UNO

133 9 2
                                    

[Jungkook]

Sıradan yağmurlu bir sabahtı şehre taşındığımdan beri her sabah böyle sisli ve soğuk geçerdi. Normalde depresif bir insan değilimdir ama bu hava kulaklıktan gelen slow müzik bana bitikmişim gibi hissettiriyordu. Kafamdaki düşüncelerle boğuşurken çoktan kafe nin önüne geldiğimi fark etmemiştim bile. Usulca şemsiyemi kapatıp kılıfına geçirdim. Cebimden anahtarı çıkartıp kapıyı açtım.Kafe şuan fazlasıyla boştu. İçeri girip gelecek müşterilere karşı hazırlık yapmaya başladım. Yarım saate tatlı kamyonu gelirdi. Masaların dünden kalan tozları silerken çalan zille kapıya baktım.
Jeno ve Jaemin gelmişti gülümsemekle yetindim.

"İlk defa erken geldiniz gözlerim yaşardı."

"Dalga geçme hyung. Elimizden geleni yapıyoruz."

"Açıkçası beni sen zorluyorsun Jae ben eve gidip uyumak istiyorum." diyen Jeno ya göz devirip masaları silmeye devam ettim.

Silmeyi bitirince mutfakta kavga eden ikilinin yanına gittim. Jaemin'in annesi ve Jeno'nun babası evlendiğinden beri hiç iyi anlaşamıyorlardı. Jaemin'in annesi Jeno'nun tarih öğretmeniydi. Babasının öğretmeni ile evlenmesi onun için garip olmuştur ama bunu Jaemin den çıkartması fazla saçma. Aslında fazla ortak yönleri var ama ikisi de salak.

Gülümseyerek içeri girdim ve ikisinin de kulağından tutup konuşmaya başladım.

"Siz iki salağın kavga etmekten başka bir işi yok mu?"

"A-Ama Jungkook hyung hepsini Jeno başlattı!"

"BEN DE SENİN HYUNGUNUM BANA JENO DİYEMEZSİN!!"

"GÖTÜMÜN HYUNGU ARAMIZDA SADECE BİR KAÇ AY VAR !!"

"Nasıl bana saygısızlık edersin!? Seni geberteceğim küçük bok!"

Çığlık atıp saçlarından tuttum ve bağırarak konuşmaya başladım.

"SİZİ BU YAĞMURDA KAPININ DIŞINA ATMADAN ÖNCE KENDİNİZE GELİN SİZİ XXXXXXX (çok ayıp küfürler) !!"

İkisinin de susup işine döndüğünü görünce memnuniyetle gülümsedim.

"Tatlı kamyonundan tatlıları siz ikiniz taşıycaksınız."

"Ama Jungkook Hyung-

"Aması yok Jeno cezalısınız."

Telefonumun çalması ile telefonu cebimden çıkarttım çocuklara bir dakika deyip içeri geçtim.

"Alo Bay Kim?"

"Seninle konuşmam gereken şeyler var oğlum."

Can sıkıntısı yeni bir hikaye aşklarım takipte kalın ☁️☁️

Taekook Coffee Shop Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin