hatırlatma*
-" Sana tek bir şey soracağım hyung. Jungkook Minseo'yu sevse buna da mı engel olacaksın ? "
.
.
İkimizde merakla Seokjin hyunga bakıyorduk.-" Evet engel olacağım. " bir şey söyleyecekken hızla uzaklaştı evin kapısını sertçe üzerine kapattı.
Hyung sana ne oluyor gerçekten? Bu yaptıklarını bilinçli bir şekilde yapıyor olamazsın. İkimizde çaresizce koltuğa oturduk.
-" Jungkook sence neyi var ? "
-" Bilmiyorum Tae son zamanlarda yaptığı hiçbir şeyin nedenini bilmiyorum. "
-" Onu seviyor olamaz değil mi ? "
-" Hyuna'dan sonra birini sevebilir mi hem de bu kadar sürede ? "
-" Hyuna'dan sonra 10 yıl geçti. Unutmamış mıdır sence? "
-" Bilmiyorum Tae ama pek öyle görünmüyor bana. "
-" Ee ne oldu dün gece anlat bakayım "
Olan biten her şeyi ona anlattım bara gidişimiz, barda olanlar ve çıkıştan sonra olanlar..
-" Jungkook-ah.."
-" Efendim Taehyung-ah"
-" Onu seviyorsun."
-" Huh?!? Ben mi? Kimi ?"
-" Kimi olacak Hoseok hyungu." mırıltıkar çıkartıp onayladım.-" Mal mısın aq. Minseo'dan bahsediyorum." bunu ben bile adlandıramazken bu kadar kolay mıydı söylemesi ?
-" Bilmiyorum Tae sevmek için yani ne bileyim çok erken. Ben kimseyi sevmedim ki daha önce."
-" Yalan söyleme be şu bir zamanlar anlattığın biri vardı küçükken az koşmamışsın peşinden. "
-" Oğlum o çocuklukla olan bir şey tamam koştum da aman neyse."
-" Şişt yakışırsınız hee. " dirseğiyle beni dürterken söylediği cümleye gülümsedim yakışır mıydık ?
.
.
Ah başım zongluyordu resmen. Kalkıp hemen odamın perdesini kapattım. Gün ışığı başımın ağrısını arttırıyordu. Pijamalırmdan kurtulup üzerimi değiştirdim.Ayakkabı hariç her şey abimindi. Ama -di işte hepsini kaptım ondan ehehe. Özellikle bu siyah şapkasını almak için çok direndim.
Telefonunu alıp aşağıya inerken burnuma gelen güzel kokuları takip ettim. Benim güzel, minnoş, tatlış yengem kahvaltı hazırlamış.
Resmen koşup üzerine atladım. Sımsıkı sarıldım. Abim de gelip ikimizi de kollarının arasına aldı.
+"Biz çok güzel bir aile olmadık mı ama ? "
-" Evvet benim güzellerim."
-" Bir üye eksikliğimiz var ama. " telefonumuzun çalmasıyla ekrana baktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ROOMMATE || KSJ
Fanfic" Sevgiliymişiz gibi yapsan olur mu?" . . Bazı şeyler yapmak için zorlanan kız bu durumdan kurtulmak için kaçarken sonunda hayatının anlamı olacak kişiyle tanışmayı beklemiyordu.. başlama tarihi: 22.05.2020 bitiş tarihi: 05.04.2021