Herään kirkkaaseen ja valoisaan aamuun. Katson ikkunastani ulos, New Yorkin kaduille. Voi miten kauniita aamuja täällä onkaan! Aurinko häämöttää horisontin takaa, ja kiireiset ihmiset kävelevät sanomalehdet, ja kahvikupit kädessä. Kun Käännyn, nään Benin kasvot. Hän on niin söpö kun nukkuu. Hänen kasvoissa on vielä rupia ja naarmuja auto-onnettomuudesta. Kaikki on kuitenkin nyt hyvin.
Kun palasimme kotiin, äiti oli hyvin vihainen. Siispä päätin ostaa oman kämpän täältä New Yorkista. Me ei Benin kanssa asuta yhdessä, mutta Ben varmaan pian muuttaa tänne. Tää on vuokrakämppä, ihan tässä New Yorkin keskustassa. En halunnu hirveesti käyttää rahaa tähän, koska koulua on jäljellä enään kaks viikkoa. Ja kun koulu loppuu, muutan New Yorkista pois. En vielä tiedä mihin, mutta kyllä mä jotain keksin.
- Huomenta
- Huomenta kulta, sanon, ja käperryn Benin kainaloon.
- Voidaanko vaan jäädä tähän, kysyn, ja silittelen Benin hiuksia.
- Voi kun voitaisiinkin, hän sanoo. - Mitä sulla on ekana?
- Enkkuu
- Äh, mulla on uskontoa, eli Ms.Woods, eli toisin sanoen tylsyys kuolema!
- Hah, onnee siihen, sanon, ja suukotan Benia poskelle.Kävelen keittiöön, ja avaan jääkaapin. Paistan itselleni munakkaan, ja muutaman paahtoleivän. Keitän myös teetä. Istun, ja katselen samalla kadulle. On kiehtovaa katsella erilaisia ihmisiä, jotka kulkee tästä ohi. Jotkut ovat nuoria teinejä, ja jotkut ovat vanhoja mummeleita.
Kun olen syönyt aamupalan, käyn vaihtamassa vaatteet. Päädyn vain ihan tavalliseen valkoiseen paitaan, ja mustiin farkkuihini.
- Pitäiskö laittaa jotkut muut vaatteet?
- Ei, sä näytät kauniilta noissa! Ben sanoo.
- Voi kiitos muru, sanon, ja suukotan häntä poskelle.Pesen vielä ennen lähtöäni hampaat, ja teen tavallisen arki meikkini. Laitan eteisessä kengät jalkaani, ja laitan oven kiinni. Benillä alkaa tunnit vasta kymmeneltä, joten emme voi mennä samaa matkaa. Kävelen rappukäytävässä, ja moikkaan kaikille vastaan tuleville. Puhelimeni soi, ja huomaan, että se on äiti. En ole puhunut hänen kanssaan moneen kuukauteen. Enkä nytkään. Hylkään puhelun, ja avaan ulko-oven.
Lähden kävelemään tavallista reittiäni kouluun. Yhtäkkiä vastaantuleva auto tööttää, ja pysähtyy kohdalleni. Mustien aurinkolasien takaa paljastuu Nadia, taas uudella autollaan!
- Hyvää huomenta neiti päivänsäde, haluisitteko tällasen ruhtinaallisen kyydin?
- Taas uus auto? - Et oo tosissas!
- No kato, ajattelin vähän törsää mun viikko rahoja, kun niit on vähän kertyny.
- No, kai kyyti kelpais!Istun etupenkille, ja enkä ehdi laittaa edes turvavyötä kiinni, kun Nadia ajaa jo täyttä vauhtia. Pelkään taas kuollakseni.
- Älä pliis aja kolaria!
- Mäkö, no en tietty, vaikka kerran oli kyl lähellä! Nadia painaa lisää kaasua.
- Hetkinen, onko suun uus koulu laukku guccin?
- Juu, kävin siel vähän shoppailee.
- Ja sul on chanelin vaatteita! Nadia oikeesti?Hurautamme koulun pihalle Nadian uudella lamborghinilla, ja astumme ulos. Kävelemme sisälle, ja törmäämme käytävällä Sabriinaan, ja Alexaan. Muuten, unohdin ihan kertoa, mitä muille on tapahtunut.
Nadian vanhemmat ovat rikastuneet entisestään, ja nykyään juontavat todella suosittua ohjelmaa Beverly Hillsissä. Siksipä Nadian perhe muutti sinne. Sabrina on kaukosuhteessa Leon kanssa. Leo käy välillä täällä, mutta muuten asuu Los Angelesissa. Alexa on yhdessä Andrewin kanssa. Ja Alexa haki kuuluisaan muotikouluun, ja pääsi sinne!- Moi tytöt!
- Moi, Alexa ja Sabrina huutaa. - Millä autolla te tulitte?
- Nadian uudella Lamborghinilla!
- Täh, taas uus auto?!
- Vähän kävin eilen shoppaileeSitten kello soi. Kävelemme luokkaan, ja istumme paikoillemme. Meillä on eka tunti enkkua, ja sitten opoo. Oposta on kehittynyt mun inhokki aine, koska en tiedä, mihin mä haen, tai mitä mä ylipäätään haluun tehdä!
Äiti haluis, että mä menisin lääketieteelliseen, mutta mä en haluu.
Harper haluis, että mä menisin malli kouluun, mutta mä taas en. Ja Johnnylla ei oo mitään välii.Opon tunnilla puhumme juuri siitä, mistä en halunnut puhua. Eli tulevaisuudesta. Opo pitää kaikkien kanssa keskustelut, ja on minun vuoroni.
-No niin Lilian, mitäs sä oot miettinyt tulevaisuudelle.
- No tota, en oikein tiiä.
- No onko sinulla mitään harrastuksia?
-No mä harrastan tanssia ja pelaan välillä korista..
- Olisiko Tanssi kiinnostava alana?
- En tiiä.
- No, arvosanojesi perusteella voisit hyvin olla vaikka lääkäri!
Sitten muistan jotain, isän...Kiitos kun luit, ja jätä mp kommenteihin❣️
YOU ARE READING
We fell in love
Teen Fiction*Jatko osaa kirjalle forever yours* On nyt kulunut puoli vuotta kaikesta, mutta nyt se on ohi. On aika aloittaa uusi elämä. Lilian ja Ben ovat nyt virallisesti pari, ja ovat senioreita high schoolissa. Kaiken draaman jälkeen he ajattelevat, että elä...