hatırlatma*
-" Göreceksin Minseo. Beni dinlemediğin için pişman olacaksın. Böyle olmasını siz istediniz. "
.
.+" Ne saçmalıyorsun ? " gülüyordu ama bu öyle normal gülüşlerinden değildi. Sinsice gülüyordu. Ondan korkmalı mıydım?
-" Sürpriz olsun Minseo. İkinize de sürpriz olsun. " Ne diyeceğimi bilmiyordum. Kapıyı kapatıp çıktı.
.
Neydi bu şimdi? Zorun ne Seokjin ? Jungkook bana zarar mı verecek? Ben niye pişman olacağım ? Ah cidden aklımda birsürü soru var ve hiçbirine cevap bulamamak beni çıkmaza sürüklüyordu. Kitabı rafa kaldırıp aşağıya indim. Abim ve Minji film izliyordu. Bu filmi abimle beraber izlemiştik. Sonları beni gerçekten çok ağlatmıştı. * Five Feet Apart *Anlarını bozmamak için ses etmeden dışarıya çıktım. Biraz hava alsam iyi olacaktı galiba. Kimsecikler yoktu bu biraz ürkütse de yürümeye devam ettim. Yine bir sıcak esinti vardı havada.
Yarım saattir yürüyordum. Önüme bir park çıkınca banka oturdum. Yeterince yalnız kalmıştım. Kendimle kalmayı severdim. Kendimle konuşmayı, susmayı, yürümeyi.. Ama insanın insana ihtiyacı vardı. Telefonumu çıkartıp Jungkook'u aradım. Çaldı..çaldı..çaldı..çaldıı.. Tam kapatacakken alo demesiyle durdum.+" Alo Jungkook."
-" Efendim Minseo bir sorun yok di mi bu saatte niye aradın? "
+" Sana attığım konuma gelir misin ? "
-" Gelirim de iyisin değil mi ? "
+" Sadece gel." telefonu kapatıp cebime attım. Salıncağa gidip sallanmaya başladım.
____________________
+" Abii daha hızlı sallaa. " neredeyse ters dönecektim ama yine de daha yükseğe çıkmak istiyordum.
-" Minseo yere yapışmak mı istiyorsun?" bir yandan çığlık atıp bir yandan da cevapladım.
+" Hayır uçmaaaakkkk. "
____________________Eskiler aklıma gelince gülümsedim. Daha hızlı sallanmak için geriye doğru gittim. Bir anda kendimi bırakınca kısık bir çığlık attım. Saçlarımı açıp onlarında havalanmasına izin verdim.
Biraz daha sallandıktan sonra yağmur yağmaya başladı. Yağmuru çok seviyorum. Kollarımı iki yana açıp sallanmaya devam ettim. Arkamdan birinin beni ittirmesiyle olduğum yerde sıçrayıp salıncaktan atladım.
Ayağımı burktuğuma eminim. Yanıma yaklaşınca ayaklanıp uzaklaşacaktım ki ayağımın üzerine basmamla çığlığı bastım. Yanıma gelip belimden tuttu. Yüzünü göremiyordum. İttirmeye çalışırken konuştu.
-" Sakin ol benim Jungkook." şunu bastan söylesene pislik.
+" Jungkook jetle mi geldin ? Bu kadar erken geleceğini düşünmediğim için seni başkası sandım. "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ROOMMATE || KSJ
Fanfic" Sevgiliymişiz gibi yapsan olur mu?" . . Bazı şeyler yapmak için zorlanan kız bu durumdan kurtulmak için kaçarken sonunda hayatının anlamı olacak kişiyle tanışmayı beklemiyordu.. başlama tarihi: 22.05.2020 bitiş tarihi: 05.04.2021