Že by nová kapitola?
Mám to přijmout? Co když je to nějaký úchyl který mě bude sledovat a pak mě znásilní a zabije? Ne počkat! Možná je to ten Jin který je s tím Namjoonem kámoš. To bude ono a jestli ne tak mě znásilní a zabije určitě!
Ne žádné voloviny nebudu už říkat. Je to Jin. Každý Jinovi řekl že je máma takže to bude určitě Kim Seok Jin.
Y/n💣💥
AhojMáma Jin🤬
Ahooj moje Y/n
Mám novinku nebo spíš ti musím něco říct.Y/n💣💥
A co? Doufám že to nebude ty tvoje blbé vtipy. A také doufám že se nikomu nic nestalo.Máma Jin🤬
Heh nic z toho. Jen zítra k tobě přijdeme budou vánoce a lidi si rádi dávají na Vánoce dárky a jsou spolu co ty na to?Y/n💣💥
No já nevím. Zítra mají přijít moje 'sestry' ke mě domů zítra neboli dnes už jsou naletišti a pojedou do Koreje zamnou. Nevím jestli by se jim nějaká návštěva líbila ale zkusím se jich zeptat.Máma Jin🤬
Takže ty už máš na vánoce návštěvu?
Chtěli by jsme se k tobě podívat dlouho jsme se neviděli.Y/n💣💥
Jine viděli jsme se před pár hodinama.Máma Jin🤬
A co s tím?Y/n💣💥
Já jen že si psal že jsme se dlouho neviděli přitom jsme se viděli před pár hodinama.Máma Jin🤬
Nevymyšlej si! Nebo dostaneš Anastazii po zadku!Y/n💣💥
Jine klid!Máma Jin🤬
Dobře už musím jít musím uklidnit Jimina a Hoseoka zase se rvou.Y/n💣💥
Ok ahojPřece jenom to byl Jin. Teď ještě napíšu holkám že budou 2 návštěvy. Bojím se že se budou zlobit.
Y/n💣💥
Ahojte holkyy💜💜
Musím vám něco říct. Jak zítra přijedete ke mě tak tam nebudete sami přijdou i mi kamarádi z Koreje. Doufám že vám to nevadí.Ta super Lisa😍
Ne nevadí nám to budeme aspoň rády. Bude klučičí společnost 😏Ta blbá Jisoo🎅⛄
Ne nevadí nám to spíš jsme rády.Rosé vose🦍🐗
Jo budeme rády.Katečka🎭🗿
Supeer máme nové BOYFRIENDYYTereza😑😶😐
Nevadí nám to.Katrynaaaarkaa😏
Katka má pravdu budeme mít určitě nové boyfriendy. Jo a nevadí nám to.Y/n💣💥
jsem ráda že vám to nevadíO můj bože nevadí jim to. Vše je vyřešeno. Takže zítra musím koupit vánoční stromeček a vánoční ozdoby. Kapra? Nejím kapra ale koupím ho protože ho holky mají rády. Ji se v Koreji Kapr? Prodává se Kapr v Koreji? A vůbec žije Kapr v Koreji?!
Nevím podívám se zítra. Když tak něco jiného koupím. Pak musím koupit ještě klukům dárky a hlavně Yoongimu ten mi dal dárek a já ne. Měl mi to říct ale asi jak že ?
Jdu do sprchy. Nechci se teď zatěžovat věcmi které budu dělat stejnak až zítra.
Konečně jsem ve vaně krásné horké vodě a s pěnou. Miluji to. Miluji to že je konečně klid. Byl klid i dřív ale takový ten klid v celém domě. Žádné problémy stresy zátěže překážky atd.
Když byla voda vlažná tak jsem vylezla z vany a šla se usušit. Můj oblíbený růžový ručník.
Voňavý jako vždy
Když jsem se usušila tak jsem šla k zrcadlu. Ale ne co to je? Do prdele. (nechci to teď nějak jakoby cenzurovat tak se omlouvám.)
Z té horké vody se tam udělala pára ale z té páry bylo něco napsané.
'neboj se vidím tě'
Haha to má být vtip? Nepovedené možná to zkus příště. Ale teď mě neotravuj. Bojím se co mám dělat?
Kašlu na usušení vlasů jdu hned do postele. Bojím se že se teď něco stane. Doufám že nic se nestane.
Slyším jen jak tam někdo ťuká v rytmu. Bojím se. Proč by to někdo psal? Ahh ne nic to nebude. Jen se moc stresuji. Jo ale z čeho bych se měla stresovat tam ta parta Playboyů mě přestala dělat naschvály a ty královny taky. Nechápu to.
Konec jdu spát nemám na to teď přemýšlet pozítří jsou Vánoce a nechtěla bych si je zkazit.
~ráno ~
Probudila jsem se do krásného sněžícího rána. Jsem ráda že sněží a zrovna na Vánoce.
Jdu do koupelny ale pomalu abych se mohla podívat jestli je tam pořád ten nápis nebo ne.
Ale logicky tam nebude protože přes noc pára zmizí takže by tam ten nápis neměl být.
A jak říkám otevřu dveře a nic tam není tak se narovnám a jdu hned k zrcadlu.
Nevím ale z ničeho nic jsem uslyšela něco jak bzučení. A sakra vylítla jsem přes noc sršeň! Že já nechávala otevřené okno!
S výkřikem jsem rychle opustila koupelnu a pak i pokoj byla jsem u schodů a slyšela jsem jak na mě máma mluví
"Copak je zlatíčko stalo se ti něco?" rychle vyběhne schody a jde zamnou.
"Jo stalo se něco do koupelny vlitla přes noc sršeň." řeknu vystrašeně a jdu blíž za mamkou. "Aha tak to jo. Půjdu tam a zabiju ji. Ale v 9:00 musíme odjet protože cesta k babičce trvá 3 hodiny."Řekne mamka pustí mě z objetí a otevře dveře od pokoje a následně je zavře.
Skvělý začátek blízkých vánoc no ne?
Vím v zimě nejsou sršně ale vymyslela jsem něco tak doufám že mě nebudete hejtit díky.
💜I purple you A.R.M.Y
Přeji hezké čtení a hezký den.
ČTEŠ
Školní Láska (Min Yoongi)
FanfictionDívka která se kvůli máměné a tátové práci musela odjet do Koreje a musela opustit všechny vzpomínky z děctví které prožila jak s kamarády tak i s rodinou. Co bude dělat když potká skupinku sedmi kluků kterou jí budou šikanovat? Co bude dělat když b...