Jaloezie||7

427 6 4
                                    

vorige deel:
Sienna:'thnx dat je t voor me opnam. K weet dat het oneerlijk is, maar doe het de volgende keer zonder geweld alsjeblieft. Ik vind het echt niet fijn jou zo te zien met een half blauwe wang.'
'Snap ik, maar soms sienna.. is er zoveel gebeurd dan kan je je niet meer inhouden en dan neemt de woede jou over, zelfs als je niet meer wilt ga je dan door. Beloof me een ding sienna, dat dat nooit bij jou gebeurd.'
Sienna:'Beloofd! Maar nu moeten we echt eten.'

POV ALESSIO
Weer een saaie dag met alleen maar schoolwerk, omdat k geschorst ben. K mis j/n mijn vrienden natuurlijk ook, maar haar t meest. Ik heb gewoon het gevoel dat als ik met haar ben k de hele wereld aan kan. Ik wil dr echt snel weer zien en blijkbaar had de wereld dat heel serieus opgevat, want ineens hoorde ik de deurbel.
A/v:'Ales! Kan jij even open doen?'
'Ja is goed!'
Ik deed de deur open en raad eens wie ik zag... j/n!!! Ik weet niet waarom, maar ik zag haar en ineens gaf ik dr een knuffel. Gewoon omdat t kon.
J/n:'Jij bent blij, k weet dat k leuk ben maar zo leuk.'
*jullie beginnen allebei en beetje te lachen*
'Trouwens moet jij niet op school zijn?'
J/n:'Nee, we hebben dit uur uitval en ik dacht ik woon dichtbij school, jij woont dichtbij mij dussssss ik kom ff gezellig langs.'
'Leuk alleen klein probleem.. ik weet eigenlijk niet of t wel mag van mijn ouders, omdat k nu geschorst ben zegmaar. Kom maar binnen ik vraag het wel even.'
'Mam? Mag h/n hier misschien eventjes blijven?'
A/m:'Nee alessio dat gaat niet en moet ze niet op school zijn nu?'
'Nee ze heeft uitval, maar waarom niet ze blijft maar heel even, want ze heeft zo weer les.'
Sienna:'Laat j/n nou komen mama, ales kan dr niet zoveel aan doen en wil ook gewoon wat leuks doen tussen al dat gedoe door.'
A/m:'Sienna je hoeft hier niet mee te bemoeien, maar goed dan, omdat het eigenlijk niet helemaal eerlijk was.'
'Thnx mama. J/n je mag blijven.'
J/n:'gezellig, maar heb nie veel tijd meer dus wat gaan we doen?'
'Kan je een beetje voetballen anders gaan we even naar t veldje hier verderop.'
J/n:'kan het altijd proberen, k neem me fiets wel mee dan kan ik meteen weg als k weg moet.'
We waren aan t voetballen en ze kon t best goed, ze is ook zo mooi. Echt alles wat k zoek in een meisje..
Tommy:'was jij niet geschorst of is jou schorsing kijken naar mooie meisjes.
'Hou je mond!'
J/n:'Heyy tommy! Hoe ist?'
Tommy:'Ja wel goed hoor, maar we hebben zo weer les hè, wil je anders samen fietsen anders s t ook zo saai.'
J/n:'Oh ja isg, sorry dan ales k moet gaan k app je nog wel.'
'Ja.... doei...................'
Wtf deed tommy nou weer, beter blijft hij met zijn poten van j/n af! Hij weet dat ik haar wel zie zitten gaat ie dit doen. Wtf man!
K liep naar huis en kreeg ineens een appje
*app gesprek*

Melle:jo k vroeg me af of je me
kunt helpen met iets?

Ja sg, lichteraan wa

Melle: Nouu jij gaat best veel om
met j/n en ik was eigenlijk van
plan om haar mee uit te vragen, duss
ik dacht kan jij miss helpen wat ze
leuk vind enz?

NEE MELLE IK KAN NIET HELPEN
WAAROM SNAPT NOU NIEKAND
DAT IK HAAR LEUK VIND EN DAT
JULLIE GWN MET JULLIE TENGELS
VAN HAAR AF MOETEN BLIJVEN!

Melle: Niet zo met caps doen k wist
dat niet, maar hz jullie? Ik ben alleen
Melle hè😂

Vgm vind tommy dr ook leuk en k
was net met haar aan t voetballen, want
ze kwam langs, komt hij ineens aan en
zegt ineens, we hebben zo school samen
fietsen en hij kijkt ook de hele tiid naar
haar en ik word dr helemaal gek van!

Melle: wat een k*t streek, maar
Ik denk dat je t gwn moet vertellen
aan de boys, want anders dan weet
niemand dat jij ervoor gaat dus gaan hun
maar proberen.

Ja misschien wel, thnx Melle
moet wel echt gaan nu anders
worden m'n ouders boos.
*einde app gesprek*

POV TOMMY
K snap wel waarom Alessio keek hoor, ze is wel knap en latina en iedereen weet dat ales valt op latina. Misschien wil ze ales wel helemaal nie, misschien wil je mij wel.
K zie echt wel dat hij dr leuk vind, maar das dan pech, want k zie m nie dus dan kan hij me ook niet tegenhouden.
*na school*
'Heyy j/n k had een goed idee, wil je miss vanaaf een film kijken ofz?'
J/n:'leuk gaan de andere ook mee?'
'Nou.... ja die gaan ook mee, k haal je om 20:00 op oke?'
J/n:'Tot dan!'

POV J/N
Tommy vroeg of k naar de film kon en de andere gingen ook mee, dus k dacht is wel gezellig
Tommy:'Nou.... ja die gaan ook mee, k haal je om 20:00 op oke?'
'Tot dan!'
K heb er best veel zin in dus k fietste als de grootste blijo ooit naar huis, nam een duik in t zwembad totdat DE zin van de dag weer geroepen werd.
J/b:'ETEN!!'
*na t eten*
OMG WACHT! WAT ALS ALESSIO OOK MEE GAAT, IK MOET DOUCHEN EN NOG ALLES DOEN HAREN, KLEDING DJAAMAJAJBAjw. K*T DIT GAAT HELEMAAL FOUT NU.
ik ging ff lekker douchen, deed een beetje mascara op en toen kwam t GROOTSTE probleem.. WAT TREK IK AAN?!!
Ik had dus echt geen idee, ik denk dat elk meisje die struggle wel kent, je hele kledingkast zit vol met allemaal kleding net te vol ook, maar toch lijkt t net alsof je niks hebt.
K weet t echt niet hoor, een jurk? Een rokje met een shirtje? Of toch een broek? En wat voor sieraden moeten erbij?
Uiteindelijk nadat k een soort modeshow met mezelf gedaan had die een uur duurde en nu mijn hele kamer een puinhoop is, heb ik de perfecte outfit gevonden:

 K weet t echt niet hoor, een jurk? Een rokje met een shirtje? Of toch een broek? En wat voor sieraden moeten erbij?Uiteindelijk nadat k een soort modeshow met mezelf gedaan had die een uur duurde en nu mijn hele kamer een puinhoop is, heb ik de p...

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Meisjesachtig, maar ook weer niet! Is toch helemaal top! Fk t is al tijd! K liep naar beneden en hoorde de deurbel, t was tommy natuurlijk.
'Waar zijn de andere.'
Tommy:'Ohh ja uh die zijn er al.'
'Ohkee..'
Ik vond dat hij al raar deed, maar ik liet het gewoon gaan en dacht misschien heeft hij jiet zo z'n dag.
Tommy:'Maar je ziet er geweldig uit, zullen we gaan.'
'Dankje.'
K wilde eigenlijk nog zeggen, k hoop dat alessio dat ook vind, maar ik dacht laat maar k hou me in.
Toen we bij de bios waren zag k ook niemand, dus k dacht eerst dat ze te laat waren, maar toen zei tommy ineens..
Tommy:'Kom we gaan ze komen vast niet meer.'
Dit klopt echt niet, ik ken ze nu wel en dit zouden ze nooit doen, behalve als... tommy mij leuk vind! Had isabel toch gelijk. Heb ik nou voor niks zo'n leuke outfit aangetrokken.
Ik belde snel ales, maar die nam niet op. Dan Melle maar.
Tommy:'Wie bel je?'
'Ohww is gwn mn moeder, sorry hoor kom er zo aan is beetje privé.'
*bel gesprek*
Melle:'Heyy, dochter blijkbaar😂 wat is dr nou weer. Hoorde ik nou tommy?
'Ja en je moet me helpen nu! Want k heb jullie plan nu wel door door te zeggen dat jullie allemaal mee gingen en dan mij en tommy achterlaten, maar dat hij MIJ leuk vind betekend niet dat ik HEM ook leuk vind, dus stop met verstoppen en help me alsjeblieft.'
Melle:'uhhhh j/n welk plan? Ik ben serieus ik weet niks van een of ander plan met dat wij moeten verstoppen en trouwens ik zal maar snel weggaan, want alessio zei ookal dat hij raar deed.'
'WAARHEEN DAN! MELLE NU BEN IK BANFG WAT. MOET K DOENNNN.'
Melle:'Blijf rustig ik kom eraan!'

POV MELLE
Ik ben aan het bellen met j/n, maar maak me echt zorgen.
J/n:'WAARHEEN DAN! MELLE NU BEN IK BANFG WAT MOET IK DOENNNN.'
'Blijf rustig ik kom eraan!'
Ze zei nog iets volgensmij, maar toen hoorde ik iets vallen. Ik denk dat het haar telefoon is, dus ik ben zo snel mogelijk naar de bios daar gegaan en wat ik zag...

HEYYY BEETJE EEN CLIFFHANGER DUSS SORRY DAARVOOR😅 MAAR IK HOOP DAT JULLIE DE SPANNING WEL LEUK VINDEN XX

Only usWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu