🎵Karsu"Jest Oldum🎵
"Beren tahtaya gel ve haritaya uygun yerleri yerleştir." Arkamdan birinin sırtımı deşme isteğiyle yanıp tutuşması beni sinirlendirmişti.
"Ne var lan! sırtımı deştin."
"Hoca seni çağırıyor." Inek Emre'in eliyle gösterdiği yere baktım. Coğrafyacı Hüsamettin kolarını kucağın da birleştirmiş bi bana bir tahtaya bakiyordu.
"Hocam ben Allah'ın işine karışmam. Nereyi uygun gördüyse oraya yerleştirmiştir." Hüsamettin hoca sen gerçek misin ya? Bakışlarıyla beni gömerken sınıfın ileri zekalıları da dediğim şeye kikirdiyorlardı.
"Beren, çabuk tahtaya!" Kaçışım yoktu anasını satayım be! Oksijeni tüketircesine derin bir nefes alıp tahtaya çıktım. Kalemi elime almamla kurtarıcı meleğim: zilin çalması bir olmuştu.
Hüsamettin hocaya piç simel yaparak "hocam görüyor musun? Bir soru çözdürtmediler."
"O kadar istekliyseniz Beren hanım tenefüse çıkmayın yapın sizi beklerim."
"Aa hocam kantinci Rüstem abi doğum yapiyormuş bi koşu gidip bakmalıyım." Harbiden de koşar adım sınıftan çıkmıştım.
Evet, ben Beren Elisa Düz, soyismim gibi düz bir insanım. 12. Sınıf olmama rağmen ders özürlüsüyüm. Matematikte dört işlemi zor yapan, coğrafya da o ne ya! Tarih dersine dair Istanbul'un fethini bilen aa onu da bilmezsem boğardım kendimi 1456!😏
Misafirlikten nefrer ederim. Hele misafir çocuklarından 2× nefret ederim. Düzüm işte! Geleceğe dair bir planım yok. Sadece günü gününe yaşarım. Yabancı dizi ve kitap severim. Düzüm işte! Kıç devirip yatmayı severim. Survivor Evrim'e saydırmaktan hoşlaşırım. Koskocaman Beren Elisa Düz olmak buydu işte!
Nihayet 4 ders matematik ve 2 ders tarih dersinden sonra kahrolasıca okul bitmişti. Ama sadece bugünlük. Kulaklığım kulağım da yolda ki çizgilere basmamaya özen gösterek ilerliyordum. Aklıma aniden gelen ismi lzm deil şahsiyeti gelince telefonumu cebimden çıkardım. Whatsappa girip en üste ki sohbete gözüm takıldı. Üstüne tıklayıp engeli kaldırdım. Kaldırmamla aniden mesaj gelmesi beni şoke etti.
Ismi lzm deil:sonun da be hiç kaldırmayacaksın sandım
Ismi lzm deil:beni özledin demi :)
Ismi lzm deil:itiraf et
Beren:sen whatsapp muhafızı mısın?
Beren:o ne hız?
Beren:ayrıca ne özlemesi😒
Ismi lzm deil:ohoo siz kızlar da anın da yazsak suç geç yazsak suç hjghjggh
Beren: ben senin bildiğin kızlara benzemem.
Klişeleşmiş olan sözü kullanmadan asla sohbeti sürdürmezdim.
Ismi lzm deil:benim bildiğim tek kız sensin
Beren:
Ismi lzm deil: ghfhhgjhcjv
Beren:bak güzel kardeşim, kimsin? Biz de adamına göre muamele var ona göre.
Ismi lzm deil:kardeş deme lazım olur ;)