nechci!

121 2 0
                                    

Dnes jde Štěpán na fotbal...... snad nebude chtít abych šla s ním..... Nemám ráda fotbal...... je strašně nudný. Alepsoň budu chvilku doma sama..poslední dobou nám to neklape ale to je jedno...
Š: Lásko ?
T: No
Š: Jdeš na ten fotbal se mnou
T: Ne nejdu
Š: Ale to nebyla otázka
T: Ja vim ale já prostě nejdu..nebaví mě se koukat jak 90 minut behaj nějaký namachrovaný týpci po trávě sem a tam a honí balón
Ano takhle fotbal vidim já.
Š: Týno já tam nepůjdu jako debil sám takže jdeš se mnou
T: Štěpáne ne prostě ne nejdu
Š: Týno!
Zařve na mě jenom když je fakt nasranej takže jsem ho asi nasrala nu.
T: Neřvi na mě ano ?! Fajn půjdu
Š: Tak super
Odešla jsem se prevleknout......  musím jít na nějaký blbej...... fotbal..... co se tam děje? Nic..... jen behaj a kopaj do blbyho míče..... To ani n3dava smysl..... tam se vážně nic neděje...... hodina a půl zatracenyho života...... tak že super. Pak jsme nastoupili do našeho auta a jeli..... před vstupem bylo spoustu hodně drahých aut..... ale jedno ferrari..... To auto je naprosto skvělý....... jako tohle kdybych tohle měla jezdím v autě 24/7....ale určitě bude nějakýho egoisty.
Ukázali jsme vstupenky a šli jsme si sednout na tribunu..hmm fakt super večer tohleto..
Š: Usmívej se trošku
T: Štěpáne..nemam rada fotbal a nebaví mě
Š: Určitě začne
Hm to teda fakt pochybuju. Chvilku tam běhali nějací maskoti a pak debilové s vlajkama🙄pak už tam přišli fotbalisti...jeden se mi i takhle zdálky zdál mega pěknej..ale bude zo stejně jenom nejakej namakanej frajírek s ferrari a modelkama na jednu noc...ale je kurva hezkej to jo...
Pohled Janka:
Ráno jsem vstal a viděl vedle sebe nějakou herečku...... chvíli jsem na ni koukal..... Pak jsem si řekl že je hnusná ........ vzbudil jsem ji
H: dobré ráno lásko
J: neříkej mi lásko......
H: proč ne?
J: 1) ani neznám tvoje jméno
2) jseš pěkně hnusná
3) vypadni
H: no dovol?
Urazila se a odešla...... Pak jsem se oblékl a šel k autu..... A jela na fočus.
Zapas zacina v 17:00 ale predtim máme ještě trénink že jo...když jsem tam přišel tam jsem se pozdravil s klukama z týmu a šel se převlíct...trénink byl vpohodě nic zvláštního nebo co bych nazvládal..trénovali jsem na ten zápas co dneska hrajeme žejo...je docela důležitej tak doufám že ho vyhrajem...a i kdyby ne tak si alepson udelam hezkej večer s nějakou nanynkou...

Nečekaná Láska Kde žijí příběhy. Začni objevovat