Jimin 🔞🔞🔞

1.3K 33 10
                                    

Acest capitol este o dedicație pentru CameliaStetcu... Sper să-ți placă ♡♡<3
  Atenție cringe alert... Scuze dar nu ma pricep la scris povești de genul deși sunt o perversă si jumătate... 😅😅😇😇

"Y/n trezirea trebuie sa mergi la liceul..."

Mă trezesc cu greu deoarece mama a venit sa tragă de mine...

E primul an de liceu pentu mine...
Am văzut mulți băieți drăguți din ultimul an ...

Mda ma atrag doar băieți mai mari ca si mine...

Mi-am facut rutina și m-am m-am îmbrăcat într-o uniformă care e destul de mică pe mine...
Sunt destul de înaltă și fusta de la uniformă e foarte scurtă... Iar cămașa îmi scoate in evidență sâni așa ca mi-am luat un sacou care se potrivește cu uniforma și care e mai lung ca fusta si pe care îl pot închide sus până la locul unde cămașa e problematică...

Am mers spre liceu și cand am ajuns m-am dus direct în clasa si m-am pus in banca mea...

Dupa 5 ore enervante și plictisitoare am ieșit afară deoarece avem sport...

Îi vad șipe cei mai mari... Toți baieti din a 12 a se holbeaza la mine... De ce?

M-am așezat pe banca și lângă mine se așează un baiat drăguț, înalt și cu un par al naibi de albastru... Arată bine nu pot minți... Cred că îl cheamă Taehyung sau ceva de genul.... Sau era Taehyun? Mă rog...

Se "întinde" și ajunge să-și pună mâna pe umărul meu...

Colegul lui, Jimin a venit și ia aruncat o privire scurta iar aceștia sau dus sa discute ceva...

*Jimin pov*

L-am văzut pe Taehyung cu fata mea așa că m-am dus să-i dau "o mică lecție"...

I-am făcut semn sa mergem la colțul clasei de sport... 

-De ce te dai la fata mea?

-Nu mă dau... Doar o testam...

-Da pe dracu... Dacă ajungeați în par o "testai" și atunci?

-Haide hyung ști ca nu-i fac nimic... Doar voiam să-i văd reacția...

-Marș de aici... Mai discutam altă dată... Azi am treabă și mâine... E prietena surori tale nu?

-Da... Zi ce so pun sa facă...

-Diseara sa fie in club și să-i dea vrei 2 pahare...

-Am  înțeles boss... zice si îmi face cu ochiul apoi pleacă la sora lui...

*??? Pov*

Zis și făcut... Y/n a mers la insistarile prieteni sale cu ea in club...

Y/n a băut câteva pahare din cauză ca era cam tristă... Nici ea nu știa clar motivul sau cauza acestei tristeți...

Dupa ce Y/n sa amețit bine Jimin a venit și a luat-o la dans... O ține bine de talie și fac mișcări senzuale pe ritmul muzici... După ce și Jimin a mai băut câteva pahare a luat-o pe Y/n și a dus-o într-o baie...

-Deci ai de gând să mi-o tragi într-o baie? Zice Y/n fiind foarte beată...

- Nu baby... Ești sigură că asta vrei... Vreau ca și tu sa vrei asta cu adevărat... Nu vreau sa te forțez... O să te aștept oricât  e nevoie...

-Aww ce drăguț... Vreau asta baby dar nu într-o baie... Zice fata și îl trage după ea într-o cameră...
Jimin o lipeste pe Y/n de primul perete găsit...

Bts OneshotUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum