,

Hayelleriniz , mutluluğunuz , özgürlüğünüz , umutlarınız meleğin avucunun içinde .

Napardınız ?

Ben şeytandan yardım istedim . Hayellerim umutlarım için yardım istedim . Şeytan bana yardım etmeyi seçince melek avucunu parmakları ile kapattı ve son gücüne kadar sıkmaya başladı .

İşte o zaman benim hayellerim , umutlarım , mutluluğumun öldüğü gündü . Ben o saatten sonra yeniden doğdum ama bir ruhsuz olarak .

Yürümemi durdurup karşımda ki manzaraya baktım . Güneş batmak üzereydi .

Kafamı yukarıya doğru kaldırıp Derin nefes verdim . Ardından  gözlerimi kapattım .

Sonunda istediğin oluyor evren . Sonunda kurtulacaksın herşeyden .

Az kaldı , sen cellatına iyi bak .

...

Yazardan

Genç kız elinde ki silaha ardından karşısında ki 10 'lu ya baktı .

Bir deponun içinde  sadece onlar vardı .

Genç kız elinde ki silahın içinde olan 10 mermiden 9 'unu çıkarıp bir tane kalmasını sağladı .

Jennie : ölüm size hediye gibi gelir . Ama pişmanlıklarınızla , pisliklerinizle bu hayatta yaşayarak gebericeksiniz ! Canınız cehenneme !

Genç kız , elinde ki silahı anlına dayayıp gözünü kırpmadan  tetiği çekti  .

Depoda yankılanan silah ve çığlık sesleri birbirine karışırken genç kız son nefesini verdi .

İşte o zaman herşeyin yerleri değişmeye başladı . Normalde melekler insanların canlarını alırken bu sefer bir şeytanın canını almışdı .

10 ' lunun hayatları Daha yeni başlıyordu . İşte şimdi izleyin , kopacak kıyameti .

                              SON

herkese merbaha . Öncelikle bayadır lgs den dolayı  yeni bölüm atmıyordum . Ama bu benim hayatımın önemli bir adımı olduğu için anlayış gösterceğinize inanıyorum .

Kitabıma verdiğiniz sevginiz için çok teşekkür ederim . Sizi seviyorum 💜

Ve burdan lgs ye girecek herkese başarılar diliyorum .

SONU ; ölüm +18 ( TAMAMLANDI )                         Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin