16.Bölüm(🖤)

2.3K 357 58
                                    


Karşımda kocaman aletler, Eğlenceden bağıran insanlar. Burak'ın beni lunaparka getireceğini hiç tahmin etmezdim. Bu bana baya süpriz oldu. Çok heyecanlanmıştım.
Acaba Burak'la gondola binip sonra korkup kolunu sımsıkı tutsam ne olur ki sanki?

Aferin Hande düşündüğün şeye bak bir kere senin yükseklik korkun bile yok, iki dakika da kurduğun kurguya bak. Günahtır bir kere Rabbim sen beni affet.

"Burak nereden çıktı burası şimdi?"

"Eğlenirsin diye düşündüm Hande kötü mü ettim?"

"Hayır çok iyi ettin, gerçekten çok mutlu oldum sağol." Yüzünde kocaman bir gülümsemeyle bana bakıyordu. Gülmek bu adama aşırı yakışıyordu.

Burakla binmediğimiz alet kalmamıştı. Uzun süredir bu kadar eğlenmemiştim. Her şeye gülüyordum çünkü çok eğlenceli bir gün geçiriyordum. Etrafta komik insanlar, düşüp de hâlâ kahkaha atan insanlar, gerçekten bazen böyle kafa dağıtmaya aşırı ihtiyaç vardı.

Son kez bir alete binip indikten sonra eve gitmeye ve bugünluk eğlenceyi bitirmeye karar verdik. Burak'la arabaya doğru yürümeye başladık.

"Bugün çok güzel bir gün geçirdim teşekkür ederim. Beni lunaparka getireceğin aklımın ucundan dahi geçmedi."
"rica ederim yine tekrarlanır inşallah."

Ikimiz de birbirimize bakıp gülmeye başladık. Ve işin garibi ortada gülünecek bir şey yoktu. Sadece birbirimize bakınca  sebebsiz yere gülmek istiyorduk.

Arabaya bineceğimiz sırada biri arkadan beni tutup kendine çekti. Başımda soğuk metal hissettim. Burak bir bana bir de beni rehin alan kişiye bakıyordu. Ne ara bu hâle geldik anlamadım bile.

"Bırak ne yapıyorsun" diyip adamı sarsmaya çalıştım ama kafamdaki metal artık boynumdaydı. Bir dakika? Bıçağı zaten kafama dayamış olması tam bir aptallıktı.

Burak adamın beni bırakması için önce güzel dille, sonra tehdit ederek, daha sonra psikolojik yoldan yürümeye başladı.
Ama adam öyle öfkeliydiki bağırıp yaralamaktan başka hiç bir şey yapmıyordu. Burak beni bırakması için uğraşırken adam daha çok yaralıyordu.

O an başım öyle bir döndü ki daha fazla ayakta kalamadım. Son gördüğüm şey adamı birileri yakalamış olması ve Burak'ın beni kucağına almış olması.








Selam arkadaşlar bu bölüm biraz gecikti. Bazı nedenlerden dolayı sizleri beklettim.
.
Bunun için kusurumuza bakmayın.❤️

Sizleri çok seviyoruz bizi beklediğiniz için ve attığınız ilgili mesajlarınızdan dolayı sizlere minnettarız. ❤️

Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın. Sizlerin oyları ve yorumları bizim için çok değerli❤️

Kendinize iyi bakın gelecek bölüm de görüşmek üzere💌

Nişan AlHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin