💜MY SEXY TEACHER💜
💜 TAEHYUNG FF💜
CHAPTER SEVENTEEN
___________________
Vawiin hi Friday a nia, naktuk chawlh ka chak tawh zia hi..Mahse Monday ah history kan test dawn tak e, huhphur leh sawt
Sir khan min lo kan sia, school ka kal ngei a ngai tawh, Hyemi ka hrilh chak tawh lutuk, a nuam e, sir meuhin min rawn kan bik a nia, mahse ka lo awmdan kha damlo ka ang bawk silo, ka damlo der tih a hrethiam em lo ang chu maw..
Phur tak chuan ka insiam a, school thlen vat vat a, ka rilru a awm hi Hyemi hnenah puanchhuah vat ka duh, ka a thei mai dawn
Jason pawh nghak lovin ka pa rualin ka kal daih a, a lo thlen hunah chuan a hrilhai ve ngawt ang
School ka thlen rual rualin class lam panin ka tlan nghal, kawngka ah ka la in chuih tlu tep zui
"Hyemi, hyemi" thaw hlawp hlawp chungin Hyemi thu lai chu ka sawi nawk nawk
"Awi khawimaw..i kutthlak a na si, min thing chau dawn alawm" nin hmel zet chuan ka kut chu a la sawn a
"Enge i hriat a..i va phur ve"
"Hyemi"
"Enge"
"Nimin tlai ah sir tae in min rawn kan a sin" ka sawi zawh rual rualin Hyemi ka ka hup nghal, a au chhuak dawn tih ka hrechiang em a
"Taktak maw, awi a nuam awm bik e, engtin nge in² te a hriat zawk a" ni tak, engtin nge sir khan kan in a rawn hriat chat le, ka veng hming chuah a hre si a, ka lo ngaihtuah miah lova, mak hle mai..
Bell a rawn ri a, sir Taehyung a rawn lut nghal, ka ngaihbel nge min hmuh chu a hlim hmel riau mai, keipawh ka hlim lutuk ringawt
nidang ai chuan a che vel pawh a zangkhai leh tawh zawk.
"Vawin friday ani tawh a, monday ah in test dawn a, zirna hun ka pe ang che u. Nangmah niin chhiar ula, in hriatthiam loh lai min zawt dawn nia" ati a, lehkhabu kan keu nghal sup sup a, tupawn picnic an chak a, pass ngei an tum vek. Kan test reng chuan kan zir chin ang kan thiam zel anga, kan tan pawh exam dawn ah zirvak ngaitawh lo in kan thiamsa kan en nawn thuak thuak tawh chauh ang. Hei hi ka ngaihdan pawh anilo. Jasona sawi ka hriat..
Keipawn ka chhiar a, ka hriatthiam ve aiin ka hriatthiam loh a la tam zawk. Mahse Sir in min zirtir nasa bawk a, ahma ai chuan ka zia maithei. Keimah vang in tlaiah a awm tlai ve ziah a, ka ngaihtuah chian chuan inthlahrun na ka nei ve thin. A vei kual reng a, tuman zawhna an la zawh loh vang aniang ka bulah arawn thu a "Min van zawt lo ve"
"Tlaiah kan zir leh dawn tho a" ka lo ti sam et a,
"Anih leh i hriatloh ho kha tha deuhin chhinchhiah la tlaia zawn buai vak ngai lo in. Kan zawn buai leh dawn hun a hek leh lutuk dawn a" atih chuan ka lu ka lo bu nghat a, a reh thep thawp sia han hnial vak chi pawh anilo. Zawhna an zawt lo lutuk chu amak ka ti. An zawh duh vangin an koh luai luai ka ring ania. Ka bulah a thu reng thei anga a tha ni mai lawm. In hmachhawn in kan thu thin a, ka bulah tak chuan a thu ngailo. Ka bula a thu thut pawh hi mak ka tia, anuam ka ti bawk. A hawikual pah reng a, min sik zeuh zeuh vang in nuam ka ti. Ka pangai hleithei lo, zam rukna engemaw ka nei tlat. Bell ri theilo se ka ti, ka bulah Sir hi awm reng sela. Ka bula a awm hi chuan engkim hi ka hmu tha vek thin. jennie hmelchhe tak pawh ka hmu tha ve deuh.