Vitaa:
Bylo 8 ráno a mě vzbudil budík, vztal jsem, zašel si na záchod, udělal higienu a šel jsem si udělat snídani. Pustil jsem si Dominikovo video a mobil opřel o zeď. Zamilovaně jsem se na něj koukal a omylem jsem spálil vajíčka. ,,K*rva!" Tiše jsem zašeptal. Radši jsem si jen namazal chleba máslem a medem a dal se do jídla. Myšlenky byly jenom o Diminikovi a o tom, jak mu to mám říct. Umyl jsem nádobí, uklidil a zasedl k počítači. Rozhodl jsem se, že natočím nějaký video.Když jsem dotočil, tak už bylo 11hodin a sraz s Dominikem se blížil. Mega moc jsem se na něj těšil, ale měl jsem i strach, že udělám něco špatně. Šel jsem sestříhat video a doufal, že to budu mít rychle.
Dostříhal jsem ho a už bylo 12:25, šel jsem se rychle vypravit, abych to stihl. Šel jsem do koupelny a vyčistil jsem si zuby, převlékl se, upravil si vlasy a našplíchal voňavkou. Obul jsem se a vyrazil. Čím blíž jsem byl restaurace, kde jsme se měli sejít, tím víc jsem měl smíšený pocity. Těšil jsem se, ale taky jsem se bál.
Po 15ti minutách jsem došel k restauraci a doufal, že tam ještě nebude. ,,Dobrý den, máte rezervaci?" Zeptala se mě servírka. ,,Anooo,je to na jméno Kresan. " ,,Jistě, tak pojďte za mnou." Řekla a dovedla mě ke stolu, nestačil jsem si ani sednou. ,,Naaazdar kamaráde." Uslyšel jsem jeho sladkej hlas. ,,A-ahoj Dominiku!" Řekl jsem a on mě obejmul, zrudl jsem jako rajče. Doufal jsem, že se nestalo to, co si myslím. Sjel jsem pohledem do svého rozkroku a uviděl, že se mi postavil. Rychle jsem si sedl, aby si toho Dominik nevšimnul.
Objednali jsem si oběť, povídali si a tak, znáte to ;) A pak přišlo na řadu placení. ,,Já to zaplatím. " řekl jsem mu, ale on odmítl a servírce šupl peníze do ruky. ,,Dobře ale příště platím já." Řekl jsem výhružně a pak jsme se začli smát.
,,Tak kam teď?" Zeptal se mě Dominik. ,,Co třeba do parku?" ,,Jo to je super nápad. " řekl jsem s úsměvem. Sedli jsme si na trávu k rybníku a házeli rybám kousky rohlíků. Aniž bych si uvědomil, tak se moje ruka objevila na Dominikovích zádech. Podíval se na mě zvláštním pohledem a já ze sebe jen vykoktal ,,P-promiň ." Zvedl se a někam šel , nedalo mi to a musel jsem se zeptat, kam jde. ,,Jdeme k tobě domů. " řekl s vážným pohledem. Přemýšlel jsem proč.
,,Tady tenhle byt. " řekl jsem Dominikovi, kterej šel na druhou stranu. On se otočil, usmál se na mě a šel za mnou. Sedli jsme si na postel a čuměli do blba, teda aspoň on, já jsem nemohl strhnout pohled z něj. Po chvíli že sebe vypustil : ,,Proč na mě tak zíráš a co mělo znamenat to v tom parku?" Já jsem jen mlčel. ,,Vitoo, co to má znamenat?" Bylo mi to tak strašně nepříjemný, že jsem utekl do koupelny a zamknul se. ,,Vitoo, já to nechápu, prosím otevři. " slyšel jsem jeho hlas za dveřmi. Otevřel jsem mu a nekontrolovaně ho políbil. Teď jsem se cítil tak špatně a moc se bál, co bude dál. On na mě asi minutu zíral bezeslov a po chvíli mi strčil jazyk do pusy. Tohle mě překvapilo a hodně, najednou jsem se cítil, jak v pohádce.
POKRAČOVÁNÍ PŘÍŠTĚ ❤😏😏😏
-a.n.d.i.l.e.k
ČTEŠ
Je to tak
Romancenech se překvapit 😂😏 15+ (klidně si to přečti, i když ti je míň, já to nikomu neřeknu 😂😏😏)