Belieber olmak..

40 0 0
                                    

Justin'i 2. sınıfta tanıdım. Fakat o zamanlar onun hakkında pek fazla şeyler bilmiyordum. Zaman geçtikçe öğrenmeye başladım ve şuan 13 yaşındayım. Hergün Justin'i görmek için dualar ediyorum. Tek hayalim onu görmek. Okulda Justin'i seviyorum diye hep ergen/kezban lafları yiyorum. Ben Justin'i seçmekte zoru seçtim ve ben zoru severim. Sana yakın olmasam bile hep kalbimde olduğuna inanıyorum. En fazla buna sinirleniyorum. Kendi idolerini canı pahasına korurken benim idolüme gay deme hakkını onlara kim veriyor? Yıl oldu 2015 daha Justin'e anti olan Öküzler var. Doğru değil mi? Sanki Justin onlara bişey yaptı da böyle sevmiyorsunuz. Ben hiçbir ünlüye anti degilim sadece sevmediklerim var. Mesela Selena Gomez. Onu neden sevmiyorum? Çünkü bize ve Justin'e azaltıcı davranışlar çok kötüydü. Inanmiyorsanız twitter'a göz atabilirsiniz. Selena Gomez'i sevmediğim tarafları ise her fotoğrafına shop yapmasıdır. O hayranlarına shoplar yapıp kendilerini guzelleştirmeleri değil, doğal halinle olmanı öğretmeli. O hastalar için sutyensiz dolaştı ama Miley saçını kestirdi. Sütyensiz dolaştığında ne olacak ki sadece insanlara rezil olacak. Ama Miley hem saçını kestirdi hem bağış yaptı hemde yeni bir görünüm elde etti. Evet Selena'da iyilikler yaptı biliyorum. Ben Justin sayesinde herseyi öğrendim. Geçmişe ve şimdiki zamana bakınca çok değiştiğimi anladım. Ben gelecekte Justinle büyüdüm demek için çok şanslıyım bence. Justin'i görmesem bile hep o kalbimde kalacak ve hiç ordan çıkmıcak. Saçını sarıya boyattı diye onu bırakacak değilim. Ben onun saçını her tür renkle görsem bile hem yakışmasa bile bırakmam. Onun beyaz saçlı halinide görecem buna eminim.

Justin ve BelieberHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin