Γ

132 16 4
                                    

Η ζέστη και η πολυκοσμία του καλοκαιριού δεν με σταμάτησε από το να κάνω αυτά που ήθελα. Κατάφερα και να κάνω παρέα με τα παιδιά αλλά και φυσικά να κάνω βόλτες με την φύλακα μου δείχνοντας της τις ανθρώπινες συνήθειες και ασχολίες. Εκείνη πάντα άκουγε με προσοχή ό,τι της έλεγα ενώ τα μάτια της κοιτούσαν κάθε τι απλό με τόσο θαυμασμό και περιέργεια που νόμιζα ότι δίπλα μου δεν έχω κάποιο αρχαίο πνεύμα αλλά ένα μικρό παιδί που τώρα γνώριζε τον κόσμο. Κρυφά μέσα μου τις βόλτες μας τις θεωρούσα ραντεβού για αυτό κοίταγα να ήμουν πάντα στην πένα και ας γελούσε ο παππούς με την πάρτη μου. Εξάλλου η γιαγιά μου είπε ότι μου πάνε τα πουκάμισα οπότε εν τέλει εγώ είμαι ο κερδισμένος. Ποτέ δεν ήξερα τι σκέφτεται εκείνη, ήταν πάντα μετρημένη στα λόγια της, οι εκφράσεις της άγγιζαν την απόλυτη μεσότητα. Τίποτα δεν ήταν υπερβολικό αλλά ούτε υποτονικό και αυτό με έκανε να την θέλω ακόμα περισσότερο.

Τα μάτια της μιλάνε συνεχώς στην ψυχή μου και θαρρώ πως κρατάνε ένα ζεστό συναίσθημα αλλά από σεβασμό και ντροπή δεν το δείχνει. Θεώρησα καθήκον μου να βγάλω αυτό το συναίσθημα προς τα έξω, καθώς με την Jiyeon στην ανθρώπινη μορφή της όλα μου φαίνονταν εφικτά. Ήταν δίπλα μου και είχα άμεση πρόσβαση στις συμβουλές της, στα λουλούδια της και στις απαντήσεις των ερωτήσεων μου. Έμαθα ότι η ανθρώπινη μορφή της κρατάει 7 ημέρες μόνο οπότε έπρεπε να ήμουν σίγουρος ότι έχει ευχαριστηθεί στο μέγιστο την παραμονή της εδώ. Ίσως στο διάστημα αυτό να μπορέσω να της πω τι νιώθω για εκείνη. Και αφού οι δύο μου κόσμοι, ο πραγματικός και αυτός των ονείρων μου συνχωνεύτηκαν έπρεπε να τους ενώσω επισήμως και να τους γνωρίσω μεταξύ τους. Έπρεπε να δικαιωθώ, να αποδείξω και στα υπόλοιπα παιδιά ότι τίποτα δεν έγινε τυχαία, να αποδείξω ότι δεν είμαι τρελός. Έτσι κανόνισα με τα παιδιά να τους γνωρίσω την Jiyeon, χωρίς όμως να το ξέρουν. Τους κάλεσα όλους στο γήπεδο που πια έχει γραφτεί η ιστορία μας για έναν φιλικό αγώνα μπάσκετ. Αυτό που δεν ξέρουν όμως είναι εκτός από το παιχνίδι θα δουν από κοντά τις ικανότητες της Jiyeon αλλά και την ίδια. Εκείνη μου πρότεινε ότι σε περίπτωση που δεν την πιστέψουν να κάνει το πείραμα του αύριο, όπως το αποκαλεί. Εγώ συμφώνησα όπως ήταν λογικό. Η ίδια χρειαζόταν 9 κόκκινα τριαντάφυλλα για αυτό κάλεσα τον Jeongin και τον Felix να μας βοηθήσουν. Οι φίλοι μου υπάκουσαν και ήταν εδώ πιο νωρίς από τους υπόλοιπους κουβαλώντας τα λουλούδια.

"Είναι κακό που θέλω το κόλπο που θα κάνεις να τους τρομάξει τόσο πολύ που θα το σκέφτονται για την υπόλοιπη ζωή τους;" ρώτησε με παιχνιδιάρικο ύφος ο Felix την Jiyeon πριν της δώσει ένα από τα δύο το μπουκέτα.

Καληνύχτα || H.H.J || ΟλοκληρωμένοWhere stories live. Discover now