5. Връзката

140 10 0
                                    

  Харесваш го. Той те харесва също. Среща. Втора. Целувка. Прегръдка. Понякога нещата са по-сложни от това, така е. Много неща във филмите са преувеличени, но не значи, че не са истински или че няма нещо вярно. Дали дадено чувство съществува не зависи от това дали точни ти си го изпитвал.

Въпроса е, че в една връзка всичко е различно. Първо трябва да сте наясно, че истинската връзка е различна от тези, когато сте били тийнейджъри. Всъщно може да се окаже, че няма нищо общо с тях.

Въпреки изключенията, да си във връзка означава, че изпитваш чувства към дадения човек. Предполага се, че любовта би трябвало да е това чувство, но тя винаги започва от някъде - било то харесване, симпатя, приятелство или дори омраза. Любовта не е чувство, което ще изпиташ веднага щом видиш някого. Любовта може да израсте от всяко друго чувство и за това е лесно да я сбъркаш.

Разбира се с тези чувства идва и желанието са физически контакт. Дори и при омразата. (Предполагам сте изпитвали силно желание да ударите някого).

Връзка. Думата сама по себе си има много значения, защото всеки я приема по различен начин. Да имаш връзка и да живееш с някого не е лесно, но едва ли е толкива трудно? Има въпросителен знак, защото не съм много сигурна, че е няма хора, с които да не може да се живее.

Да си с някого означава доверие. Но това не значи, че този някого ще знае всичко за теб овтоматично, ти трябяа да му се разкриеш и вероятно от тук идват повечето проблеми. Бихме желали другия да знае какво искаме, без дори да му кажем или да направим опит да му го покажем.

------
Не знам дали ви дължа извинение, но съжалявам, че от известно време не качвам. Сега обаче е края на първия срок и оформят оценки, знаете как е, а аз се боря и за стипендия... Не се чувствах и особенондобре физически и психически. Нямам с какво друго да се оправдая... Приятен ден/нощ!
П.С. Не съм се заглеждала за правописни грешни, обикновено допускам много, съжалявам...

I don't believeWhere stories live. Discover now