**********Kou szemszöge**********
A nevem Nakamura Kou. Egy 16 éves introvertált tsundere otaku fudanshi, és jelenleg a Yuri!!! on ice előtt zombulok... a szobámban... Szombat délelőtt, és az istenért se mennék ki a napra, mert nem akarok felgyulladni, mint egy vámpír. Nos, igen. kissé világos a bőröm. Ez van.
Nos szeretem a rockot, az animés és a szomorú zenéket. Van hogy csak úgy elkezdek hangosan énekelni.A legjobb barátommal, Sasaki Ayatoval élek, aki 2 évvel idősebb nálam. Ő elég fiús. Sportos, tökös, egy fucking terminátor, jó fej, perverz, full hetero, segítőkész, de nem érdemes nála kihúzni a gyufát. Szinte már a bátyám.
Így animézés közben jól esne egy kis nasi. IRÁNY A KONYHA!
A konyhában elkezdem keresni a csokit, közben elkezdek énekelni:
- DONT SZTÁP ÁSZ NÁO DÖ MOMENT OF CSRÚFF VI VÖR BORN TU MÉK HISZTORI!... - ekkor kiszól a szobájából: - Oi, Kou! Halkabban!- Jó'van! - mondom, majd elkezdem halkabban - Vell mék it höppen.....
**********Eiji szemszöge**********
Satou Eiji vagyok. Egy 16 éves meleg fiú. Szüleimmel nem beszélek, és egyedül élek, így nincs senki, aki megzavarna a mangám olvasásában. Nos... nem igazán szeretek takarítani, ezért elég rendetlen a szobám, de néha azért kitakarítom.
Nem nagyon tudok egyedül csinálni semmit, ezért unalmas az életem. A szüleimmel azért nem beszélek, mert homofóbok.
Mivel a szüleimmel nem beszélek, így részmunkaidős állást vállaltam egy Kávézóban, hogy eltarthassam magam.
Szeretem a cicákat, a rockot, a bl mangákat és a csokit.
Manga olvasás után mindig lemegyek a boltba, hogy hozzak valami nasit..
-Elvan magában, megy a boltba-
Vesz néhány nasit, majd ugyanúgy hazaballag.
Elkezd olvasni egy másik mangát, mert nincs jobb dolga.
Sziasztok! Mint látjátok, elkezdtem egy új sztorit. Akivel írom: @katsuki._.katsuki05, instagrammon megtaláljátok. Tudom, borzasztó rövid még prológusnak is. De azért remélem elnyeri a tetszéseteket. Na de én narancslé voltam, simi a buksitokra! Sziasztok!