Z pohledu Louise
Po nějaké době, když nám začal docházet kyslík jsme se od sebe s Harrym odtrhli. Harrymu na tváři panoval šťastný úsměv, kdež to já byl zmatený z toho všeho.Takže si to shrneme: Učitel mě chtěl znásilnit. Harry mě zachránil. Odvezl mě k němu domů. Nechal mě vyspat se na jeho posteli. Zašil mi ránu, kterou mi udělal učitel. A teď jsme se spolu líbali.
Chápete můj první polibek mi ukradla osoba, které se většina lidí bojí. Osoba, kterou pomalu ani neznám. Osoba, co ještě před týdnem nevěděla, kdo jsem a že vůbec existuji. Přišel jsem o první polibek s kriminálníkem.
Rychle jsem se zvedl, ignoroval jsem nesnesitelnou bolest, která pulzovala mým břichem a rozeběhl se pryč z pokoje. Pryč od osoby, která mi ukradla první polibek.
Chtěl jsem najít východ, ale ztratil jsem se. Musí mít tak velký dům? Už jsem neběžel, ale šel normální chůzí. Moje břicho nesnesitelně bolelo, ale já se nevzdal a nezastavil.
Konečně jsem uviděl dveře, které vedli pryč z tohohle domu. Pryč od něho. Chtěl jsem už začít jásat, ale v tom se dveře otevřeli a dovnitř vešel Mike. Kurva.
" Ale, ale Tomlinsone, co pak tu děláš? Snad už si nechtěl někam jít? Co takhle si užít?" Mike se ke mě nebezpečně přibližoval.
Chtěl jsem to okamžitě otočit a vrátit se zpátky k Harrymu. Jenže Mike byl rychlejší a popadl mě za ruku. Táhl mě asi nejspíš do jeho pokoje, já se zmítal a snažil se dostat od něj. Jenže Mike má pevný stisk a tak moje snaha vyšla vniveč. Proč jsem kurva zdrhal od Harryho?
Mike mě hodil na postel a odněkud vytáhl provaz. Už zase ten zkurvenej provaz. Kurva, co jsem komu provedl? Jednomu znásilnění jsem unikl a do druhého jsem se namočil z mojí blbosti.
" Neboj bude se ti to líbit. Tedy mě se to bude líbit. Na tobě nezáleží. Jsi jen děvka na jedno použití. Jenom jedna noc za víc nestojíš." Zašeptal mi do ucha Mike a já se rozbrečel.
" Tak ty budeš brečet? Já ti dám k tomu důvod" Mike že mě slezl a odešel. Využil jsem toho a snažil se vyprosit z provazu, kterým jsem měl připoutané ruce k rámu postele. Nešlo to. Byl jsem zoufalý. Hodně zoufalý.
Najednou se vrátil Moje, ale nejhorší bylo, že byl nahý. Vlezl na postel a po čtyřech vlezl až ke mě. Sedl si na mou hruď obkročmo a já se bál, co přijde. A bál jsem se oprávněně. Mike mi násilím otevřel pusu a bez rozmýšlení mi tam vrazil svůj penis. Fuj.
" Kuř ty děvko. Kuř ať aspoň za něco stojíš." Křičel na mě Mike a já byl nucen mu ho kouřit. Fuj. Můj žaludek dělal přemety a já myslel, že se každou chvíli pozvracím
Využil jsem chvíle, kdy Mike zavřel oči a pořádně ho do něho kousl. Mike zaskučel bolestí a mě hned přilétala rána za ránou.
Bolelo mě pravé oko, můj ret byl natržený a z nosu mi tekla krev. Jenže přišlo i něco horšího. Mike mě chytl rukama za krk a začal mě pridušovat.
" Nech toho prosím" zasípal jsem bezmocně. Jediné, co jsem teď chtěl bylo být schovaný v Harryho hřejivé náruči.
Mike se mi jenom vysmál " děvko nic nevydržíš. Ani pořádně vyhulit neumíš a na sex taky budeš poleno. Jak už jsem říkal stojíš za hovno"
Můžeš si za to sám, kdyby jsi od něho neutíkal, tohle by se nikdy nemuselo stát a ty by jsi byl pořád s Harrym.
Nevěřil jsem, že to někdy řeknu, ale ďábel má výjimečně pravdu.
Vím, že má pravdu, kdybych nebyl debil nemusel jsem teď trpět. Pomalu mi už začínal docházet dech a já se pomalu loučil se svým mizerným a hlavně promarněným život, když v tom se otevřeli dveře.
ČTEŠ
Stalker [Larry Stylinson] (CZ)✔︎
RomansaCo se stane, když Louisovi jednoho večera napíše neznámé číslo? Co když ta dotyčná osoba o něm ví všechno? ~~ Začátek : Konec: 20.10.2020