hatırlatma*
Elimle yüzünü tutup kendime çevirirken bağırmasıyla içimi bir endişe kapladı. Canını acıtmıştım. Defalarca özür diledim. Yüzündeki ifade daha da kötü hissettirmişti.
.
.
Ne yani oyun mu oynamıştı ? Gıcııık piisss sinn... Aklıma ayağımı buktuğum gece ona yaptığım oyun gelince hakaretlerimi durdurdum. Ona baktığımda hâlâ gülüyordu.+" Yah gülme endişelendim. " elimi tutup konuşmaya başladı.
-" Sen endişelenme ben iyiyim. " (don't vori beybi hdhjdjs)
+" Şu hâldeyken nasıl iyiyim diyebiliyorsunuz Bay Jeon ? " boğazını temizleyip ciddi bir tavır takındı.
-" Ben güçlü bir erkeğim Bayan Jung. " burnunu çekip tek kaşını kaldırdı.
Canını çok acıtmamaya dikkat ederek elimi yüzüne götürdüm ve parmaklarımı dudaklarına götürdüm. Gözleri kapanınca gülmemek için kendimi zor tuttum. Bu yapacağım şeyden sonra benimle ömür boyu konuşmasa haklıydı.
Yavaşça dudağının kenarındaki yaraya bastırdım. Acıyla inleyip gözünü açınca ondan biraz uzaklaştım.
+" Bon goçlo bor orkoğom Boyon Jong. " üzerime doğru hafifçe eğildi. Dilim düğümlenmişti adeta. Gözleri bedenime hükmediyordu. Dudağıma doğru yaklaşınca elimle ağzımı kapattım.
Geri çekilip güldüğünde elimi ağzımdan çekip sandalyeye oturdum. Kalkıp yanıma gelemediği gerçeğini hatırlayınca ona dönüp baktım. Eliyle gel gel yapınca yanına gittim.
-" Hemen de geldin biraz naz yapaydın."
+" Yemeği yedin canlandın balıyorum da hem yeter bu kadar gülüşmek. Buradan kurtulmamız lazım. " elini çenesine koyup düşünür gibi yaptı.
-" Hmm nasıl olacak pekii ? " dur be adam.
+" Düşünelim. Şimdii Seokjin'i bir şekilde etkilememiz daha doğrusu etkisiz hâle getirmemiz gerek ama nasıl yapıcaz ki. " parmaklarını şıklattı aklına bir fikir gelmişti galiba.
-" Hyung böceklerden çok korkar bu korkusunun üzerine gidersek fenalaşabilir. Biz de kaçarız." olmaz olmaz.
+" Olmaz benimde o şeylere karşı korkum var. Başka bir şey düşünmeliyiz. "
-" Aa tamam o zaman. Ne yapabiliriz başka? "
...Çok uykum gelmişti. Seokjin gelmediği için hâlâ serbesttim. Jungkook'un yanına uzandım. O uyumuştu bu rahat hareket etmemi sağladı. Ellerimi kafamın altına koydum.
+" İyi geceler Kook. "
.
.Bedenimin savrulmasıyla birlikte uyandım. Sırtım sertçe yerle temas edince ufak bir çığlık attım. Görüş açıma giren Seokjin'le yerden kalkmaya çalıştım.
-" Hangi cesaretle onun yanında uyursun? " kollarımdan yardım alıp ayağa kalktım.
+" İstediğim yerde uyurum bu seni ilgilendirmez. " kolumdan tutup beni tekrar sandalyeye bağladı. Ağzıma taktığı bantla yine söylediklerim bir mırılti hâline gelmişti.
Jungkook'un üzerine bir kova suyu döktü. Bir anda atılan Jungkook hızlı hızlı nefes alıp verdi. Yanına gidip ona sert bir yumruk attı. Şu bantı üretenin...
-" Zavallısın Jungkook. Tıpkı seni kurtarmadan önceki hâlin gibi zavallısın. Hayatın boyunca birine muhtaç yaşayacaksın. " Arka cebindeki çakıyı çıkartıp bacağına sapladı. Hiçbir tepki vermeyen Jungkook'a bakarken gözyaşlarım yine benden bağımzsız akmaya başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ROOMMATE || KSJ
Fanfiction" Sevgiliymişiz gibi yapsan olur mu?" . . Bazı şeyler yapmak için zorlanan kız bu durumdan kurtulmak için kaçarken sonunda hayatının anlamı olacak kişiyle tanışmayı beklemiyordu.. başlama tarihi: 22.05.2020 bitiş tarihi: 05.04.2021