♦️15.kapitola♦️

1.1K 81 28
                                    

Z pohledu Harryho
" Tak, co s tebou ty bídná kryso" zapředl jsem jako kočka a popadl jeden z nožů. Úplně jsem si užíval Mikeův vyděšený výraz. Moc dobře ví, co dokážu oběti udělat.

" Tohle všechno jen kvůli děvce Tomlinsonovi" vyplivl Mike, když jsem se k němu přibližoval, ale to dělat neměl, protože mě pěkně nasral. Nikdo o tom malém stvořeníčku s oceánově modrýma očima, které spí na hoře nebude říkat, že je děvka, když není.

Pomalu jsem nožem přejel přes jeho stehno. Potůček krve vytekl z malé ranky, kterou mu tam nůž způsobil. Mike zasyčel. To syčí tak brzo? Vždyť to ještě vůbec nezačalo.

Tohle je chlap? Vždyť vůbec nic, ale vůbec nic nevydrží. Vzal jsem ostřejší nůž a přejel s ním po jeho druhém stejně, tentokrát jsem na nůž trošku zatlačil, takže se dostal hlouběji.

" Stejně ho nedokážeš ochránit" sykl na mě Mike a já se na něho nechápavě podíval " Přijde si pro něj a ty ho nezastavíš" uchechtl se Mike.

" Přijít může, ale nedostane ho. Nikdy! Dokážu ho ochránit to se neboj" řekl jsem mu s uchechtnutím. Musím ho ochránit. Nepřežil bych, kdyby ho dostal.

" To si jenom myslíš, je o hodně lepší než ty. Nedokážeš ho zastavit. Porazí tě." Tak a teď už začínám mít těch jeho keců už dost. Nikdo o mě nebude říkat, že jsem horší, než nějaký zmrd z kanálu.

Jen jsem se usmál a vzal si ten nejostřejší nůž. Pomalu jsem přistoupil zpět k Mikeovi a začal přejíždět nožem po jeho ramenech, zádech, nohách a po hrudi.

Sáhl jsem pro pistoli a střelil ho do jedné nohy. Druhá kulka zasáhla jeho levé rameno. Třetí kulka se mu zavrtala do pravého lýtka. Čtvrtá si našla cíl v jeho břiše.

" Víš vážně mě mrzí, že neuvidíš jak té kryse z kanálu nakopu zadek, ale musím tě zabít, aby všichni věděli jaký trest dostane ten, kdo sáhne na něco, co je moje" řekl jsem a pátá kulka našla svůj cíl přímo v jeho srdci. Pro jistotu se šestá kulka zavrtala přímo mezi jeho očima.

Najednou jsem slyšel zavrzání dveří, když jsem se otočil uviděl jsem rozespalé ho Louise, jak kulí ty svoje nádherné oceánově modré oči na mrtvé tělo Mikea.

Všechno, co jsem měl v rukách jsem odložil na stoleček a rozešel se k třesoucímu se tělíčku Louise. Moje ruce se obmotaly kolem jeho pasu a přitáhl jsem si ho za ně k sobě na hruď.

Louis mi začal vzlykat do hrudi. Jeho tělíčko se otřásalo jeho vzlyky. Hladil jsem ho jednou rukou po vlasech, druhou rukou jsem mu přejížděl po zádech, kde jsem mu kreslil uklidňující kolečka a do ouška jsem mu šeptal uklidňující slova.

Chytl jsem Louise za zadek, on vyskočil a obmotal si svoje nohy kolem mých boků. Otočil jsem se na Liama a naznačil mu, aby se zbavili Mikeova těla. Liam přikývl jakože chápe a hned začal úkolovat kluky.

Já jsem vyšel z mučírny a rozešel se do svého pokoje, kde jsem chtěl položil to roztomilé stvořeníčko do postele, jenže Louis byl jako klíště a nechtěl mě pustit.

Proto jsem si lehl i s ním do postele. Louis se ke mě, co nejvíc přitulil a já ho s radostí objímal a mačkal ho, co nejvíc k sobě. Už nikdy jsem ho nechtěl pustit.

" Lou?" Zeptal jsem se. Odpovědí se mi dostalo jen tiché 'hmmm' " proč si tak rychle utekl potom, co jsme se od sebe odtáhli z polibku? Zeptal jsem se na otázku, která mi vrtala hlavou.

" Já......byl to můj...je mi to trapné" dostával ze sebe Louis a já ho pohladil po zádech " no prostě to byl můj první polibek" zašeptal Louis a s červenými tvářemi si zabořil hlavu do mé hrudi. Já jsem spokojeně zavrněl. Bože já vážně zavrněl? Co jako jsem kočka?

Stalker [Larry Stylinson] (CZ)✔︎Kde žijí příběhy. Začni objevovat