Yılların önde gelen isimlerinden Michael Gray ve Lisa Anderson yetiştirdikleri en iyi ve zeki büyücülerin çocuklarını kopmaz bir bağ ile birleştirmek ister.Bunun için birleşen ve yıllardır birbirinden nefret eden bu ikili tek bir amaçla yollarını birleştirirken yıllardır bulamadıkları iki şeyi bulur;aşk ve yedi element büyücüsü.
Yedi element büyücüsü sadece gerçek aşkı oluşturacak ya da bu nimeti tatmış insanların karşısına çıkarmış ki onların iki insanı birbirine bağlama isteği ve birbirlerine duydukları sevgi karşılarına çıkarmış onu.
Yıllardır tahtlarında korkusuzca oturup herkesin çekindiği bu iki isim de ilk defa hissetmiş gerçek korkuyu.Büyücü okyanus mavisi gözlerini ikisinde gezdirirken Lisa ağzını açmaya yeltenmiş ki başlamış büyücü konuşmaya:
"O çocukları ancak bir mühür bağlar birbirlerine.Şimdi boşverin kolay kısmını o işin,söyleyin bedel olarak ne vereceksiniz?"Michael öne atılmış ve zihirli,elde edilmesi çok zor bir ağaçtan yapılmış asayı önüne doğru yuvarladı.
"Asamı ve servetimizi vereceğiz.Belki birkaç özel şey daha."Yedi element büyücüsü büyük bir kahkaha atarken Michael şaşırmıştı.Evren üzerinde 2 adet bulunan bir ağaçtan yapılan asayı nasıl beğenmezdi.Ayrıca ağaç oldukça zehirliydi ve asanın yapımında 8 insan ölmüştü.Üstüne üstlük servetlerini de veriyorlardı.Bütün dünyaya yardım etseler servetlerinin çeyreği azalmazdı.
"Onlara karşılık ikisini bile birbirine bağlamam.Benim istediğim bedel acı dolu.Yeni oluşan bu aşkın zavallıca kaybolması gibi.Sizin ortadan kaybolmanız gibi."Gür sesi kalplerine işlerken yedi element büyücüsü acılarını sezebiliyordu.
"Sonsuz uyku ve acıya maruz kalmak sizin bedeliniz olabilir ancak."Yutkundu ikiside sekronize bir biçimde.Ölümden daha beter olduğu kesindi.
"Kabul."
"Kabul."
[⚡]
Karakterler Türk fakat diğerleri Türk değil demeyin lütfen çünkü hikayenin en başında Michael Acun,Lisa Şeyma Subaşı'ydı sfjkhsdjndsk.Bu arada shipler Nisbar,Aycem,BerLa.Değiştirmemi ister misiniz bilmiyorum fakat NisBar'ı değiştirmeyeceğim kesin.
Şu hikayeyi yazmak için yunan mitolojisini ve birçok vampir,büyücü efsanelerini okudum,not aldım.Ayrıca her karakterin özelliklerini sevdiğim ortamlardan şeyler katarak oluşturmaya çalıştım.Hepsine ayrı ve eşşiz bir tarz vermek için uğraştım ve şuan ipler onların elinde.Güçlerini kontrol etmek,duygularını edinmek onlara bağlı.
Lumina adlı kurgumda ne Barış'ı ne de Nisa'yı büyücülerle ilişkilendiremediğimden bu kurgu acayip iyi oldu.
Kendinize iyi bakın çünkü daha taslaklarımda olan 20 adet daha kurguyu zamanı geldiğinde yayımlayacağım.Bu okuyan olursa zorlayıcı olacak sanırım.
Birde Opia'ya yeni bölüm bekleyenler bu gece silinen 2000-2500 arası kelimenin inadına yazıp sabaha karşı yayınlayacağım.
GÖRÜŞÜRÜÜÜZ.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tower of Secrets [Survivor2020]
Fanfiction'Survivor 2020 hayran kurgudur. Tek başıma olduğumu düşündüğüm bu yerde bana 5 kişinin daha eşlik ettiğini nereden bilebilirdim ki? [Survivor20'] Barış Murat Yağcı ✖ Nisa Bölükbaşı/Cemal Can Canseven ✖ Aycan Yanaç/Berkan Karabulut ✖ Lale Onuk