♦️14.kapitola♦️

1.1K 75 17
                                    

Z pohledu Harryho
Nechápal jsem proč Louis utekl a mínil jsem to zjistit. Ještě nikdy ode mě nikdo neutekl potom, co jsem ho políbil. Nikdy nikdo! Vydal jsem se proto hledat Louise.

Nemohl jsem ho najít prošel už jsem skoro celý dům a on pořád nikde. Kde kruci je? Už jsem to chtěl vzdát, když jsem uslyšel z Mikeova pokoje řev.

Okamžitě jsem jsem přešel ke dveřím jeho pokoje, které jsem následně otevřel. Naskytl se mi pohled , za který jsem vážně chtěl někoho zavraždit.

Mike seděl nahý na Louisovi, který byl přivázaný k posteli a dusil ho, když jsem se lépe kouknul, uviděl jsem Louisův zmlácený obličej a dost. Někdo tady umře dneska hodně hnusnou smrtí.

Přešel jsem k Mikeovi, násilím ho odtáhl od Louise a následně ho odhodil na tvrdou zem v místnosti. Odvázal jsem Louisovi provaz z rukou, které měl otlačené a místy mu tekla krev.

Prohlédl jsem si ho pořádně z nosu mu tekla krev, pravé oko měl přivřené, ret měl roztržený a na jeho krku byly vidět stopy Mikeových rukou od škrcení. Tak teď jsem se nastal ještě víc, než už jsem byl.

Přešel jsem k Mikeovi a za vlasy ho vytáhl na nohy. Přemýšlel jsem, co s tím zmrdem udělám. Mikea tu nikdo moc neměl v lásce a já obzvlášť. Jenže byl dobrý ve stopování, a proto jsem ho tu ještě stále měl.

Teď už bude dobrý jen na hraní. Zabiju ho pomalu a bolestivě. Zaplatí za to, co Louisovi udělal a chtěl udělat. Jenom když pomyslím na to, co by mu udělal, kdybych nepřišel v čas mě nutí vymýšlet ještě horší a horší smrt.

" Harry pusť ho odvedu ho do mučírny ty se zatím postarej o Louise" položil mi ruku na rameno Liam. Kývl jsem, pustil toho zmrda a přešel k Louisovi. Opatrně jsem ho jako princeznu vzal do náruče a pomalu se s ním rozešel zpět do mého pokoje.

Opatrně jsem ho položil do postele a chtěl odejít pro lékárničku, když mě zastavila ruka. Louisova ruka. Podíval jsem se na něho a on mi můj pohled opětoval.

" Hazzo já ti chci znovu poděkovat nevím, co bych bez tebe dělal. Děkuju ti za všechno, co jsi pro mě dnes udělal" zašeptal namáhavě Louis. Chudinka. Já toho hajzla zabiju nejhůř jak budu moct.

" Lou neděkuj. Jak jsi mi to řekl?" Zeptal jsem se ho zvědavě. Nikdy mi takhle nikdo neřekl. Většina lidí mě neoslovovala a když už jo tak Harry a nebo Harolde.

" Hazzo. Nelíbí se ti to?" Strachoval se Lou. Byl celý vyděšený, ale myslím, že to bylo ještě z toho, co se stalo před chvíli. Tedy doufám, že to není ze mě.

" Ne právě že se mi strašně líbí, ale můžeš mi tak říkat jen ty .Hmm?" Řekl jsem a Lou šťastně kývl. Líbí se víc, když je šťastný. V jeho očích září jiskřičky a to ho dělá strašně moc roztomilého.

Ježíš stává se z tebe slaďouš. Bože a ty jsi kriminálník, které ho se všichni bojí? Já totiž vidím zamilovaného blázna.

Ježíš ty už někam záleží a nevylejzej. Kazíš celou tuhle situaci. A ty jdi konečně ošetřit Louise

Došel jsem tedy konečně pro lékárničku a posadil se s ní na postel za Louisem.

Když jsem Louisovi vše vyčistil poprosil jsem ho, aby se trochu prospal. Poslechl a myslím, že víc než rád. Během 5 minut už spokojeně oddechoval zavrtaný v mojí peřině.

Byl strašně roztomilý a sladký. Nejradši bych tu zůstal, lehl si za ním, objal ho a už nikdy nepustil, jenže mám ještě nějakou práci.

Vstal jsem z postele a potichu, abych nevzbudil Louise jsem se vyplížil pryč z pokoje. Cestou do mučírny jsem se ještě stavil v kuchyni, kde jsem si natočil sklenici vody a na ex jí vypil.

Když jsem přišel do mučírny uviděl jsem Liama s Tylerem jak svazují už oblečeného Mikea a Jadena jak připravuje všechny potřebné věci. Tak tohle si užiji.

Stalker [Larry Stylinson] (CZ)✔︎Kde žijí příběhy. Začni objevovat