⚫22⚫

167 14 25
                                    

hatırlatma*
-" Minseo dikkat et ! "
Bir anda beni kendine çekmesiyle korkuyla gözlerimi kapattım.
.
.

Yanımızdan koşarak geçen adamlar önlerindeki ilaç arabasını devirmiş yine de umursamadan koşuşturmaya devam etmişlerdi. Ben mi ? Şu an Jungkook'un üzerindeydim.

Hemen kendime gelip ayağa kalktım. Özür dileyen Jungkook'a karşı teşekkür edip öyle bir şey yapmasa daha kötü olabileceğini söyledim. Yine her zamanki gibi düşünceliydi. Yüzündeki neşeye bakılırsa abim doktorla konuştuklarımızı ona anlatmıştı. Bu zorlu görev bana kalmıştı. En kısa zamanda ona söylemeliydim.

+" Şey Jungkook sana bir şey sormak istiyorum ? " kafasını sallayıp onay verdiğinde konuştum.

+" Zorlu bir süreç geçireceksin ve ben bu süreçte senin yanında olmak istiyorum. Tabii sen de istersen ? " içinden bir şeyler mırıldandığında anlamadığımı söyledim.

-" Sana yük olmak istemem Minseo. Tae ile kalsam daha doğru olur. " kafamı iki yana sallayıp söylediğini reddettim.

+" Hayır Jungkook bana yük olmazsın. Hatta eğer senin yanında olmazsam bu bana yük verir. " gülümseyip kafasını eğdi.

Abim geldiğinde arabaya binip eve doğru yol aldık. Marketten yemek için birkaç malzeme aldım. Çabucak iyileşmesi için güzelce beslenmesi lazımdı. Eve vardığımızda Minji'nin Jungkook'u öyle görmesiyle eli ağzına gitmişti.

-" J-Jungkook ? Ne oldu Minseo iyi misiniz siz nerdeydiniz ? " elimdeki poşetleri ona verip Jungkook'u içeriye aldım.

+" Bunları yemekten sonra konuşalım Minji. Ben çok acıktım yemek var di mi ? " mutfağa geldiğimizde tencerelerin kapaklarını açtığımda gördüğüm yemeklere aşkla bakıyordum. Marifetli yengem yine döktürmüştü ehe.

Masanın etrafına toplaşıp akşam yemeğimizi yedikten sonra hepimizi koltuklara oturmuştuk. Jungkook'u da oturmuştuk. Abim ve o televizyondan bir şeyler seyrederken biz de Minji ile Jungkook için misafir odasını hazılamaya çıkmıştık.

-" Minseo Jungkook neden bu halde ? " bir yandan yorganın kılıfını değiştirirken bir yandan ona olanları anlatıyordum. Pür dikkat beni dinliyordu.
...

+" Yani anlayacağın kesin bir şey söylemedi zamanla belli olacakmış. "

-" Anladımm. Hep bizimle mi kalacak ? " rahatsız olduğuna dair bir ifade bulundurmadığı üslubuyla gönlüm rahat bir şekilde kafamı salladım.

+" Minji o daha bilmiyor. Nasıl anlatacağım ona ? "

-" Bilmiyorum Minseo ama sen biraz daha yumuşatıp söylersin. Sana güveniyorum kızım yapabilirsin. " bir elini yumruk yapıp bana uzattı aynı şekilde ben de elimi oma doğru uzattım.
.

Saat gece on ikiye geliyordu. Herkes yavaş yavaş esnemeye başlamıştı. (okurken esneyenler el kaldırsın hdhdhsj) Hatta Minji'nin göz kapakları kapanıp kapanıp açılıyordu. Abim ona odaya geçmesini ve onun da geleceğini söyledi.

Abimle beraber Jungkook'un iki kolunu omuzlarımıza almıştık. Kendini kötü hissetmesini istemiyordum.

+" Siz Tae ile yemek yemiyor musunuz ya niye bu kadar zayıfsın sen ? " yine bir anne tavrı takındığımda güldü.

-" Özür dilerim omma kkkkk. " onlar gülerken ben ciddiyetimi bozmayıp devam ettim.

+" Bak şu bir ayda nasıl güzel yemekler yapacağım. Hepinizin mideleri bir bayram etsin." abim diliyle dudaklarını yalarken Jungkook atıldı.

 ROOMMATE || KSJ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin