A szomszéd srác

389 22 9
                                    


A szomszéd srác- Sasunaru yaoi

El érkezett a nyár, ami egyértelműen a szünetet jelentette számomra. Soha nem voltam oda a tanulas ért. Mindig is ez a három unalmas hónap volt a legjobb az évben. Nincs tanulás,semmi stressz, vagy épp doga. Éppen a szemetett vittem le amikor a szomszédhoz új vendég érkezett. Kíváncsian leselkedtem a kerítésnél. Egy korombeli sötét hajú fiú szált ki a kocsiból . Rideg tekintettel figyelte az össze fogot hajú,melletem lakót . Mindig is hidegen hagyott hogy mit csinál a copfos ,vagy épp kivel van jóba, de most nem bírtam a kiváncsiságomal.

Sokáig nem is kellet kutakodni, a táskás szemű mély barátságos hangon fogadta az ötcsét. Megkönnyűbélés érzése fogadott, amin én is meglepődtem. A tüskés hajú észre vett, nem is volt nehéz, majdnem kiestem a kerítés ajtaján.

Kérdően nézet rám, majd amikor levágta a helyzetett sunyin mosolyogni kezdet .

-Oh, ő a szomszéd srác, egy idős veled- Mondta Itachi miközben öccse fel faló tekintetét vette észre, amik engem figyeltek.

Az egykorú fiú oda jött a kerítésemhez , csak az ajtó választot el minket . Nagyot nyeltem a közelségétől.

Gyönyörű világos bőre kiemelte a sötét szemét amik ördögien figyeltek . Az ajkai kissé keskeny halvány cseresznye színű, mosolyra húzva.

Tovább nem vettem szemügyre ,végén még fére érti, így is kelemetlen nekem ez a helyzet.

-Hello , Uchiha Sasuke vagyok- majd kinyujtata a kezét, a kapú felet .

Én csak pislogtam, majd bemutatkozás képen kezet rázztunk . Furcsa módon nem engedtem el a kezét , csak tátogva gyönyőrködtem a szemeiben.

Teljesen rabul ejtett. Éreztem hogy a szívverésem fel gyorsult , és izzad a kezem . Olyan érzés kapott el mint régen Sakura mellett.

-Khmm, minden oké szöszi ? - kérdően felhúzta a szemöldékét , de az ördögi tekintett és mosoly nem törlödött le az arcáról .

-Ohh , bocs, Uzumaki Naruto vagyok -majd kellemetlenül elengedtem a kezét.

Szemém sarkából észre vettem , mérges testvérét mintha irigy lenne. Annyira megijedtem azoktól a szemektől hogy kiejtettem kezemből a szemetes zsákot. Kiesett az összes Ramen volt leves doboz és az össze gyűrt, vagy épp tépet dogák , amik az év során ki nem állhattam.

Sasuke kuncogni kezdet

-Láttom dolgod van, a nyár során csak össze futunk még,szia - majd sarkon fordult és be ment testvérével a házba.

Össze szedtem a kiborult szemetett, de éreztem hogy még mindig a szégyentől ég az arcom. Miután kidoptam , bent a gyondolataim csak cikáztak. Az össze zavarodott érzéseimet én se értetem.

————————————————————————————————————

Sziasztok , ez az első történetem. Nézzeték el hogy így sikerült. Remélem tetszik. 

Legyen folytatás ? 

A szomszéd srác -Sasunaru yaoiWhere stories live. Discover now