♦️11.kapitola♦️

1.2K 84 29
                                    

Z pohledu Harryho
Pozoroval jsem prcka, který ležel zachumlaný v mojí mikině na přední sedačce vedle spolujezdce a spokojeně oddechoval. Byl tak neskutečně moc roztomilý.

Mohl bych na něho zírat pořád, ale vím určitě, že by byl radši v posteli netažený než být takhle zkroucený. Proto jsem vystoupil a obešel auto. Otevřel jsem dveře na Louisově straně a opatrně ho vzal, abych ho nevzbudil.

Zabouchly jsem opatrně dveře a rozešel se ke dveřím od domu. Pomalu jsme s Louisem v náručí vešel domů a rozešel se do mého pokoje. Tohle vlastně není můj dům, ale celého našeho gangu.

Přešel jsem přes obývák, kde seděl Liam s Tylerem. Tyler se na mě podivně podíval kdežto Liam se na mě usmál a ukázal na mě zvednutý palec. Ach jo, že jsem tomu blbcovi něco říkal.

Konečně jsem došel do svého pokoje, kde jsem položil spokojeně se ke mě tulícího Louise, který pořád pravidelně oddychoval.

Proč musí být sakra tak moc roztomilý? To jak je klidný. A tak zatraceně moc krásný. To jak je maličký. To jak občas pokrčí tím malým dokonalým nosánkem.

Harolde prober se. Přestaň o něm přemýšlet. 'Ošukat a poslat do prdele.' Copak jsi zapomněl svoje moto. Okamžitě se prober ty debile nebo si dojdu pro pánvičku a majznu tě s ní po hlavě, aby jsi se konečně probral.!

Když ono to nejde. Sám sebe nechápu. Nechápu city, které ve mě to malé stvoření spící na mé posteli probouzí. Nikdy jsem nic takového necítil a myslel jsem, že ani nikdy ve svém nebezpečném životě ani nezažili, ale stačil jeden pohled na tohle stvořeníčko a city byly tam .

Ze začátku jsem vůbec nevěděl, co se to se mnou sakra děje. Myslel jsem si, že po něm toužím jen a jen kvůli jeho dokonale bezchybnému tělu. Jenže když jsem šel jako pokaždé do klubu, kde jsem vzal nějakého kluka a odvedl ho do jednoho z pokojů, abych se zbavil touhy po něm, ale když jsem mu ho chtěl strčit do prdele objevil s přede mnou obrázek Louisovi dokonalé prdelky. A uvědomil jsem si, že jeho prdelka je ta, do které chci zasunout a přirážet až na doraz. Bože.

Ano jenom při vzpomínce na jeho dokonalou prdelku mám víc než velký problém v kalhotech. Kurva už několikrát jsem si nad ním vyhonil a řeknu vám už mě z toho kurva bolí ruka. Jo sice na záchodech mrdám holky, ale to není tak dobrý, jako když zajedeš do prdelky nějakého kluka.

A jediná prdelka, kterou bych nutně potřeboval ojet. Leží přede mnou a já jí pozoruji. Né tu prdelku, ale jejího dokonalého majitele. Je na něm vůbec nějaký nedostatek?

Odpovím vám ne není a mě to k němu přitahuje ještě víc. Kurva vážně bych s měl vzpamatovat. Kurva vždycky jsem byl člověk, kterýmu byly všichni u prdele nikdo ho nezajímal. Na nikoho nebral ohled. A teď?

Teď bych nejradši až do konce svého života ojížděl prdelku jen jedné osobě. Už to chápete? Byl jsem zvyklý ojet každý den jinou prdel a teď bych měl bych do smrti ojížděl jen jednu? Co se to se mnou kurva stalo?

Zamiloval jsi se do člověka, co před tebou leží to se s tebou stalo. Je to normální. Přirozené. A tak moc krásné.

Odpověděl mi anděl ovšem ďábel na to měl jinou odpověď

Kurva já tě vážně přetáhnu tou zkurvenou pánvičkou po hlavě. Už se kurva vzpamatuj. Jsi vůbec kurva normální? Co to tu kurva meleš? Jaký zkurvený city? Jaká zkurvená láska? Hezky jdi zase ojíždět do klubu náhodné kluky a třeba se konečně probereš.

Ne přestaň ho poslouchat Harry. Osoba, co před tebou leží je to správné řešení. Podvol se svým citům. Každý má city. Řiď se svým srdcem. Jen srdce ví, co je pro tebe to nejlepší.

A teď mi kurva bože řekni koho poslechnout.

Stalker [Larry Stylinson] (CZ)✔︎Kde žijí příběhy. Začni objevovat