-Martin? Szia, mizu?-kérdezte meglepetten Csilla a telefonba.
-Szia. A videódon sírtam-mondta nevetve.
-Jézusom, te láttad?-kérdezte Csilla.
-Persze. Mostmár én leszek elsőszámú fanod-mondta.
-Ez megtisztelő-kuncogott Csilla. -Minden okés amúgy?-kérdezte Martint.
-Persze-mondta megnyugtatóan. -Már a kristály fele megvan, tegnap pezsgőt is bontottunk-nevetett.
-Wow, tényleg? Gratulálok!-mondta Csilla mosolyogva.
-Hát igen... De az a baj, hogyha ilyen tempóban haladunk, sokáig fog ez még tartani-felelte Martin álmosan. Biztosan bulit tartottak akkor ezek szerint tegnap.
-Én szurkolok. Egyébként Martin...-kezdett bele Csilla.
-Igen?-kérdezte a fiú.
-Ha meglesz a kristály egészében, és ugye az összes démont megöltétek... Ti már nem lesztek őrzők, igaz?-kérdezte.
-Hát, akkor már nem lesz ránk szükség-sóhajtotta a fiú.
-És akkor majd mind csak egy normális ember életét élitek majd?-tette fel az újabb kérdést.
-Gondolom igen-nevetett Martin. -Miért kérdezed?-furcsállta.
-Csak gondolkoztam ezen-felelte a lány. Még kicsit beszélgettek, aztán letették.
•Másnap•
Reggel Csilla elment az iskolába. Az első óra nem volt izgalmas, viszont az utána levő szünetben az egyik osztálytársa, akit Leónak hívnak, félrehívta őt beszélgetni.
-Szóval már egy ideje tetszel, és gondoltam szerda este elvinnélek moziba, na mit szólsz?-vonta fel a szemöldökét Leó, Csilla pedig furcsán nézett rá. Nem nagyon kedvelte a stílusát a srácnak, de be kellett vallani, nem nézett ki rosszul. Szőke haja van és tengerkék szeme.
-Izé... Nem is tudom...-makogta Csilla zavarában. -Akkor hát elmegyek veled-nyögte ki.
-Zsír, akkor szerdán ötre érted megyek-kacsintott Leó, és elment.
-Elhívott egy randira, igazam van?-kérdezte Tami, aki ekkor lépett mellé.
-Te honann tudsz mindent?-ráncolta a homlokát Csilla.
-Valljuk csak be. Leó már egy jó ideje úgy figyel téged, mintha a világ legédesebb süteménye lennél, majd felfalt a szemével-forgatta a szemét Tami. Közben Grétiék is izgatottan kezdték el kérdezgetni Csillát.
-Igen, elhívott egy randira-sóhajtotta.
-Nem néz ki rosszul, bár nem ismerem nagyon személyiségre-mondta Linda.
-Tök izgi! Holnap el is mehetnénk neked ruhát nézni!-tapsikolt Gréti.
-Oké-adta be a derekát Csilla.
-Ez jó ötlet. Ha már itt tartunk, nekem is kéne valami ruhát néznem, mert Brúnó engem is elhívott egy randira-mondta Linda elvörösödve.
-Király!-lelkendezett Gréti. Tehát a nap többi részében a fiúkról tárgyaltak. Délután, amikor hazaért Csilla, be is jelentette a hírt szüleinek.
-Leó elhívott randizni. Szerdán jön értem majd ötre, aztán megyünk mozizni-tördelte az ujjait Csilla, mert nem tudta, mit fognak szólni hozzá a szülei.
-Nem tudom, pontosan melyik fiú az a Leó, de biztosan rendes fiú-mosolygott anyja, aki épp salátát készített a konyhában.
-Majd szépen bemutathatod nekem-nézett gonosz vigyorral az apukája Csillára.
-Aztán jól leégettek előtte, mi?-nevetett.
-Miért? Tök cuki babakori képeid vannak! Meg amúgy is, meg kell mutatnom neki, hol a helye-vont vállat Henrik, és leült a nappaliban a kanapéra.
-Apa!-kiáltotta nevetve Csilla. Még kicsit beszélgettek, aztán elment házit írni. Este gondolt egyet, és leült a zongorájához. Csak egy klasszikushoz volt kedve, így hát elkezdte a kedvenc gyerekkori dalát, csak egy nehezebb változatban folytatta egy résztől.
-Twinkle, twinkel little star,
How i wonder what you are-kezdte el mosolyogva énekelni. Persze fel is vette, ahogyan játszik.
-Up above beautifully so high
Like a diamond in the sky.
Twinkel, twinkel little star,
How i wonder what you are-énkelte, és elkezdte a nehezebb változatban zongorázni a dallamot. Miután befejezte, mosolyogva feltöltötte a videót, és elment zuhanyozni.
•Másnap•
Mint ahogyan megbeszélték a lányokkal, elmentek délután vásárolni a sulihoz közeli plázába. Rengeteg ruhaboltot bejártak, mire megtalálták a megfelelő ruhát.
-Nem akarok nagyon kiöltözni, csak valami egyszerűbbet. Elég egyébként az is ha egy szép blúzt találunk, aztán ahhoz veszek egy farmert-mondta Csilla, amikor beléptek egy másik üzletbe.
-Jó, de azért adjad már meg a módját!-ellenkezett Tami.
-De az is más, hogy Linda egy étterembe megy, a pasijával!-vágott vissza.
-Igaza van Csillának. Amikor először mentem vele mozizni, én se vettem kisestélyit-kuncogott Linda.
•Másnap•
Csillának egész este görcsben volt a hasa, egyáltalán nem tudott aludni. Nagyon izgult a randi miatt, ráadásul rossz érzés fogta el, ha csak Leóra is gondolt. Tami mondta neki, ha bármi van, hívja őket, és egyébként is, biztos jó lesz. Így hát Csilla háromnegyed ötkor már göndörítette is a haját, tett fel egy minimális smiket és nyomott még magára parfümöt, amikor már a sárga ruhájában volt. Körbefordult a tükör előtt, és egy hajtincset a füle mögé tűrve sóhajtott egy nagyott.
-Az én nagylányom!-olvadozott az ajtófélfának támaszkodva az anyja.
-Izgulok-fordult felé Csilla.
-Biztosan jó lesz. Este tízre minimum hazahoz, ugye?-sétált közelebb Csillához Petra.
-Remélem-nevetett Csilla, és átölelte anyját.
YOU ARE READING
Az elveszett kristály darabkái [BEFEJEZETT]
Fantasy🥀 Csilla ( a történet elején) 16 éves lány, szüleivel él egy farmon. Egy nap az erdőben találkozik egy titokzatos fiúval, aki az elején nagyon undok módon lerázza. De be kell látnia, nem titkolhat mindent örökké a lány elől, így hát egy nap elmondj...