Bir fahişenin Bakireliği

649 3 1
                                    

(Jungkook)

Güney Kore'nin en iyi üniversitesinin en yüksek puanlı bölümüne girmiş dünyalar güzeli bir kızsındır. Y/N yani seni gören herkes güzelliğinden ne yapacağını bilemez ve hatta bir keresinde bir çocuk telaşa kapılıp ikinci kattan aşağı atlamıştır. Neyse ki ölmemiştir.

Harika üniversitenin ilk günü aklından geçen tek şey koca bir yarrağı götüne sokmaktır, oysa ki daha amına bile bir sik somamışsındır. Ama acıdan zevk alan biri olduğun için götüne sokacağın yarrağın daha çok haz vereceğini düşünüyorsundur.

Kampüs bahçesine ilk girdiğin andan itibaren bütün gözler senin üzerindedir. İnsanlar içtikleri içecekleri püskürtüyor, yedikleri yiyecekleri dışarı çıkartıyor hatta ve hatta bazıları neredeyse bayılıyordur.

Yıllardır gelen bu ilgi artık seni bunaltmıştır bu yüzden sadece senle ilgilenmeyen ve çok yakışıklı olan birine götünü vereceksindir. Dünyanın En iyi fakültesi yazan binaya girerken gördüğün şeyle amında bir uyuşma baş gösterir. Yürüdüğün yerde kalırsın ve gözlerini karşındaki tanrıya dikersin. Ne yazık ki o sana bakmıyordur ama bu seni daha çok azdırmıştır. Çok fazla insan olduğu için sikiş teklif etmeye utanırsın bu yüzden ders çıkışı onu erkekler tuvaletine kadar takip edip kapıyı kitlersin. "Hepsi senin mi yakışıklı oğlan?" dersin karşıdanki kişi "Merhaba ben Jungkook, ne dediğini anlayamadım." der. Sen ise yavaş yavaş onun önünde durduğu pisuvara doğru yaklaşır ve onu duvara sıkıştırırsın. Jungkook titreyerek " Ne yapıyorsun sen ya?" der sen ise sert bir sesle "Yıllardır benim olanı bekliyordum ve şimdi almamın zamanı geldi." dersin ardından Jungkook'a fırsat vermeden koca sikini avuçladıktan sonra onu sikişmeye zorlarsın. Önce götünü sonra amını siktirirsin. Jungkook seni istemeye istemeye siker çünkü o bir erkektir ve onun da ihtiyaçları vardır. İşiniz bittiğinde Jungkook "Amından kan aktı amına koydumunun bakiresi" dedikten sonra ağlayarak tuvaletten kaçar. Sen ise muradına ermiş bir şekilde diğer sikişlerin için heyecanla amını ovuşturuyorsundur. 

BTS İLE ÇOK SAPIK HAYAL ETHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin