00.🍒

196 32 125
                                    

      🎵Teoman"çoban yıldızı🎵

Öhöm öhöm öhömm. Zıkkım dediğinizi duyar gibiyim(fjhhkh). Her neysem bu tür bi kitap yazıp yazmamak arasında her ne kadar gidip gelsem de en sonun da ...

Ben, keyfim ve kahyası yazmakta karar kıldık.(gjjgkhgj).

Gelelim küçük bir uyarıya. Texting türü kitaplar birbirlerine benzeyebilir. Sonuçta konu aynı. Bu yüzden birbiriyle kıyaslamayınız.! Aa şu kitap da böyleydi! Türü imalar istemiyorum. Sonuçta -emek- denilen bir şey var. Buna rağmen bu tür yorumlar yapan kişilere tolerans göstermeyeceğim.!

Ve bir diğer konu ise ingilizce kelimeler: sık kullanabilirim veya kullanmayabilirim. Kullanırsam da -aa bu ne ya kitap türkçe mi, ingilizce mi belli değil- vb tarzı yorumlar da okumak istemiyorum bu beni seri üzer. Belki ingilizce öğreniyorumdur (vhjcjhbh) olamaz mı? Ve bazı yerleri bilerek yanlış yazacam. Bu konu da relaxs vişnelerim :D

Baya ciddi olduğumu düşünüyorum(fjhgj). Anlaşıldığımı umarak, geçiyorum.

Başlama Tarihiniz:🍒

Hadi be! Açıkla artık. Yarışmadan çok reklamlarını izlediğimin kanalı... Açıkla artık kimin gideceğini. Yok kafayı yiyecem. Kaç dakikadır -adaya veda edecek olan isim- diyor ve ardından gerilim müziği. Anlatırken bile sinirlenip geriliyorum aq.

Tırnaklarımı dişlemeye başlamıştım bile. Telefonuma gelen bildirim sesiyle: Acun'un "Evrim" dediğini duyar gibi oldum. Tam sevinecektim ki. Bunu da nerden çıkardın
-kıçımdan-  iç sesime hak verip telefonu elime aldım.

Kesin gene colins mağazasıydı. Taa altı ay önce aldığım bir çift çorap için miydi bunca eziyet? O gün bu gündür beni yalnız bırakmayan colinse teşekkürlerimi sunuyorum.

Oha bildirim whattsapp'dandı. Zavallı uygulama çöl de susuz kalmış bitki misali yeşermişti adeta.!

Arkada survivor'un  gerilim müziği eşliğin de gelen mesaja tıkladım.

0535...:sence kim adaya veda eder?

Mesajın kimden geldiğine dahi bakmadan cevapladım. Ee babam olmalıydı. Bi o böyle mesaj atardı zaten. O da konseyden konseye.! Iletişim ödülümüz veda konseyleri olmalıydı babacığım.!

Beren:gönlüm her ne kadar Evrim'den yana ise Ardahan babuş gidecek gibi baba.

0535...:baba mı?

Of baba bi dur. Dedik işte fikrimizi açıklamadı daha. Söylene söylene gelen mesaja tıkladım ve gelen mesaja -what the fuck- bakışlarıyla baktım.

Üst kısım da -babaloplop- yerine bir numara vardı. Lan bu kim?

Beren: lan kimsin sen?

0535...: baya yakışıklı :)

Beren: o nasıl isim lan?

0535...:  Ardahan gitti.  :(

Beren: hass..

Beren:  bi gitmedi şu  oscarlık performansı olmayan ama çok iyi oyunculuk yapan kadın!

0535...: olan bizim babuşa oldu desene.

Hep mi iyiler kaybederdi be?!

Ardahan'ın meşalesini alıp gitmesiyle beyin hücrelerim meşalelerini alıp gelmeleri bir olmuştu. Bu kimdi?

Beren: konuyu değiştirme. Hah! benden kaçacağını felan mı sandın?

0535...: konu çoktan değişmişti ama. Estağfurullah senden hiç kaçar mı? :)

Maytap mı geçiyordu benle?

Beren: uzatma. Son kez soruyorum kimsin?

0535...: muhsindünyadagülmezahirettegüler

Beren: ismi kendinden büyük nadir insanlardan olmalısın.

0535...: öyle de denebilir :)

Hemen girip ismini değiştirdim. Hemen girdim de kolay çıkamadım. Isim isim değil destan mübarek. Ve zaten isim o kadar uzun ki kaydetmedi bile! Ben de kısaca -ismi lzm deil- diye kaydettim.

Ismi lzm deil: rüyalarında ki beyaz atlı prens :)

Prens mi, rüyalarımda ki mi, muhsindünyadagülmezahirettegüler mi? Ne atı, ne prensi? Amma uzadı ha.

Beren:  numaramı nerden buldun bilmiyorum. Ne tür bir psikopatsın onu da bilmiyorum. Ama ismini ve cinsini al, git.

Beren: numaramı da sil, rahatsız da etme.!

Ismi lzm deil:ismimi bilmem ama benim senden gitmeyeceğim kesin.

🍒🍒🍒

Dıt dıt.. şu an konu nasıl ilerler bilmem ama güzel şeyler olacak gibimsii(gjjfjj)

Neler düşünüyorsunuz?

Neler düşünüyorsunuz?

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Çok çok❤😘





Vişne|Texting🍒Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin