《Πώς μου το είπες το όνομα;》
《Τζέραλντ Ρόμπερτς》,του φώναξα μιας και δε προλάβαινα.Η βροχή άρχισε να δυναμώνει και εγώ έπρεπε να βρω αμέσως τον Τζέραλντ Ρόμπερτς.Γι'αυτό λοιπόν έβαλα τον Μπομπ να τον εντοπίσει.Γιατί τον ξέρω καλά τον κολλητό μου.
《Τον βρήκα》
《Πες μου που είναι μια ώρα》
《Είναι με τα πόδια στη Bronx》
《Με τα πόδια;Μες τη βροχή;》
《Απ' ότι βλέπω ναι》
《Τέλος πάντων,πες μου που βρίσκεται αυτή τη στιγμή》
《Βρίσκεται στο Mulally Park.Σταμάτησε σε ένα παγκάκι νότια του πάρκου》
《Ωραία.Σε ευχαριστώ Μπομπ.Θα τα πούμε μετά》Έκλεισα το τηλέφωνο και αμέσως ανέπτυξα ταχύτητα μπας και προλάβω να φτάσω εγκαίρως στον Τζέραλντ Ρόμπερτς.Η διαδρομή ήταν μεγάλη.Και η βροχή μπορώ να πω ότι δε με βοηθούσε και πολύ στην οδήγηση.Ευτυχώς όμως δεν είχε κίνηση.Δεν ήθελα να μπλέξω πουθενά ξαφνικά.
Τελικά,μετά από λίγη ώρα,έφτασα στο πάρκο.Κατευθύνθηκα νότια και έφτασα σε ένα παγκάκι που είδα έναν κύριο να έχει ξαπλώσει.Δε φορούσε μπουφάν.Μόνο ένα πουκάμισο.Αν δεν έφτανα εγκαίρως,μπορεί να πάθαινε τίποτα από τη βροχή.Αλλά μη τα σκέφτομαι αυτά τώρα.
Πάρκαρα το αμάξι μπροστά του και αμέσως τον πλησίασα,ζητώντας του να έρθει μαζί μου.Στην αρχή φοβήθηκα ότι θα μου πει όχι,μιας και ξαφνικά εμφανίστηκε μπροστά του ένας άνδρας με αγροτικά ρούχα,ζητώντας του να έρθει μαζί του.Όμως,ο Τζέραλντ δέχτηκε να έρθει μαζί μου.Έτσι,τον έβαλα στο αμάξι και φύγαμε για τη Fort Totten.
Κατά τη διάρκεια της διαδρομής,με ρώτησε ποιος είμαι και που ήξερα ότι θα είναι στο πάρκο.Εγώ,όπως είπα και στην αδερφή μου,δε του αποκάλυψα τίποτα.Το μόνο που είπα είναι το όνομα μου,ότι είμαι κυνηγός και ότι με την αδερφή μου μένουμε δίπλα στη λίμνη.
Ξαφνικά,όταν του είπα ότι εγώ και η Τζέσικα έχουμε έρθει στην ίδια θέση με εκείνον και ότι χάσαμε και εμείς τα πάντα,με ρώτησε τι δουλειά έκανα.Αναστέναξα.Για μια στιγμή,ένιωσα όλες τις στιγμές να περνούν από μπροστά μου.Όμως,κατάφερα να συγκρατηθώ και εν τέλη να μη του πω τίποτα.
Του μίλησα και για τη δουλειά που ετοιμάζω.Χωρίς να του πω ότι είναι ληστεία.Του είπα απλά ότι κανονίζω μια δουλειά.Όταν έρθει η ώρα θα του αποκαλύψω τα πάντα.Αλλά μέχρι τότε,έχουμε χρόνο.
Λίγο πριν φτάσουμε στη Fort Totten,και αφού όλη την ώρα με κοιτούσε,κάποια στιγμή αποφάσισα να τον ρωτήσω γιατί με κοιτούσε με τέτοια απορία.
《Γιατί με κοιτάς έτσι;》
《Σε έχω ξαναδεί κάπου;》
《Όχι γιατί;》
《Νιώθω ότι κάπου σε έχω ξαναδεί》
KAMU SEDANG MEMBACA
Mr Larry (#TYS21)
Misteri / ThrillerLarry Darret.Ένα όνομα,μια ιστορία.Ο γνωστός κυνηγός,ο άνθρωπος που βοήθησε τον Τζέραλντ Ρόμπερτς να ξανά φτιάξει τη ζωή του,επιστρέφει σε αυτό το βιβλίο για να μιλήσει για τη δική του ιστορία.Για τη δική του ζωή. Ο ιδιοκτήτης εστιατορίου που έγινε...