Μόλις είχα φτάσει σπίτι μαζί με την Edeline. Η διάθεση μου είχε πέσει κυριολεκτικά στα πατώματα, και ένιωθα αρκετά άσχημα που ο Hyunjin φάνηκε να προτιμάει την παρέα της Yeon, παρα την δικιά μου.
Εν μέρη όμως, ίσως και να του δίνω ένα point. Την ξέρει πολλά χρόνια, φαίνεται να κάνουν παρέα. Γιατί να διαλέξει την δικιά μου συντροφιά, από την δικιά της;
"Άντε μάνα μου, θα ανοίξεις;" με σκουντηξε με τον αγκώνα της η Edeline. Τόσην ώρα, καθόμουν απλα με τα κλειδιά στο χέρι, έτοιμη να τα βάλω στην κλειδαρότρυπα, αλλά οι σκέψεις μου με είχαν καταβάλλει ξανά, με αποτέλεσμα να χαζέψω. "Ναι συγγνώμη." είπα, και επιτέλους άνοιξα την πόρτα.
Μπήκα μέσα πρώτη, και πέταξα με δύναμη την τσάντα μου στο πατωμα. Έπειτα, σωριάστηκα στον καναπέ, και έγειρα το κεφάλι μου προς τα πίσω εξουθένωμενη. Το ίδιο έκανε και η Edeline, παρολαυτα είχε ένα μικρό χαμόγελο απλωμένο στο πρόσωπο της.
Και εκείνη ακριβώς την στιγμή, θυμήθηκα τα λόγια που μου είχε πει στο τηλέφωνο.
"Με φίλησε."
"Ποιος σε φίλησε;" την ρώτησα, παρόλο που ήδη ήμουν σίγουρη για την απάντηση.
"Ο Taeyong."
Ε;
"Έπρεπε να δεις την μούρη σου..." είπε καθώς γελούσε, και έπειτα συνέχισε. "...πλάκα σου κάνω, o Minho το έκανε." είπε, χωρίς να σταματήσει.
"Αι σιχτίρ, σκιαχτηκα!" της είπα και την χτύπησα με το χέρι μου στον ώμο.
Δεν πρόλαβε να μου πει κουβέντα, γιατί η πορτα άνοιξε και ένας εκνευρισμένος Hyunjin μπήκε μέσα στο σπίτι. Άφησε το κράνος του πάνω στον πάγκο της κουζίνας.
"Γεια και σε εσένα Hyunjin." τον ειρωνευτηκε η Edeline, και εκείνος ρολλαρε τα μάτια του εκνευρισμένος.
"Παμε πανω Edeline, το μέρος μυρίζει μπαρούτι." της είπα και την έπιασα από το χέρι για να σηκωθεί από το καναπέ. Πριν ξεκινήσουμε να ανεβαίνουμε τις σκαλες, έριξα ένα επιθετικό βλέμμα στον Hyunjin.
Έπειτα, τον άκουσα να ξεφυσαει αγανακτισμένος, και αυθόρμητα γύρισα να τον κοιτάξω για να δω πως είχε κάτσει σε μια καρέκλα της κουζίνας, εχωντας θαμμένο το κεφάλι του μέσα στα χέρια του.
Με έχει εκνευρίσει πάρα πολύ.
[...]
"Και για πες, πως έγινε αυτό;" την ρώτησα. Είχαμε ξαπλώσει στο κρεβάτι του δωμάτιου μου, και συζητούσαμε για μερικά άκυρα θέματα, μέχρι που η συζήτηση επέστρεψε γρήγορα ξανά στον Minho.
YOU ARE READING
𝐒𝐓𝐔𝐏𝐈𝐃 𝐂𝐔𝐏𝐈𝐃 [𝐇𝐡𝐣]
Fanfiction"Θεε μου,τι κάνεις μέσα στο σπίτι μου;" Του φώναξα πανικόβλημενη. "Δεν ξέρω τι θέματά έχεις για να λες το σπίτι μου, σπίτι σου!" Μου απάντησε αυτός νευριασμένος με την σχετικά επιθετική συμπεριφορά μου. "Πρέπει να βάλουμε κάποιους κανόνες. Δεν γίνετ...