7. rész

13 4 4
                                    

Már a teraszon járt, amikor hirtelen elállt a szél. Egy piros kristály darabka hullott le elé, és Csilla furcsán vette azt fel.
-Létezik?!-kapta a szája elé s kezét, és beszaladt a házba.
-Elmegyek mosdóba-mondta a lányoknak, akik ekkorra már a nappaliban a kanapén ültek.
-Oké-felelte Tami. Csilla elszaladt a fürdőszobába, és magára zárta az ajtót, eközben hallotta, hogy a lányok bekapcsolták a tévét.
-Ez az egyik darabka?-állt remegve Csilla, és gondolatai csak úgy cikáztak.
-Csak tegye már le, menjen ki aztán vihetném is a Mesternek- hallotta egy lány bosszankodó hangját, de amikor körülnézett senkit nem látott. A kis kristály darabka a kezében teljesen elvarázsolta őt.
-Nyugi, biztos mindjárt lerakja-hallotta... Martin hagját?! Csilla nem nagyon figyelt ezekre, tovább bámulta a kristályt.
-Mi lesz már Csilla-hallotta megint Martin hangját. Felkapta fejét és ekkor meglátta Martin, és egy vele körülbelül egyidős lányt, egyenruhájukban. A lánynak kicsit csapzott volt a haja. Csilla kitágult szemekkel bámulta őket.
-Most lát minket?-hisztériázott a lány.
-Azt hiszem-vakarta a fejét Martin.
-Ti... Mármint, mi?! És... Látom őt is!-csillogott a szeme Csillának.
-Wow... Khm, akkor ide is adnád azt, ott a kezedben?-kérdezte a lány.
-Ja, persze, igen...-habozott egy kicsit Csilla, mint aki meg akarná azt tartani, de aztán nagy nehezen odanyomta a lány kezébe.
-Ő itt Orsi, tudod akiről beszéltem-mutatta be az egyébként nagyon szép, vörös hajú lányt Martin.
-Ja, tényleg, szia! Te meg Csilla, mi?-kérdezte Orsi.
-Igen...-dadogta Csilla.
-Tényleg olyan különleges vagy, mint ahogyan Martin mesélte... Nem gondoltam volna, hogy lesz ember, aki még tud majd látni-nevetett Orsi.
-Ja, igen...-nevetett halkan Csilla.
-Na, én most megyek, ezt elviszem a Mesternek-intett Orsi, és otthagyta Csillát és Martint.
-Akkor az előbb az a nagy szél, meg...-szólalt meg Csilla.
-Igen, az Orsi volt, nem én amúgy-nevetett Martin. -De megvan egy újabb darabka! Jól elintéztük azt a démont-mosolygott.
-Az jó!-húzta Csilla is mosolyra a száját.
-Akkor én most megyek is-indult ki az ablakon(!) Martin.
-Jó, szia!-állt Csilla furán nézve.
-Szia-felelte Martin, és eltűnt. Csilla megmosta az arcát, és kiment a nappaliba Grétiékhez. Sokáig fent voltak még, aztán elmentek aludni.
•Másnap•
-Jó reggelt mindenkinek!-ébresztette fel a lányokat Linda. -Ki kér reggelit?-kérdezte.
-Én!-felelték kórusban Csilláék, és álmosan lesétáltak a konyhába. Ettek kakaós csigát, és beszélgettek.
-Ma elmehetnénk egyet shoppingolni-dobta fel az ötletet Linda. -Aztán ott kajálunk egyet, délután mozizhatunk egyet ott, este pedig "Spa-t" tartunk itthon-mondta izgatottan.
-Jó!-ugrált örömében Gréti. Fel is öltöztek, és elmentek a közeli plázába. Minden boltot bejártak.
-Vegyünk itt arcmaszkot, meg mindenféle cuccot estére-mondta Tami, és bementek egy drogériába. Ebédelő helynek egy mekit választottak, aztán elindultak a mozihoz, és megnézték, milyen filmek vannak.
-Ezt!-bökött rá egy romantikus, dráma filmre Gréti.
-Még jó, hogy hoztam sok zsepit, szükségetek lesz rá biztos-dünnyögte Tami, és miután megvették a jegyet és a fél büfét is felvásárolták, beültek a moziterembe. A film nagyon tetszett mindannyiuknak, és mindegyikük sírt rajta, még Tami is! Lindáék házába visszatérve meg is kezdték az estéhez készülődést.
-Na, itt van a kence, tessék-nyomta az arcmaszkos tubust Csilla kezébe Tami, miután már bemázolta egész arcát azzal.
-Szelfi!-kiáltott Gréti, és mindenki a tükörbe nézve pózolt, és Gréti el is készítette a képet. Nagyon viccesen néztek ki. Gyújtottak gyertyákat, és mindenki a köntösében ülve leült egy körbe.
-Van sokfajta körömlakkom meg díszítések is a körömre, csináljunk meg egymásnak őket-pakolászott Linda az egyik fiókjában, és egy komplett maníkűrős készlettel ült vissza a lányok közé, akik törökülésben várták.
-Atyám! Milliónyi színben van neked bakker-tátotta el a száját Csilla.
-Hát, ez nem is az összes, hisz a húgom lenyúlt párat már-nevetett Linda.
-Hát négyen vagyunk, ki kiét csinálja?-kérdezte Tami. Végül Gréti+Linda és Csilla+Tami párosok lettek. Miután mindneki körme megvolt, elmentek leszedni a maszkokat
-Tessék, itt van még krém, akinek kell-adta át a krémet Linda Grétinek.
-Ú, tudom mit csináljunk! Van a húgomnak egy táncszőnyege, versenyezzünk azon, hisz ketten kehet egyszerre táncolni-mondta Linda.
-Jó!-lekesedett Gréti. -Maradnak ezek a párok?-mutatott Csillára és Tamira, majd magára és Lindára.
-Maradhat-vont vállat Tami. -Úgy is mi nyerünk-húzta magabiztos mosolyra a száját.
-Azt majd meglátjuk-kacsintott Linda. Rá is "kötötték" a tévére a szőnyeget, és indulhatott is a játszma. Fejenként 3 kör után teljesen elfáradtak, és mint ahogyan Tami mondta, ők álltak nyerésre.
-Csak szerencsétek volt, tuti, hogy a mi oldalunkon nem érzékeli a bal oldali nyíl, amikor rálépek-durcázott Gréti, aztán egyszerre tört ki belőlük a nevetés. Mindenki gyorsan lezuhanyozott, aztán a kanapén ülve csevegtek még.
-Az a tegnapi tornádó cucc durva volt. Még mindig nem értem az okát-töprengett Tami.
-Nem tudom, mi volt az-mondta Linda.
-Csilla, nagyon csöndben vagy, minden rendben?-fogott gyanút Gréti.
-Ja, persze, minden okés, csak én is gondolkoztam, mi lehetett az-füllentett Csilla. Valójában megint eszébe jutott a kristály darabka, ami úgy elbűvölte.
•Másnap•
-Egy élmény volt-nevetett Tami, és elindult haza felé.
-Köszi a jó progit-ölelte meg a lányokat Gréti is, aztán beszállt anyukája kocsijába, aki érte jött.
-Nagyon jó volt, ilyet máskor is csinálhatunk!-ölelte meg Csilla is Lindát, aztán hazament. Otthon tartott egy beszámolót szüleinek, aztán felnézett youtube csatornájára, mert házija nem volt már, így hát úgy gondolta csinálhatna egy videót, de nem nagyon volt ötlete, miről.
-Minecraft?-olvasta fel furcsán az egyik kommentet. -Tényleg gameplayt akarnak?-sóhajtott. Szerencséjére még régebbről megvolt neki a Minecraft, így hát el is kezdte a videót.
-Helló mindenkinek! Nem tudom, honann jött az ötlet, de azt kértétek, hogy játsszak a Minecrafttal. Hát, legalább röhögünk egy jót a bénázásomon, hisz már jó ideje nem játszottam-nevetett, és elindított egy új világot a játékban.
-Aki még analfabéta a játékban, mint én nagyrészt, annak kicsit beszélnék a szörnyekről és az állatokról stb. Tehát vannak állatok benne, amiket nyílván ha megölsz, kapsz érte húst vagy ilyesmit. De persze meg is lehet őket szelíditeni. Aztán vannak a szörnyek. Legelsőnek a skeletont, magyarul a csontvázat mutatnám be. Annyi, hogy van íja, amivel persze ki akar nyírni. Van a crepper, magyar nevét nem tudom. Ennek annyi a lényege, hogy ha a közelében vagy, pár másodpercen belül felrobban, mint egy bomba. Van még a zombi és a pók. Ezek igazából a legalapabb dolgok. Így is sokáig beszéltem, úgyhogy elkezdem.-mondta Csilla. Vágott fát a játékban, meg lett egy jó kis háza.
-Elmegyek bányászni. Na ez lesz vicces-mondta. -Na, itt van láva, ez jó jel, itt kell, hogy legyen valami jó érc. Ú, basszus!-kapta a szája elé a kezét nevetve. -Um, mint látjátok, belesétáltam a lávába...-mondta röhögve. -Na, mondtam, hogy nem vagyok profi!-kuncogott. -De nemár, voltak tök jó cuccaim, most mind elégtek!-nevetett tovább. -Jó kezdjük újra. Ahj-sírt a nevetéstől Csilla. -Itt egy bánya, ez ijesztő. Mi ez a zene?!-sikított egyet. -Atyám, mi ez a fekete, lila szemű izé-pislogott nagyokat. -Ez követ!-mondta. -Ú, ne! Ott egy boszorkány! Basszus ne dobálj már a löttyöddel, mindjárt meghalok! Azta!-fújta ki a levegőt, és hátradőlve belenézett a kamerába. -Bele löktem a lávába. Maradt fél szívem-mutatta a képernyőt. Ekkor óriásit visított, mert a játékban melléesett egy crepper a semmiből.
-Meghaltam... Na jó, ennyi elég is volt, köszi, hogy megnéztétek-nevetett és felrakta a youtubre a videót. Elment egy pohár vízért, amikor visszaért a szobájába, csörgött a telefonja.

Az elveszett kristály darabkái [BEFEJEZETT]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora