05.🍒

63 27 30
                                    

   🎵Şanışer"Tarihimin Günahları🎵

Ben neden küçücük bir şey de bile etkilenen bir tiptim? Anlamiyorum. Bazen kendi beynimin olmadığından  bile şüpheleniyorum. Kapının önün de durmuş. Anne, babam ve Süleyman'ın hazırlanmasını bekliyordum.

Ailecek market alışverişine gidecektik ve nedense benim bu gün hiç keyfim yoktu. Bazen durduk yere durgunlaşiyor akla gelmeyecek şeyler düşünüyordum. Bu çok can sıkıcıydı gerçekten de!

"Anneee düğüne gitmiyoruz. Gelin artık." Beklemekten sıkılmıştım. Alttarafı aşağıda ki markete gidip gelecektik.

"Bekle kız işin ne?"

"Haklısın anne. Bir tek işim var o da sizi beklemek. Çok haklısın!"

"Geldik geldik. Hayırdır kız bu gün hey heylerin üzerin de?"

"Yok bir şeyim anne." Ne diyebilirdim ki. Bazen aklıma absürt şeyler gelince modum düşüyor ve neden böyle olduğunu bilmiyorum mu?

Babam ve Süleyman da çıkınca markete gittik. Annem hunharca gördüğü her şeyi sepete ekliyordu. Babam ise annemin bu halini büyük bir aşkla izliyordu. Ah baba senin gibisi karşıma çıkar mı bilmem? Süleyman ise saç jölelerin olduğu reona ilerliyordu. Sıfır bir dizisini şikayet etsem,  bu çocuk fabrika ayarlarïna döner miydi acaba?

Arka cebimde ki telefonumun titremesiyle yaslandığım market arabası kaydı neyse ki babaloplop tuttu da bir faciaya yol açmadı.

Ismi lzm deil:neden mutsuzsun?

Ismi lzm deil:bir sorun mu var?

Okuduklarıma istemsiz bir şekil de etrafıma bakındım. Beni görüyor muydu bu?

Beren:beni görüyor musun?

Beren:ve anlatsam da anlamayacağın nedenden ötürü.

Ismi lzm deil:evet görüyorum ve ısrar etme beni bulamazsın.

Ismi lzm deil:hmm..

Ismi lzm deil:bazen okulu çıkışı kulaklığını takıp derin düşüncelere dalan kızı mı anlamayacam, okul da sürekli durgun ve bu durgunluğun sebebinin ne olduğunu bilmeyen kızı mı anlamayacam ama ne olursa olsun kendiyle barışık olan kızı anliyorum.

Ismi lzm deil:...

Ismi lzm deil:çünkü o benim ruh eşim.

Beren:cidden kim olduğunu merak ediyorum. Benj bu kadar iyi tanıyacak kim var etrafım da!

Beren:ama artık sormayacam

Beren:ayrıca okul okumadığını söyledin fakat okul da durgun olduğumu söylüyorsun

Beren:ne iş?

Ismi lzm deil:evet okul okumuyorum yani yaklaşıi bir yıldır ;)

Çevrimdışı..

Ne yani bizim okuldan mıydı? Bir yıldır okumadığına göre mezun olmuş olmalıydı. Aklını çalıştır Beren. Sana yakınlık gösteren birileri var mıydı?

"Kız salanıp durma kasaya gel." Annem düşünmeme izin vermiyor ki o cevheri çalıştırıp kullanayım.


Vişne|Texting🍒Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin