Dua ben çok sıkıldım ya
Asya napabilirim. Gördüğün gibi bende sıkıntıdan patlamak üzereyim
Bir of çekip başımı hocaya çevirdiğimde hocanın ve bütün sınıfın bize baktığını gördüm.
Dua ve Asya kaç kere dedim benim dersimde konuşulmayacak diye. Hemen dışarı!
Bu hocada başıma bela oldu. Allahım ne zaman kurtulacağım ya. Kim bu matamatiği buldu lan. Hay bulanın anasını ...
Tmm hocam çıkıyoruz. Meraklı değildik.
Çık dışarı terbiyesiz!
Allah allah bu kadına dayanamıyorum artık. Hemen çantamı toparlayıp asyayla sınıftan çıktık.
Kadın taktı bize
Ayn asya ya gel bahçeye çıkıp biraz hava alalım
Tmm gel hadi
Bahçedeki banka oturduk. O sırada okulun kapısının önünde baya lüks bir araba durdu. Arabaların adını fazla bilmiyorum da...
Arabanın sürücü koltuğundan baya taş çocuk çıktı. Allahım o kaslar ne la. Bu erkekse bizim okuldakiler ne şuan ayırt edemiyorum.
Benden bir yaş falan büyük gözüküyor. Ben 17 yaşındaysam o da 18 yaşındadır tahminimce. Off ya banane o bana dönüp bakmaz bile okulda kız dövme yani sürtükleri akıllandırma konusunda popülerimdir. Ve bu fazla bisey değil...
Kızım taş taş. Of of o kaslar ne la ay allahım şimdi okulun sütükleri bayram edecek valla. Sonuçta bize bakmaz. Değilmi dua?
Valla doğru söylüyorsun.
Okulun kapısından girdiği an gözleri bizim oturduğumuz bölgeye kaydı. Okula doğru yürümeye başlayınca bana bakıp göz kırpıp muzipçe güldü. Bu hareketine afalladım. Sonuçta o kim ben kim değil mi?
Kız dua bu çocuk sana göz mü kırptı yoksa benim gözlerim mi yanlış gördü
Bilnem ki hem o kim ben kim sence bana bakarmı allah aşkına
Kızım sen güzelliğinin farkında değilsin galiba. Okuldaki herkes bende dahil yüzümüze bi ton makyaj yapıyoruz. Ama sen öyle misin? Sen doğal güzelsin kızım.
Bilmem ki
Dedigim an zil çaldı. Bizde sınıfa doğru ilerlemeye başladık. Az önceki çocuğun müdürün odasindan çıktıgını görünce kayıt işlemleri için girdiğini tahmin ettim. Çocuğun yüz hatları cok sert. Ve asırı karizmatik görünüyor. Ben ne diyom ya resmen yavşadım.
Çocuğun gozleri beni bulduğunda yanımdan geçip şöyle dedi.
Biliyorum çok yakışıklıyım ama bu kadar belli etme güzelim...
Bölüm sonu...
,,,,,,,,,,,,,,
Arkadaşlar yeni başladım. Yeni bölüm kısa sürede gelecek...
Görüşürüz
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YENİ ÇOCUK
RandomYa sabır hem egolu hem yakışıklı ama bu kadar da fazla birinin ona haddini bildirmesi lazımdı. Fakat bu kişi benmiyim bilemiyorum. Çünkü onun gibi bir kas yığınının karşısında aşırı güçsüz duruyorum. "Ne o güzelim sanırım bana bu kadar bakmanın bir...