Z pohledu Louise
I přesto jak jsem se cítil trapně jsem se musel začít smát. Vážně teď Harry zavrněl? Nebo nám jen slyšiny? Už jsem neměl tváře červené jen od studu, ale i od smíchu, který mě né a né opustit." Čemu se směješ prcku?" Zeptal se Harry naoko uraženě a fascinovaně mě pozoroval.
Proč mě tak pozoruje?" Vá-Vážne si teď zav-zavrněl, jako ko-kočka?" Dostal jsem ze sebe se smíchem, který pořád otřásal mým tělem.
" Možná" Mrkl na mě Harry a začal mě lechtat. Moje nevýhoda. Jsem lechtivý. A to hodně. No a Harry toho využíval. Pomalu už mě začínalo z toho bolet břicho a to mě lechtat teprve chviličku.
" Dost pro-prosím" dostal jsem sotva ze sebe. Ono není úplně jednoduché mluvit, když vás někdo před pár hodinami škrtil a ještě, když vás k tomu někdo začne lechtat a vy se smějete jako kůň.
" O co prosíš prcku nebo ti mám říkat spíše maličký?" Harry mě konečně na chvíli přestal lechtat " Mimochodem jsi strašně roztomilý, jak se směješ" řekl jakoby nic Harry a já zčervenal ještě víc, než už jsem byl.
" Awww ty jsi roztomilý, když se červenáš"
Zasmál se Harry a já zabořil hlavu do polštáře, protože jsem se strašně styděl. " Hej neschovávej se mi" Harry mě vzal a otočil si mě k sobě.Dívali jsme si navzájem do očí a já cítil jak se pomalu začínám ztrácet v jeho dokonale smaragdově zelených očích. Proč je tak dokonalý?
" Na co tak koukáš maličký?" Zeptal se mě Harry, když jsem přerušil nás oční kontakt a prohlížel si ho od hlavy k patě. Měl na sobě černé roztrhané džíny a černé upnuté tričko, které zvýrazňovalo jeho vypracované tělo.
" Proč si tak zatraceně moc dokonalý?" Řekl jsem aniž bych nad tím, co jsem vypustil z pusy přemýšlel. To co jsem řekl jsem si uvědomil, když se Harry rozesmál. Nebyl to výsměšný smích, ale spíš takový uvolněný.
Byl strašně moc roztomilý. Jeho smích byl strašně moc nakažlivý a mě to donutilo se šklebit jako debil.
Okamžitě se vzpamatuj. Kriminálník a roztomilý? Kriminálník je maximálně tak nebezpečný a né roztomilý.
Přestaň poslouchat anděla a poslouchej mě. Harry je pro tebe dokonalý, takže se opovaž zase utéct. To bych už fakt musel něco vzít a praštit tě s tím po hlavě, aby jsi se vzpamatoval.
" Maličký ty si myslíš, že jsem dokonalý?" Harry už se nesmál jen měl svůj typický úšklebek. Kurva. Proč ho musí dělat tak moc sexy?
" Já......ehmm.... já asi........ano" dostal jsem ze sebe. Teď jsem byl červený až na prdeli. Bože. To je trapas. Teď to Harry roztroubí po celé škole a mě se všichni budou posmívat nejen za to, že jsem Harrymu řekl, že je dokonalý, ale i za to, že jsem gay.
" Maličký nejsem dokonalý. To ty jsi tu jediný dokonalý." Řekl Harry a já zrudl ještě víc. Pokud to vůbec jde.
" Hazzo proč lžeš?" Zeptal jsem se pořád rudý jako rajče. Nejsem dokonalý. Nikdy jsem nebyl a nikdy nebudu. Jsem tlustý a mám strašně velký zadek. Nic na mě není dokonalého. A ještě jsem strašně malý.
" Proč si myslíš, že lžu?" Hazza už neměl svůj typický úšklebek, ale mračil se. Hodně se mračil.
" Mám velký zadek. Jsem strašně tlustej, malej, nevyvinutej." Jen, co jsem to dořekl Harryho tvář vypadala, jakoby chtěl někoho zavraždit. Docela jsem se bál, že mi ublíží.
" Už nikdy nechci slyšet, že o sobě takhle mluvíš nebo jenom uvažuješ. Jasný?" Jen jsem kývl, protože jsem z něho měl docela strach. Harry si sedl a mě si stáhl k sobě na klín. Bylo to více než pohodlné.
" To, že jsi tlustý je úplný nesmysl jsi jako tyčka měl by jsi trochu přibrat. Tvůj zadek? No a co, že je trochu větší je hezkej a dobře se mačká" aby potvrdil svoje poslední slova oběma rukama mi zmáčkl zadek až jsem málem vzdychl.
" A nevyvinutej? To sice ještě posoudit nemůžu, ale myslím, že to taky není pravda" uchechtl se Harry a já sklopil oči. Načež se Harry zase rozesmál
ČTEŠ
Stalker [Larry Stylinson] (CZ)✔︎
RomanceCo se stane, když Louisovi jednoho večera napíše neznámé číslo? Co když ta dotyčná osoba o něm ví všechno? ~~ Začátek : Konec: 20.10.2020