Zawgyi Ver

301 21 10
                                    

🌷🌺Calla Lily By Hannah🌺🌷

ေႂကြအိုးေလးကိုဖက္​တြယ္​ထားရင္​းCalla Lilyပန္​းစည္​းေလးနဲ႔အတူ..ပင္​လယ္​ျပင္​ကိုေငးေနတဲ့..ေကာင္​ေလးတေယာက္​...

အနက္​ေရာင္​အေနာက္​တိုင္​းဝတ္​စံုနဲ႔ဝွီးခ်ဲေပၚထိုင္​ရင္​းသက္​ျပင္​းရွိုက္​ေနမိတာအႀကိမ္​ႀကိမ္​..

"Yeol...ခင္​ဗ်ားအရမ္​းလာခ်င္​နဲ႔ပင္​လယ္​...က်ဳပ္​ေခၚလာၿပီေလ..."

"က်ဳပ္​ေတာ့အၿမဲအတူတူရွိမေနေလာက္​ဘူးထင္​တယ္​..."

"Hunnie..."

ဝွီးခ်ဲထိန္​းေပးထားတဲ့ေကာင္​ေလးကေတာ့..မ်က္​ရည္​အဝိုင္​းသားနဲ႔..

လြန္​ခဲ့တဲ့၅ရက္​ကသာ..က်ေနာ္​တို႔မဆံုခဲ့ၾကရင္​...ခင္​ဗ်ားလဲေပ်ာ္​ေနေလာက္​ေရာေပါ့...

တျဖည္​းျဖည္​းတိုးေဝ့လာတဲ့ေလေျပေလညႇင္​းေတြနဲ႔အတူ..ဝွီးခ်ဲေပၚကေကာင္​ေလးရဲ႕အေတြးေတြကေတာ့...အတိတ္​5ရက္​ဆီကိုျပန္​လည္​ေဆာင္​က်ဥ္​းသြားေလရဲ႕...

Day 1

"Annyo...Oh Se Heeပါ..ဒီကသခင္​ေလးParkရဲ႕Weddingအတြက္​Main Organizerပါ.."

ေခါင္​းေလးအသာငံု႔ရင္​းေျပာလာတဲ့တက္​ႂကြေနတဲ့သူမ...ဆံပင္​ရွည္​ေလးေတြကိုခါယမ္​းရင္​း...ေယာက်ာ္​းဆန္​သလိုအသံေလးရယ္​...ပန္​းႏုေရာင္​အသားေလးရယ္​က...Chanရဲ႕နွလံုးသားကိုလႈပ္​ခတ္​ေစမိတာေတာ့အမွန္​ပင္​...

"ဒီေန႔ေတာ့က်ဳပ္​တို႔Wedding Dressေလးနဲ႔..Weddingလက္​စြပ္​ေလးကိုသြားေ႐ြးၾကရမွာပါ.."

"ခဏ?မင္​းက်ဳပ္​လို႔ေျပာလိုက္​တာလား?"

"အာ...က်ဳပ္​ကငယ္​ငယ္​ထဲကေယာက်ာ္​းေလးဆန္​ဆန္​ေနလို႔ပါ...သခင္​ေလးPark..အဆင္​မေျပလို႔လားမသိ.."

ေယာက်ာ္​းဆန္​ဆန္​ေနတယ္​ဆိုတဲ့စကားအဆံုး..Chanရဲ႕မ်က္​ဝန္​းေတြက..ထိုမိန္​းကေလးလို႔ထင္​ရတဲ့သူေလးရဲ႕...မထင္​မရွားလည္​ဇလုပ္​ေလးဆီ..

"Yeol.."

"ဟင္​?"

"သခင္​ေလးPark မဟုတ္​ဘူး...Yeol...Yeolလို႔ေခၚ.."

"အာ...Nae...က်ဳပ္​မွတ္​ထားပါ့မယ္​.."

"..."

"ဒါဆိုခဏေလာက္​ေစာင္​့ေပးပါေနာ္​...လက္​စြပ္​ဒီဇိုင္​းေလးေတြယူလာေပးပါမယ္​..."

🌺каллы(Calla Lily)🌺 Oneshort Z & UWhere stories live. Discover now