ADRIEN
Marinette ile gerçek bir bahçe bulmaya gitmeden önce dondurma aldık ve bahçeye dondurmalarımızı yiyerek gittik. İksir için kullanacağımız dondurmayı dönüşte alacaktık. Yavaş yavaş bir bahçe aramaya koyulduk. Bir piknik alanına gidebilirdik sonuçta bahçenin bir büyüğü idi.
-Marinette piknik alanına gitmeye ne dersin?
*Marinette başını sallar*
- Tamam o zaman piknik alanına gidiyoruz.Koluma girmesi için kolumu Marinette'ye uzattım. Kol kola piknik alanına kadar gittik. Plagg ve Tikki ise Marinette'nin çantasındaydı. Onlarada biraz dondurma verdik saırım hoşlarına gitti. Piknik alanına geldik ama yiyecek bir şey getirmedik ki. Bu kötü oldu Marinette ile harika bir ortamda piknik yapma fırsatını kaçırdım. Ayrıca çiçek kokusunu nereye koyacağız ? Marinette ile bir masaya oturduk.
- Marinette malesef bir sorunumuz var. Çiçek kokusunu koymak için bir kap getirmedik ve harika bir ortamdayız ama piknik yapmak için yiyeceğimiz de yok. Amaa ileride market gibi bir yer var sanırım oraya gidip yiyecek bir şeyler ve bir kap alabilirim. Beni burada bekle 15-20 dakika sonra burada olurum.
Marinette'yi tikki ve Plagg ile birlikte bırakıp yiyecekleri almaya gittim.Marinette
(Bayağıdır Marinette'nin gözünden yazmamıştım sjajdfhajskfk.)
Adrien çoktan gitmişti. Kara kedi Adrienmış, hâlâ şaşkınım nasıl anlamadım ki en iyi tanıdığım kişilerden birini maskeli olunca tanıyamadım ve buna inanamıyorum. Ama bunun şimdi bir önemi yok. Hawkhoth Kara kedi'nin gerçek kimliğini biliyordu, sesim gitmişti ve akumalının verdiği hasarı düzeltememiştim.(Küçük bir hatırlatma: Hawkmoth Kara kedi'nin mucizesini ele geçirince akumayı kendi isteği ile aldı Mari bundan bahsediyor). Düşüncelere dalmış öylece otururken aniden bir el gözlerimi kapattı ve "Ben kimim?"diye sordu. Sesinden Adrien olduğu anlaşılıyordu. Sesimin olmamasına rağmen "Kediciğim" dedim. Sesim kısık da olsa çıkmıştı. Sesim düzelmeye başlamıştı. Adrien'a "Sesim, sesim düzelmeye başladı " dedim ve ona sarıldım.-Sana söylemiştim Marinette. Sesinin tamammen düzelmesi uzun sürmez. Sesin tamamen düzelene kadar getirdiğim yiyeceklerden yiyelim sonra da bir yerde dönüşür ve akumalının verdiği zararı düzeltirsin. Daha sonra da Usta Fu'nun yerine gideriz.
- Tamam Adrien sesim yine kısık çıkmıştı.
Adrien iki adet sandiviç, kuruvasan ve meyve suyu ve bir de Plagg için camamber peyniri getirmişti. Tikki'yi de unutmamamış onun için de bir kurabiye getirmişti. Ah Tanrım ne kadar da sorumluluk sahibi biri kesinlikle harika bir eş ve baba olur. (Mari evlilik planları kurmaya başladı bile hduxvsjd Bu arada Mari ve Adri lise son sınıf).- Marinette?
- Evet
-Yemiyecek misin?
-Aa tabi, dalmışım pardon. O zaman afiyet olsun.
-Afiyet olsun Leydim ;)Gülümsedim ve yanaklarım da hafiften kızardığını hissettim. Kara Kedi'ye şans vermek ikimiz için de olumlu sonuçlandı. Gerçi kara kedi ve Adrien aynı kişiler ama neyse... Adrien'a Kagami ve onun yemeğe gittiği rüyayı sormak istiyordum ama şimdi yemek yiyorduk bunu bozup keyfimizi kaçırmak istemiyordum. Yemeğimizi yedikten sonra Uğurböceği'ne dönüşüp her şeyi düzelttim. Akumalının verdiği zararı düzelttikten sonra tekrar piknik alanına gitti ve göl kenarına oturduk. Bahar geldiği için heryer çiçeklerle kaplıydı.
-Prensessim bir papatya tacı isterler mı acaba?
-Papatya tacı mı?
- Evet. Prenseslerin tacı olur öyle değil mi ? Sen de çiçekler kadar hoş,güzel ve zarifsin bu yüzden sana bir papatya tacı yakışır.
-Eğer sana zahmet olmayacaksa neden olmasın?
-Seve seve yaparım Prensesim. Şimdi papatya toplamak için huzurunuzdan ayrılıyorum ve bir papatya tacı ile geleceğim.
-Tamam Prensim ama acele edin lütfen çok merak ediyorum nasıl olacağını.
-En az senin kadar güzel olacak.Adrien yanağıma bir öpücük kondurdu ve gitti. Plagg ve Tikki bizim oturduğumuz ağacın üstünde idiler, görünmemek için. Yaklaşık 6 dk sonra Adrien elleri arkada olacak biçimde geldi.
-Oo Prensim ne kadar hızlısınız
-Bir Prens, prensesini bekletmez. Şimdi, Prensesim gözlerinizi kapatın bende size tacınızı takayım.
- Tamam. Gözlerimi kapattım. Adrien papatya tacını kafama taktı. Gözümü açtım ve telefonumun kamerasından kendime baktım. Gerçekten harika bir taç yapmış Adrien.- Adrien bu çok güzel , teşekkür ederim.
Adrien elimi aldığı öptü ve
- Sen de çok güzelsin dedi. Yüzümün kızardığına eminim. Adrien öptüğü elimi tuttu ve beni göl kenarına doğru götürdü. Oturduk, Adrien omzuna başımı yasladım ve tek kelime etmeden öylece oturup manzarayı seyrettik. 16 dakikanın sonunda sessizliği bozan Adrien oldu.-Artık Usta Fu'nun yerine gedelim mı?
-Olur:)
- Tamam öyleyse Tikki, Plagg hadi gidiyoruz.Usta Fu'nun yerine gittik. İçeri girdiğimizde ikimizde şok olduk. Zor da olsa bir kaç kelime ağzımdan çıktı.
-Burada ne oldu böyle?!!♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧
VEE Bir bölümün sonuna daha geldik. En heyecanlı yerde kaldı değil mi? Hsjxusb.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DEĞİŞME ZAMANI ✔️
FanficAdrien'ın rüyası üzerine Marinette, Kara Kedi'ye bir şans verir ve her ikisinin de hayatı değişir. (İlk kurgum olduğu için biraz acemice)