Bölüm 22- MeiBi (Meiwo X Bibi)

98 6 38
                                    

Bu bölüm her bölümden sonra bunun yazılması için çırpınan ve sırf erken gelsin diye 2 tane Wattpad hesabı açan @meiwo_wants_bibi adlı kişiye itafen yapılmıştır.

*Eğer bu bir dizi olsaydı burada jenerik olurdu*

  MEİWO

Vay be. Bu kitap cidden muhteşem. Hehe. Bir bölümü doldurma zamanı. Bu kitabı Alex'ten zorla almış gibi bir şey. Kitabı aldıktan sonra evini dışarıdan kilitledim. Ama- ama buna mecburdum. Ona son bir haftadır beni Bibi ile yazmasını istedim. Ama kabul etmedi. Bu bölümü tükenmez bir kalemle yazıp Alex'e geri vereceğim. 

Öhm, öhm. Hadi başlayalım. 

Bibi ile tanışma hikayemi biliyorsunuz. (Bknz Bölüm-8) Restorantta kolunu kazayla kesmesi. Benim herkese açık yerde bağırarak küfür etmem falan filan. Ama devamını yazmamış. Şanslısınız ki devamı burda. Beynimde.

Kırık tabakları topladıktan sonra onu hasteneye gitmesine ikna olması için 100 kere

Mei: Hadi hastaneye gidelim!

100. söylememde sonunda bıkmış olmalı ki

Bi: Offf tamam. Gidelim hadi.

Hastanede ilk onu bir odaya aldılar. Çıkınca ona sordum:

Mei: Kolun iyi değil mi?

Bi: İyi. Geldiğin için sağol.

Mei: Ne demek.

Acıkmıştım ve Bibi'nin de acıkmış olabileceğini hissettim.

Mei: Hey. Aç olmalısın. Şurdan bir şeyler yiyelim mi?

Bi: Ehehe. Çok teşekkürler. Çok kibarsın.

Birlikte mini büfeye gittik ve iki kola ve bir tost sipariş ettim. Bibi'nin biraz yüzü kızarmıştı. Onu görünce benim de. Tostlarımızı yerken birbirimizi iyice tanıdık. O gün geceleyin eve giderken aklımdan şunlar geçiyordu.

Meiwo'nun iç sesi: Ah. O kız kesinlikle benim.

(Brawl Stars'a eklendiğimiz ilk zaman)

Bibi benim oyuna geldiğimi öğrendiğinde hem şaşırmış hem de mutlu olmuştu. Geldiğim ilk gün onunla takım olmuş ve harika bir takım olmuştuk. Ben onu seviyordum. İçimde onun da beni sevdiğine dair bir his vardı. 

Bir kaç ay sonra ona hislerimi açmaya karar vermiştim. Ona bir gül aldım ve karşısına geçtim:

(NOT: BU KISIM MEİWO'NUN İNSTAGRAM HESABINDAN PAYLAŞMIŞ OLDUĞU KARİKATÜRDEN ESİNLENEREK YAZILMIŞTIR)

Mei: Umm. Bibi. Bu gül senin için.

Bi: Hmmm çok güzel.

Mei: Tıpkı senin gibi.

Bi: NE?

Mei: Ummm seni seviyorum.

Bi: Vayy. Sana bir şey itiraf etmem lazım. Ben de seni seviyorum. Peki. Bu gülü neden bana verdin?

Mei: Bilmem. Diğer çiftler bunu yapmayı seviyo.

Bi: Hmmm bir bakalım.

Bibi gülü ağzına götürdü.

Mei: Hayır! O yemen için değil.

Çok geçti. 

(Hastanede)

Bibi hastanede tedavi edildikten sonra evine gitti. Ben de yanından gittim. 

Mei: İyi misin?

Bi: Ağzımın yaralı olması dışında iyiyim. VE BUNLARIN HEPSİ SENİN SUÇUN.

Mei: Ama ben senin onu yiyeceğini bilmiyordum.

Bi: Offf. Yalnız kalmam gerek.

Mei: Tamam. SENİ SEVİYORUM. 

Bibi cevap vermedi. O zamandan beri aramız biraz limoni ama ben bu limonu şekere dönüştüreceğimden eminim.

Alex: OFFFFF. Meiwo kitabı ele geçirdi. Silemiyorum da. OF MEİWO OF MEİWO. Neyse. Artık yazıcak bişi yok. Bu bölümü de burada sonlandırıyorum o zaman.

-devam edecek

Brawl Stars: Zogarigusitaki'nin SavaşçılarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin