ⵢ1

70 1 0
                                    

~5 ay önce ~

Taehyung yaklaşık 1,5 ay önce ailesinin evinden ayrılmış ve kendi evine taşınmıştı. Ailesinin aksine sadeliği seven Taehyung pekte küçük sayılmasada bir villada yaşıyordu.Bu süreçte evine iyice alışmış ve eve gelen arkadaşlarıyla kendini yanlız hissetmemişti.

Yine uykunun tutmadığı bir gece Taehyung bıkkınlıkla nefes vermiş ve yataktan kalkmıştı. Bu aralar çok fazla uyuyamıyordu veya uyusada gördüğü kabuslar yüzünden uyanıyodu. Kabusları korkutucu bir o kadar da anlamsızdı. En azından şuan anlamıyordu.

Mutfağa varan Taehyung kendine güzel bir kahve yapıp balkona çıktı. Kendi için hazırladığı tatlı alanına bakarak minik bir gülümseme sundu sanırım bu sıralar en fazla uğradığı yerlerden birisi buraydı. Kahvesini sehpaya bırakıp sallanan sandalyesine oturdu ve sehpanın üzerinde duran ve daha yarısına dahi gelemediği kitabını aldı. Kaldığı yeri bulup birkaç sayfasını okudu ve kahvesinden yudumladı. Her ne kadar kahve uykusunu dağıtsada bu aralar neredeyse hiç uyuyamadığı için tekrar uykusu gelmişti. Kitabı kitaplığına, kahve kupasını da mutfak tezgahına bıraktı. Yatağına uzanan Taehyung uyumaya çalışıyordu fakat artık yorgunluktan uyuyamıyacak duruma gelmişti. Yarım saatin ardından zar zor uykuya daldı Taehyung.

🔱🔱🔱

Etrafına bakınan Taehyung yine hiçbir şeyi anlamıyordu. Yine parktaydı ve yine salıncakta sallanan o küçük kızı gördü. Kız Taehyung'u görünce hızlıca salıncaktan inip ağaçların olduğu yere ilerledi. Kızın peşinden giden Taehyung bir süre sonra yorulup nefeslenmek için durmuştu. Kızın gözden kaybolduğunu fark edince etrafına baktı ve bir ormanda olduğunu anladı. Taehyung gözleri dolu bir şekilde bir taşın önüne oturup yüzünü ellerinin arasına aldı ve ovuşturdu. Ellerini yüzünden çeken Taehyung karşısında küçük kızı beklemiyordu. Hafif bir çığlık ile biraz geriledi ve küçük kızı inceledi. Küçük kızın vücudu derin yaralar içinde yüzü ise daha kötü durumdaydı Taehyung en fazla bu görüntüye 3 saniye bakabiliyordu. Küçük kızın kucağında beliren kediyi gören Taehyung yutkunmuştu. Küçük kız kediyi Taehyung'a kucağına bırakıp yaralar içinde olan yüzüyle gülümsedi.

Küçük kız: O seni bekliyor, lütfen onu kurtar.

Tae: N-neden bahsettiğini anlamıyorum ayrıca neden sürekli peşindesin?

Küçük kız: o seni bekliyor.

Taehyung daha fazla dayanamayıp ayağa kalktı ve kediyi yere bıraktı amacı oradan uzaklaşmaktı ama kendini yine oturduğu taşın üzerinde buldu.

Küçük kız: onu kurtar, o korkuyor.

Taehyung birkaç göz yaşı bırakıp derin nefes aldı ama geri veremedi nedeni ise küçük kızın korkunç bakışları ve onun kulağına yaklaşmasıydı.

Küçük kız: o seni bekliyor.

Kız ortadan kaybolmasına rağmen Taehyung hala nefesini geri vermiyordu ve artık dayanamıyordu. Vücudu uyuşan Taehyung kendini daha fazla sıkmadı ve gözlerini kapattı.

🔱🔱🔱

Derin nefes alarak yatakta doğrulan Taehyung soluklanmaya başladı. Bu gördüğü kabuslardan biriydi ve sürekli bir birine benzer 3 çeşit kabus görüyordu.

Mutfağa giden Taehyung kendine su aldı ve mutfak masasına oturdu. Artık uyumak onun için işkenceydi, rahat uyku çekmek ise zaten olanaksızdı.

Taehyung kendine sıcak bir bitki çayı yapıp balkona çıktı ve gökyüzünü incelemeye başladı. Çayını yudumlayarak aklındaki soruları yanıtlamaya çalıştı.

O küçük kız kimdi? O kediyi neden korumamı istiyor? Veya neden kendisinden istediğini hala anlamış değildi. Derin nefes alarak çayını yudumlamaya devam etti. Rüyasında gördüğü parkı hatırlıyordu.

Küçük yaşlarda annesi ile beraber giderdi o parklara. İlk önce oradaki hayvanları besler daha sonra kendi bir süre eğlenir ve eve geri dönerlerdi.

Çayını bitiren Taehyung arkasına yaslandı ve bütün gece eşsiz güzellikte olan gökyüzünü seyretti.

ⵢ ⵢ ⵢ ⵢ ⵢ ⵢ ⵢ ⵢ ⵢ ⵢ ⵢ ⵢ ⵢ ⵢ ⵢ ⵢ ⵢ ⵢ ⵢ ⵢ ⵢ ⵢ ⵢ ⵢ ⵢ

Bu yeni hikayemiz nasıl buldunuz bakalım? Görüşleriniz lütfen belirtin birde motivasyon olsun diye oylarsanız çok sevinirim.

My Little Cat // TaegiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin