Keby som mala povedať, ako to všetko prebiehalo nasledujúce dni boli by sme tu naozaj dlho. Čož je podľa môjho názoru dobre, no nebudem to predlžovať.
Od kedy som sa dozvedela, kto je mojím pravým otcom, skoro som nespala. Veľa vecí to vysvetľovalo. Byť v slizoline, aj keď celá rodina, čo chodila na Rokfort bola v chrabromile. Aj moju povahu, to teoreticky vysvetľovalo. Dokonca som vedela parselsky, čo som vôbec nikomu nepovedala. Nepokladala som to za dôležité. A keď v druhom ročníku vypuklo to s Tajomnou komnatou, a že ju môže otvoriť len Slizolinov potomok, ktorý len tak mimochodom vie po parselsky, tak som naozaj mala pocit, že ja sama môžem byť žijúcim potomkom Slizolina. Čož sa teraz ukázalo ako pravdivé.
Vedela o tom len Lucy. Dokonca som sa rozhodla o tom nepísať ani rodičom. Toto potrebuje osobný rozhovor. Ako sa celkovo ľudia budú správať, keď sa to dozvedia. Lucy síce sa ku mne stále správala rovnako, no videla som na nej istý rešpekt voči mne. Keď pravda raz vyplaví na povrch, bude ti naozaj zvláštne. Všetko bolo také divné. Aj všetci boli divný.
Harry bol totálne posadnutý tým, aby zistil, čo má Draco za lubom. Ja som to vedela. No nemala som v pláne mu to povedať. Dokonca ani neviem, ako sa mi podarilo, dosiahnuť, to že mi to len tak povedal. Povedal mi síce len to že musí ma doviesť na Manor, a to že musí zabiť Dumbledora. Vravel to, akoby bol dokonca hrdý, že niečo dostal za úlohu. Neprešlo veľa dní, no aj tak sme sa veľmi nevídali. Ja osobne som toho mala veľa a určite aj on. A keď som vedela, že ani jeden z nás nemá čo na práci, stále niekam zmizol, a potom keď sa vrátil, tak mi odmietol povedať, kde bol.
Diali sa zvláštne veci. On sa stále niekam vyparil, (Harry sa snažil zo všetkých síl prísť na to, čo a kde robí, no nič nezistil.) a dokonca niekto zaklial Katie Bellovú, pri ceste z Rokvillu. Vedela som, že za tým má prsty Draco, aj keď v ten deň v Rokville nebol.
Bol november a o pár dní bol metlobalový zápas medzi slizlonom a chrabromilom. Už som v tíme nebola. Síce má tým náš kapitán asi celý týždeň otravoval, no nesúhlasila som. Nie že by ma to prestalo baviť, ale mala som toho veľa. Keďže mi nedal pokoja, tak som súhlasila len, že budem ako náhrada. Takže moje miesto stíhača opäť obsadil Draco. Takže na tréningy som chodila len tak, niekedy.
Bolo to divné chodiť po pôde školy, ako dcéra zabijaka. Kto vie, či vie o tom sám Dumbledore. Predsa není taký hlupák, a musím uznať, že niekedy ma pozoroval, no nekládla som tomu pozornosť.
Je ráno, zápasu medzi chrabromilom a slizolinom. Včera som sa dozvedela, že z tímu odpadol jeden triafač a aj náš stíhač a.k.a Draco. Ťažké mi neostávalo nič iné než ísť hrať. Vážne by ma zaujímalo čo z nimi je. Vraj ochoreli alebo tak.
Najedla som sa, aj s Lucy a pred jedenástou sme šli do šatní. Oblečení do našich smaragdových dresov, sme ešte raz prebrali stratégiu a vyšli na ihrisko. Tam si obidvaja kapitáni podali ruky, madam Hoochová odpískala zápas a mi vyleteli do vzduchu.
Harry ako zvyčajne vyletel vysoko a krúžil okolo ihriska, či nezazre zlatú strelu. Ja som to tam ehm prelietavala ako stále. Takže to znamená, jedno kolečko okolo ihriska v smere hodinových ručičiek, potom druhé kolečko okolo ihriska v protismere hodinových ručičiek, potom som to preletela z práva naľavo, spredu dozadu, hore dole. Krížom krážom, a tak dokola. Dlho som nehrala, tam dúfam, že to nebude mať ujmu.
Bola som v strede ihriska, keď tu som uvidela Harryho, ako letí o stošesť dopredu. Prvé som si myslela, že je to len trik, no keď som uvidela tu malú zlatú mrchu s krídlami, rozletela som sa plnou parou vpred. Áno mám Harryho rada ale hra je hra. Takže pokiaľ není veľmi vysoko kľudne by som ho aj z metly zhodila. Čož nebolo možné pretože sme boli vysoko, a ublížiť som mu vážne nechcela. To musel Draco ochorieť práve teraz? On by nemal podľa mňa problém ho zhodiť, čo ja mám. Aj tak si myslím, že není až tak chorý, no to je teraz vedľajšie.
KAMU SEDANG MEMBACA
†Where love is not resisted†[]†HP FF†[]†
Fiksi Penggemar„Iste ťa zaujíma, prečo som si ťa nechal zavolať." Začal rozprávať. „Inak by som tu asi nebola." Zavrčala som z odporom. „Čo je to? Víno? Voda? Whisky?" Spýtala som sa ukazujúc na čašu predomnou. „Víno." Zasyčal, keďže som ho vtedy nenechala dohovo...