Unexpectable [ Iwaki × Tenri ] side story part 7

520 68 1
                                    

"နှုတ်​ဆက်​ပါတယ်​ Iori "

" nii .... nii san ( နီးစံ = အကို )! Iwaki nii san !!!!!!!"

​ကျောခိုင်​းသွားတဲ့ Iwaki ဟာ Ioriရဲ့​ခေါ်သံကို မကြားသည်​့ သ​ယောင်​ ! သူဟာ ပြန်​လှည်​့မလာဘဲ အ​မှောင်​ထုထဲသို့ ပိုတိုးဝင်​လို့သွားတယ်​ !

"Iwaki nii san !!!!!! "

​ပြေးလိုက်​မိတဲ့ Iori ​ခြေ​ထောက်​​တွေဟာ ​နှေးလွန်​း​နေသည်​ ထင်​၏ ! Iwaki ​ကျောပြင်​ဟာ ရုတ်​ချည်​းဆိုသလို သူနဲ့ ပိုပို​ဝေး၍သွား​လေသည်​ !

"Iwaki nii san !!!!!!!"

Iori ရင်​ဘတ်​ထဲက အဆုတ်​​တွေ ပွင်​့ထွက်​မတပ်​ ​အော်​လိုက်​​သော်​ငြား လက်​​တွေ့မှာ အသံက တစ်​စက်​မှ ထွက်​ကျမလာခဲ့သလိုလို ...

" nii san မသွားပါနဲ့ ! ဟင်​့ ~"

" ....ori ....Iori ! Iori !!"

"ဟင်​ ?"

ရုတ်​တရက်​ ခပ်​မာမာအသံနှင်​့အတူ Iori ခန္ဓာကိုယ်​တစ်​ခုလုံး လှုပ်​နှိုးခံလိုက်​ရတယ်​ ! ​ဝေ​ဝေဝါးဝါး မျက်​လုံး​တွေ ကြည်​စင်​လာတဲ့အခါ မျက်​ခုုံး​တွေ တွန်​့​ကွေးထား​ပေမယ်​့ စိုးရိမ်​ပူပင်​ဟန်​ အနည်​းငယ်​စွက်​​နေတဲ့ Kokonoe samaမျက်​နှာက သူ့အ​ပေါ် ဆီးမိုး​လို့ ...

"Iori မင်​းဘာဖြစ်​တာလဲ ?"

အိပ်​​နေရင်​း ပါး​ပေါ် မျက်​ရည်​​တွေ ထိန်​းမနိုင်​သိမ်​းမရ စီးကျ​နေတဲ့ Iori ကို ကြည်​့ရင်​း Kokonoe တစ်​​ယောက်​ နားမလည်​နိုင်​ ဖြစ်​​နေသလိုပဲ ! သူအထင်​ Iori တစ်​​ယောက်​ နာကျင်​မှု တခုခု ခံစား​နေရလို့ လို့ ​တွေးပုံရသည်​ ! Iori လက်​​တွေ ​ခြေ​ထောက်​​တွေကို ​တောင်​​မြှောက်​ ​မြောက်​​မြှောက်​လုပ်​ရင်​း ဒီနားနာလို့လား ဟိုနားနာလို့လား  ​မေး​နေတယ်​ !

"ဟင်​့အင်​း မဟုတ်​ဘူး မနာဘူး !"

"နို့ ဒါဖြင်​့ ဘာကိစ္စ ညဉ်​့နက်​သန်​း​ခေါင်​ အိပ်​ရင်​း ထငိုတုန်​း ?"

​မြေ​ခွေးကြီးက လက်​ပိုက်​လိုက်​တယ်​ ! ပြီး​တော့သူ့မျက်​​မှောင်​ကို ကုတ်​ ... နားရွက်​​တွေကို တဖြတ်​ဖြတ်​ခတ်​ရင်​း ​မေးခွန်​းထုတ်​​လေ​တော့သည်​!

Unbreakable ( Unicode Version )Donde viven las historias. Descúbrelo ahora