Poznámka od autorky:
Nahoře v záložce naleznete snad můj neoblíbenější edit na Siriuse a Reguluse, který si pouštím pokaždé, když píši scény s bratry Blackovými. Osobně nebudeme diskutovat o tom, že Sirius je zkrátka Ben Barnes, ale Regulus v podání Timothéeho 🤤💔.
Dříve jsem si Reguluse představovala jako Logana Lermana, ale tenhle edit mě dostal ještě na jiný level milování postavy Reguluse Blacka.
Nemluvě o doprovodné písničce Black Flies, kterou naprosto miluju ❤️
Užijte si čtení ❤️
***/27.8. 1977/
Poberty dnes čekalo to otřesné nakupování, které všichni odkládali tak dlouho. Všechny ty nové učebnice, oblečení, ze kterého už vyrostli či nové kotlíky, za které vyměnili staré a poničené. Čtyři přátelé se potulovali po Příčné ulici a snažili se všechny věci pobrat. Zatímco James stále okupoval Prvotřídní potřeby pro famfrpál, Sirius zase zaběhl do Žertovných a kratochvilných potřeb, aby poslední ročník v Bradavicích měl nějaké grády.
Peter Pettigrew zašel k madame Malkinové do obchůdku Hábity pro každou příležitost a Remus se potuloval po knihkupectví Krucánky a Kaňoury, protože zastával názor, že nikdy není na škodu mít v brašně nějakou knihu, když je dlouhá chvíle.
Když Sirius prošel samootevíracími dveřmi, narazil na někoho, komu se vyhýbal už nějakou chvíli. Nikdy nevěděl, co mu má říct. Zíral na něj, protože mu naprosto vyrazil dech. Z jeho úst nevyplynuly žádné nadávky, jak zprvu čekal.
Jenže poté zahlédl dvě ženy, které očividně přicestovali s ním. Černé vlasy a černé šaty, to musela být jedině Bellatrix Blacková - i když teď už velmi určitě šťastně vdaná Bellatrix Lestrangeová. A vedle ní nejmladší sestra Blacková, Narcissa. Jeho nejmilejší Andromeda už pár let chyběla. Vzdala se rodiny pro muže, kterého milovala.
Narcissa studovala poslední ročník Bradavic, stejně jako Sirius. Bellatrix už byla dávno ze školy, takže pravděpodobně si dnešek nevyhradila pro nákupy, ale jistě chtěla strávit nějaký kvalitní čas se svou sestrou a bratrancem. Když Narcissa Blacková spatřila Siriuse, věděla moc dobře, že z toho nevzejde nic dobrého. Už od útlého věku byli Sirius a Bella na kordy. V obou proudila divoká a temperamentní krev.
„To je překvapení, Siriusi," vyprskla Bellatrix, nejdrzejší a nejhorší ze všech. Pohrdavější pohled viděl naposledy na konci pátého ročníku, když utekl z domova. Pohrdavější pohled naposledy viděl na tváři svých hvězdných rodičů roku, Oriona a Walburgy Blackových.
„Bellatrix, jak milé setkání," vrátil jí podobně ironickým hlasem. „Měl bych pogratulovat k manželství, nemám pravdu? Pozdravuj ode mne pána domu."
„Budu, budu," přivřela nenávistně víčka. „Řekla bych totéž, ale pokud vím, ty nemáš už více než rok domov."
„Ten dům nebyl nikdy domovem," odsekl mladík s černými vlasy po ramena. „Už se těším, jak budou po světě pobíhat malí Lestrangeové. Jistě budou stejně fanatičtí jako jejich rodiče."
„Toho se ty nedožiješ!" vyjekla hystericky Bellatrix a udělala krok směrem k němu. Narcissa ji ovšem chytla za paži, aby ji stáhla zpátky. „Zabiju tě dřív, než se to stane!"
„Bello, Bello, klid," zašeptala polohlasně Narcissa směrem ke své starší sestře. „On za to nestojí."
„Máš pravdu," odfrkla si Bellatrix nakonec. „Krvezrádce za to nestojí. Je to nicka. Nicka, která se kurví se všechnou tou špínou."
V Siriusovi se vařila krev. Tolik nenáviděl Bellatrix i všechny Blacky, kteří se takhle chovali. Regulus všechno vyjukaně pozoroval. V jeho hlavě mu stále zvonila slova, která řekl jeho otec, když si Sirius minulé léto sbalil kufry a utekl pryč. Od té doby se stále nemohl smířit s tím, že je z něj prakticky jedináček. Když byli malí kluci, chovali se k sobě úplně jinak, pomáhali si a táhli za jeden provaz.
ČTEŠ
Chvíle lásky | ✔️
Fanfiction,,What is life without a little risk?" Mladí dělají různé chyby, ale vždy jednají tak, jak jim radí srdce. Pro mladou generaci může být složité si vybrat mezi dvěma stranami, ale pro některé zase ne. V sedmém ročníku se sejdou studenti Zmijozelu, Mr...