Neymar+Anna= LOVE?

1.8K 76 0
                                    

Neymar se ljubi s Vanessom...?! Pocele su mi suze klizit niz moje lice. Bila je mama u pravu nismo nas dvoje stvoreni jedno za drugo. Kakva sam ja glupaca vjerovala sam mu. Samo sam izasla placujuci iz kluba i krenula doma.

Kad sam dosla usla sam u sobu i zakljucala se. Stavila sam svoje lice na jastuk i plakala. Jedino mi je to preostalo. Zasto bas meni, svi su bili u pravu a ja.. Ja im nisam vjerovala jer sam mislila da je on drugaciji od ostalih. Da me nikad nebi prevario, ali sam skuzila svi su decki isti. Varalice i prevaranti, lazovi i svinje.

Za to vrijeme

Neymar P.O.V

Anna je izasla placuci iz kluba. Da se barem ta glupaca Vanessa nije stvorila tu nebi doslo do ovoga. Decki su je udaljili od mene a ja sam krenuo doma prema Anni. Suze su mi krenule niz lice. Povrijedio sam djevojku koja me voli i cjeni a ja sve uprskam. Koj sam ja idiot. Za sve je ona Vanessa kriva. Sparkirao sam auto i vidio da Anninog auta nema. Usao sam u kucu i odmah krenuo prema sobi u nadi da je tamo Anna. Usao sam u sobu i vidio da Anne ni njezinih stvari nema. Sjeo sam na  krevet i plakao.

Sutradan

Anna P.O.V

Ja sam na  aeodromu i kupujem kartu natrag za Zagreb. Zelim sva sjecanja na  ovaj grad zaboravit. A pogotovo zelim zaboravit Neymara. Usla sam u avion i sjela. Opet su mi suze krenule niz lice. Srce mi govori da ja volim ga jos a glava mi govori da ga mrzim. Pomjesani osjecaji uvijek kod mene, kad pomislim na  njega. Neki lik je sjeo kraj mene i poceo me tjesit.

"Djevojko nemoj plakat"obgrnuo me je svojim cvrstim rukama i obrisala sam svoje suze.

"Kako se zoves?"

"Anna"

"Dragon mi je ja sam Alex. Cekaj cekaj ti si Anna?!"

Tek sam sad skuzila da Alix iso samnom u osnovnu. Pricali smo cijelim putem. Inace on je bio moja simpatija od djetinstva. I kad se stvorio Neymar u mojem zivotu ja sam ga ignorirala. To mi je bila najveca pogreska u zivotu i nadamse da cu je ispravit.

Neymar P.O.V

Cijelu noc nisam prestao plakat. Dignuo sam se s kreveta i otisao u kupaonicu da napravim jutarnju higienu. Namjestio sam si frizuru i obukao se. Sisao sam niz stube do kuhinje. Pojeo sam dorucak i izasao malo da se prosetam. U mislima mi je jos uvijek bila ona. Sjeo sam do oblizne klupice i nazvao Annu. Nije mi se javljala. A i  sto sam ocekivao. Ljuta je jos uvjek na  mene.Sjedio sam jos malo na klupici pa sam krenuo doma pa na  trening.

Nekoliko sati kasnije

Erica P.O.V

(Od Anne mama)

Napokon se moj mali andeo vratio doma. Nadamse da se opametila. Ona je trenutacno u sobi i prica s Alexom. Taj je decko puno bolji od onog Neymara. Mobitel mi je zavibrirao i javila sam se.

#Ovdje je Nadine od Neymara majka jeli sam dobila Ericu?

#Da jest

#Nego jer ste culi onaj mali nesporazum s Neymarom i Annom?

#Da jesam

#Nego jesteli da ode Anna i Neymar na  malo putovanje da se smire stvari?

#Pa... Moze ako mislite da je to dobro za njih

#Da jest. Neka danas bude na aeodromu u devet pokupit ce ju privatni avion

#Dobro dovidenja

#Dovidenja

Anna P.O.V

U sobu je usla moja mama s nekim velikim smjeskom na licu. Alexu,mojoj sestri i meni je nesto tu bilo sumljivo.

"Anna, danas u devet ides malo na odmor"

"A ja ne?!"upitala je Rita moja seatra

"Ne ti nejdes"

"A di idem?"

"To je iznanadenje"

Pripovjedac

Anna nezna drugu stranu price. Jer ce se pomirit s Neymarom saznat ce te sutra...

I da na slici vam je Alex...

Slucajan susret  ZAVRSENATempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang