🎵Gökhan Türkmen"Çatı katı🎵
"Kızııım! Konsey de kim gitti?"
Duyduğum sesle gözlerimi açmam bir olmuştu. Lan bu nasıl bi uyandırma biçi miydi? Terlikle uyandırılanı gördüm, alarmla horon tepe tepe uyananları gördüm. Ama "konsey de kim gitti diye" uyandıranı ilk kez duyuyorum.
Babamın sorusunu bağıra bağıra yinelemesi uykumu tam açmıştı.
"Babuş gitti babaaa."
Babamın duyduğuna emin olup yataktan çıktım. Işin yoksa şimdi okul için hazırlan! Banyo da el, yüz, diş faslını bitirip odaya geçtim. Her zaman ki üniformamı alıp üzerime geçirdim. Ne bekliyordun ya da ne bekliyorsun bir sabah uyandığın da okul üniformanın değişmesini felan mı?
Priz de olan telefonumu kulaklığımı alıp çantama attıktan sonra mutfağa geçtim.
"Sabahunnur çitlembik ailem."
"Günaydın konuşmayı daha tam sökmemiş ama arapça konuşmaya çalışan kızım."
"Anladım anne yemek yemeden beni laflarınla doyurmak istiyorsun. Şükran! doydum."
Annem, babam ve keko kardeşim gülüşmeye başlamaları omg! Bu sahne tam göz devirmelik. Masadan bir salatalık alıp annemin ve babamın bir şey demesine izin vermeden uçarcasına evden çıktım.
Çantamdan telefon ve kulaklığımı çıkardım. Yolların bitmesi için şarkılar yoldaştır, kimi zaman.
Telefon ekranına bakmam ve whatsapptan gelen 3 mesaj olduğunu görmemle üstüne tıkladım.
Ismi lzm deil:günaydın :)
Ismi lzm deil:ohoo sen baya uykucu çıktın bakiyorum da
Ismi lzm deil: senle okula gitmek vardı şimdi *-*
Ismi tek değil, kendisi de lazım olmayan bir şahsiyetti.
Beren: günaydın
Beren: ama senin günün kararmadan defol
Yazmam ve onun saniyesin de çevrimiçi olması beni dehşete düşürdü. Amman yok be o kadar da değil. Şaşırdık işte az ucundan.
Ismi lzm deil: sen olmadıktan sonra gün zaten zifiri karanlık benim için
Beren: lan düzgün konuş benle yok zifir mifir
Ismi lzm deil: fhhvjbcbccbbcvb
Ismi lzm deil: modundasın bakiyorum da Beren Elis hanım :)
Beren: ismimi nerden biliyorsun?
Beren: hem de Elis'i
Beren: bizim okuldan mısın?
Ismi lzm deil: yok okumuyom ben
Ismi lzm deil: ve ben senin hakkın da her şeyi bilirim vişne :)
Beren:sapık mısın olum sen?
Ismi lzm deil kisisi engellendi.